XXL Nutrition

voetbal praters (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2005
Berichten
3.366
Waardering
2
ken je ze?.... wat heb ik daar een schurft hekel aan als persoon vb:
a:"ajax gaat arvelatze kopen, goeie competitie hadden ze ofniet dan"
b:"ja maar niet als loui van gaal zich ermee gaat bemoeien"
a:"haha inderdaad, de prutser, heb je AZ nog zien spelen? 10-3!!!"
b:"ja komt allemaal door de boer, ze willen mij ook transferen wist je dat"
a:"serieus??????? wanneer heb je een gesprek dan"
b:"over een tijdje, ik ben te goed voor de A1, hiddink wil een gesprek"

well, big **** YOU to you! elke keer als ik naar mn school ga zit ik met 2 klas genoten in de trein en die kennen dan ook een groepje die dan mee reist.. en verdomme ze moeten het gewoon een vol uur over voetbal hebben. En dan vragen ze mijn mening, zodra ik zeg dat het me niet interesseert en dat ik het een sport voor mietjes vind, ben ik de gene die gay is en een kneus is. OMG en wat dacht je van de terug weg??? SAME SHIT! Weer voetbal. Ok als je wil praten over voetbal, be my guest, maar de hele ****ing weg???? kom op man!!!!!
 
voetbal is een domme sport!!


gaan die gasten zich uit de naad werken om die bal te krijgen, en als ze de bal met veel moeite hebben............SCHOPPEN ze die bal weer weg!!:eek:


:banana:
 
ik word er ook stront ziek van.. en helemaal van die idioten die dan precies aan komen zetten met wat er in de nabeschouwing gezegd word.. echt vies gewoon.
 
Er zijn zelfs programma's aan gewijd, meer dan een uur gelul over voetbal. Meestal door figuren die het beter weten maar zelf al jaren achter de feiten aan lopen. Een Louis van Gaal bijvoorbeeld. Voetbal is saai, gelul over voetbal nog veel saaier.
 
hee klusmier jij bent er ook weer:d
tjah voetbal is net als pop
****ing commercieel
dus krijg je hersenloze volgelingen
 
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik zelf vind voetballen fantastisch. Maar ik heb zelf ook een hekel aan die programma's waar ze aan een stuk doorlullen over een wedstrijd.
 
Ik heb lange tijd gevoetbald en vind het na BB nog steeds de sport bij uitstek.
Ik hou er ook wel van om over voetbal te discussiëren maar als je ziet dat iemand er gewoon niet geïnteresseerd in is moet je er natuurlijk niet over lullen...

Waar ik schijt aan heb zijn mensen wiens leven blijkelijk maar uit 1 ding bestaan: voetbal.
 
Ik hou zelf ook wel van een balletje trappen, don't get me wrong. Ik vind het super om hoog te houden ofzo, of die trucjes. Maar kom op, dat je de heledag over voetbal moet gaan praten maakt je wel een beetje gay, luitjes uit mijn klas.. :D Ik heb zelf ook schijt aan zulke mensen, het begint ENORM irritant te worden als ze maar de heletijd over 1 ding praten.. homo's!
 
SageFrancis zei:
well, big **** YOU to you! elke keer als ik naar mn school ga zit ik met 2 klas genoten in de trein en die kennen dan ook een groepje die dan mee reist.. en verdomme ze moeten het gewoon een vol uur over voetbal hebben. En dan vragen ze mijn mening, zodra ik zeg dat het me niet interesseert en dat ik het een sport voor mietjes vind, ben ik de gene die gay is en een kneus is. OMG en wat dacht je van de terug weg??? SAME SHIT! Weer voetbal. Ok als je wil praten over voetbal, be my guest, maar de hele ****ing weg???? kom op man!!!!!

MP3 spelertje wil weleens helpen ;)
 
De 3 interesses van mannen zijn: Vrouwen, voetbal en auto's. Als één van deze 3 niet tot jou interesses behoren, dan ben je GAY. Zo simpel is dat.
 
huh? ik heb vandaag toch niet over voetbal geluld? :p AZ heb arveladze gekocht ;) beter opletten in de trein hahaha

je bent trouwens wel gekrompen tijdens die vakantie joh :D
 
justlooking zei:
De 3 interesses van mannen zijn: Vrouwen, voetbal en auto's. Als één van deze 3 niet tot jou interesses behoren, dan ben je GAY. Zo simpel is dat.


ben je ook gay als je meer van motoren dan van auto's houdt?
 
justlooking zei:
De 3 interesses van mannen zijn: Vrouwen, voetbal en auto's. Als één van deze 3 niet tot jou interesses behoren, dan ben je GAY. Zo simpel is dat.

kortom, jouw advies is: gooi het over een andere boog en snijd het altijd interessante onderwerp "vrouwen" aan en anders uit nood "auto's"?
 
Voetbal is leuk als je in de spionkop zit. Om over tranfers ed. te praten... Vind ik niks aan.
 
klusmier zei:
gaan die gasten zich uit de naad werken om die bal te krijgen, en als ze de bal met veel moeite hebben............SCHOPPEN ze die bal weer weg!!:eek:


:banana:

het gaat er ook niet om hoelang je de bal hebt, maar hoeveel doelpunten er gescoord worden :rolleyes:
 
Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb zelf 10 jaar gevoetbald maar nooit echt er wat om gegeven op tv of voor de rest.
 
Voetbal: een opgeklopt onozel spelletje dat veel belangrijker gemaakt wordt dan het is door alle (meestal) platvloerse idioten die er interesse voor hebben en er met plezier uren over doorlullen terwijl ze bier zuipen en af en toe naar een slet staren die dikwijls nog hun vrouw of vriendin is.

Voetballers: omhoogevallen dikkenekken die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden en dat ze onmisbaar zijn voor het voortbestaan van de mensheid.
 
Back
Naar boven