AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Is Ziyech ondertussen recordhouder balverlies? :emo:
 
Achterlijk wijf en slechts beeldvulling. Al doet ze graag alsof het meer is dan dat.
 
Achterlijk wijf en slechts beeldvulling. Al doet ze graag alsof het meer is dan dat.
Dat is gewoon een smerig lekker wijf. Het enige vervelende is dat ze altijd gewoon kleding aanheeft als ze daar is.
 
tymboo Zat toch bij haar in de klas?
 
Wou haar altijd nog is keer checken in de playboy maar is er nooit van gekomen.
 
Botox hoofd of goede genen ???
 
Dat is gewoon een smerig lekker wijf.
Ik vind haar onaantrekkelijk, zie wel dat ze een vrij symetrisch gezicht heeft daar niet van, maar er is iets aan haar houding en de maniertjes die ze heeft. Hautain o.i.d. Ze staat in dat programma ook enkel en alleen vanwege het effect dat ze heeft op een bepaald deel van de kijkers, iets wat bij mij persoonlijk nog meer in achting doet dalen. Dat iemand zich daarvoor leent en tegelijkertijd dat hooghartige.
 
Mij stoort het meest die neplach als ze merkt dat iets leuk moet zijn. Staat ze altijd precies op de plek achter de bar dat ze de camera ziet.
 
Camergeil en 'kijk mij eens lekker doen'. Die vent van haar lijkt mij verder wel een prima gast om een biertje mee te doen. Kiest wel regelmatig ongelukkige liedjes uit. Fors uithalen wordt bij hem een soort schreeuwen. Hij moet het m.i. hebben van kleine liedjes, waarbij hij niet van die uithalen hoeft te maken. Dat kan hij wel goed, net als instrument spelen.
 
Ik vind haar onaantrekkelijk, zie wel dat ze een vrij symetrisch gezicht heeft daar niet van, maar er is iets aan haar houding en de maniertjes die ze heeft. Hautain o.i.d. Ze staat in dat programma ook enkel en alleen vanwege het effect dat ze heeft op een bepaald deel van de kijkers, iets wat bij mij persoonlijk nog meer in achting doet dalen. Dat iemand zich daarvoor leent en tegelijkertijd dat hooghartige.
De Snor heeft gesproken.
 
De Snor heeft gesproken.
16m3kom.gif
 
Back
Naar boven