AndroidHealthClinic

Vandaag Inside (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toen Manolev scoorde tegen Zweden werd er door gekkie overheen gepraat en nu weer de getapte jongen zijn na een foutje van Stan gister
 
Koeman? Wel eens gelezen dat dat een notoire hoereloper was.
 
Met zo'n hoofd heb je niet veel keuze.
 
Weet iemand hoe je bij RTL XL autoplay uitzet? Ik kijk het vaak terug vanuit bed op m'n PC voor ik ga slapen, maar als deze aflevering af is spelen dan automatisch andere afleveringen af en ik wil niet uit bed om het af te sluiten. Eerder kon je dat gewoon uitvinken naast het schermpje maar dat zie ik nergens meer staan?
 
Robert Maaskant :roflol:
 
Waar heeft Derksen het eigenlijk vandaan dat het vol dertigers liep bij Internazionale vorig jaar? Ik heb sowieso al jaren de indruk dat hij helemaal niet zoveel buitenlands voetbal kijkt.
 
Waar heeft Derksen het eigenlijk vandaan dat het vol dertigers liep bij Internazionale vorig jaar? Ik heb sowieso al jaren de indruk dat hij helemaal niet zoveel buitenlands voetbal kijkt.

Hij denkt dat Cambiasso, Zanetti, Materazzi en jouw held Stankovic nog steeds bij de nerazzurri spelen.
 

emo.gif

Hij denkt dat Cambiasso, Zanetti, Materazzi en jouw held Stankovic nog steeds bij de nerazzurri spelen.

Stankovic?
 
Op Dumpert zag ik het wel voorbij komen. RTL zal wel geen toestemming hebben gegeven om het te mogen plaatsen.
 
Zou ze wel sieren. Beetje zelfspot. Dit valt op dat ze zich laten kennen.
 
Ronald Molendijk regelt vast de coke voor Erland en Wendy.

Kijk echt nooit naar RTL 4. Nog erger dan de NPO.
 
Back
Naar boven