AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Stonden mooie koppen in de krant toen Mario weg moest bij Feyenoord. Zoals 'Been gebroken'.
 
Ja. Hebben begin jaren 90 bij Heerenveen samen gespeeld. Ijshockey is ook populair in die contreien.
Hoort toch samen met Casper ,Jansen en Spanjer tot Gijp zijn vriendengroep.
 
Laatst bewerkt:
Die arts en oud-trainer van Feyenoord? Volgens mij is die schrijver van zijn boek ook een mattie van m
 
Trap er niet in mensen, dbb'ers trainen niet
24655kj.jpg
 
Die arts en oud-trainer van Feyenoord? Volgens mij is die schrijver van zijn boek ook een mattie van m
Michel van Egmond ja. Ik denk dat Gijp veel vrienden heeft, maar er maar weinig vaak ziet. Is echt een loner. Al die boekjes wel gelezen, leuk spul.
 
Casper van Eijk doet echt wel heel goed werk tegen alvleesklierkanker. En dan ook nog medische arts bij Feyenoord. Zie het maar te bolwerken allemaal.
 
Zat laatst ook bij ''wat verdien je?'', een programma van bnnvara (die arts)
 
Zat laatst ook bij ''wat verdien je?'', een programma van bnnvara (die arts)
Zo'n man mag voor zijn werk flink verdienen wmb. Meer dan die kutvoetballertjes met mooie kapsels en tattoo's maar verder niks doen voor niemand.
 
Is ergens een breuk in die relatie gekomen. Sliepen altijd bij mekaar op de kamer enzo. Twee van die lolbroeken die het niet zo serieus namen.
Enige reden dat Gijp laatste jaren getolereerd werd bij PSV was omdat hij de muze was van Gullit.
 
Back
Naar boven