Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Nu pas denk ik af en toe, hey die heeft alle successen met Spanje gemist. Wat was hij al zo vroeg een topper.
Maldini mist ook, min of meer, de wereldbekerzege van 2006. Grosso had hij vast nog de baas gekund. Paolo stopte met voetballen na het seizoen van 2008/09.

Al was Grosso ontegensprekelijk de talisman van dat toernooi.
 
De vraag ik mij al jaren af!

Van Raul was in 2008, 2010 en 2012 geen spoor te bekennen. Toegegeven, Spanje had toen prima aanvallers, en speelde, als ik mij niet vergis, occasioneel zonder echte spits. (dat zal ik later eens nagaan)

Alleen stopte hij al in 2006. Een ietwat willekeurige timing wat mij betreft. Van Totti weten we dat hij, na het winnen v.d. wereldbeker, geen kwalificatiewedstrijden meer wilde spelen. Was het iets in die trant? Zonder iets te winnen lijk je dat niet te associëren met Raul.

Wat betreft 2012 kun je stellen dat hij al wat van z'n veren verloren had. Hij speelde toen namelijk al voor 04.

Kijk, van Seedorf weten we dat hij (wellicht) teveel babbels had en te vaak in discussie ging met de trainer. Alleen stel ik mezelf dan de vraag, ben je ballenjongen of trainer als je daar niet mee kan omgaan. (of medespelers moeten hem mettertijd als een stoorzender gezien hebben)

Dat geloof ik niet.

Toen Mourinho per se olie op het vuur moest gooien tussen beiden clubs, op een manier dat zijn weerga niet kende, zijn spelers van Madrid en Barcelona samengekomen met de bedoeling dat het geen invloed zou hebben op het Spaanse team. Mourinho noemde het, als ik mij niet vergis, verraad.

Toen wonnen ze nog het EK van 2012.

Bekijk bijlage 526123

Het gedoe tussen Madridistas en Catalanen is toch een een tikkeltje overroepen als je het mij vraagt. Een paar steekproeven zullen dat uitwijzen. Shiiiiit, Mr. Madrid (i.e.) Ramos is geeneens van Madrid.

Bekijk bijlage 526124
Spanje is België is het kwadraat. Ene provincie heeft nog minder met elkaar dan de ander. Weet nog wel dat Ramos zn Andalusië vlag om zich heen had gewikkeld tijdens feest op veld na cl overwinning.
 
Als t zo blijft bij onze vrienden uit Bilbao dan zit Barca op rozen
 
Maldini mist ook, min of meer, de wereldbekerzege van 2006. Grosso had hij vast nog de baas gekund. Paolo stopte met voetballen na het seizoen van 2008/09.

Al was Grosso ontegensprekelijk de talisman van dat toernooi.

Dan had hij 5 wk's gespeeld. Italië had een beetje hetzelfde als Nederland. WK '90, '94, '98 op pingels eruit. 2002 ongelooflijk genaaid, hadden ze misschien wel de beste ploeg. En dan zat 't in 2006 wel eindelijk mee.

8 finales CL is hij recordhouder mee.
 
Als t zo blijft bij onze vrienden uit Bilbao dan zit Barca op rozen

Begin dit jaar vond ik het leuk dat het totaal niet liep, lachen om de chaos.
Nu er zo'n inhaalslag heeft plaatsgevonden ben ik weer helemaal om. Voor het eerst in vele jaren dat het mij weer eens boeit wie Spaans kampioen wordt. Hoewel ik het Atletico normaal altijd wel gun tegenover die 2 reuzen.
 
Gun het Koeman en Frenkie wel. Anders ben ik altijd voor mn vriend Simeone
 
Koeman zal wel helemaal onsterfelijk zijn als hij t flikt.
Mag ook eigenlijk nooit gebeuren, een icoon dat faalt als trainer bij de club waar hij groot is geworden is altijd pijnlijk.
 
Maldini mist ook, min of meer, de wereldbekerzege van 2006. Grosso had hij vast nog de baas gekund. Paolo stopte met voetballen na het seizoen van 2008/09.

Al was Grosso ontegensprekelijk de talisman van dat toernooi.
 
Maldini heeft ook het ietwat vreemde record twee maal uitgeschakeld te zijn met een golden goal.
 

Overmars kwam er maar niet langs. En normaal speelde hij bijna elke back helemaal zoek, was soms niet te stoppen. Helaas nog uit de tijd dat je na het halen van de achterlijn aan de krijtlijn moest blijven om een lullig voorzetje te geven. Overmars in deze tijd was denk ik net zo gevaarlijk als Robben geweest. Zou Maldini weleens tegen Robben gestaan hebben?
 
Deze knakkers wel:


Leeftijdsverschil: 11 jaar
 
Shevchenko was ook een paar jaar echt een van de beste. Totdat het Chelsea verhaal kwam. Voor Torres was dat ook de muur
 
Waar is de tijd gebleven dat Milan een continentale macht was.
 
Back
Naar boven