Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Ik zal er dus niet bij zijn op het WK voor clubs. Enkele ploegen hebben me gecontacteerd. Sommige voorstellen waren degelijk, andere niet. Ik heb een beslissing genomen en die is bijna definitief.
Jammer dat ze Ronaldo geen uitleenbeurt gunden voor het WK.

bombazo-histórico-messi-recibiria-cr7-en-el-inter-miami-v0-xd5vd1jjybre1.jpg

't Kon zomaar.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: mat
Kazachstan uit is ook altijd gevaarlijk. (dat is de volgende wedstrijd)
Ik meen dat: zonder 100% inzet kan dat wel eens tegenvallen.

De band afnemen van iemand met 150+ caps. Kan dit, @Oom Oli?
Club Brugge staat op het punt om Ludovit Reis over te nemen van Hamburger SV. Volgens Sky Sport-journalist Sacha Tavolieri zijn de gesprekken in een vergevorderd stadium en wordt er achter de schermen gewerkt aan de laatste details van een transfer ter waarde van ongeveer 6 miljoen euro.
Hij ging destijds van Groningen naar de Spaanse 3de divisie. Toegegeven het was Barcelona B. 🤔

Laatst bewerkt:
Ik zie zo'n aanvoerdersband eerder symbolisch. De echte leider is wss nog altijd Lewandowski. Moet wel zeggen dat ik Polen helemaal niet volg.
Nu had Thielemans hem bv ipv Debruyne bij Belgie. Maar als Debruyne Thielemans bijstuurt gaat die daar echt wel naar luisteren. Zal wss bij Polen ook zo wel gaan.

Even een serieuze vraag mensen, zal AC Milan landskampioen worden onder een heropgeleefde Allegri aan de zijlijn en veteraan Modric op het veld.

Montreal_Comiccon_2015_-_Randy_Marsh_(19471960602) (1).png
Hangt van teveel factoren af, kan je enkel maar over gissen. Modric kende wel Real Madrid van binnen en van buiten, bij Kroatie is dat trouwens ook zo. Is wss bij Milan voor hem moeilijker zich even efficiënt in te passen. Zeker een eerste seizoen. Dat zag je bij Ronaldo bij Juventus ook.

Laatst bewerkt:
Ronaldo houdt eerder de eer aan zichzelf niet mee te doen denk ik. Portugal kent hij door en door en in Saudi Arabie lijkt het me niet gek moeilijk uit te blinken.
Als je hem bij bv Inter Miami zet of een premier league team is er wel eens een kans dat hij zich daar belachelijk gaat maken.
(heb het hier over het WK voor clubs, hij zou enkele aanbiedingen gehad hebben, voor het geld hoeft hij het niet meer te doen, maar hij zegt wel dat sommige aanboden niet goed waren)

Als ze zo verder doen in Saudi, dan domineren ze over enkele jaren de ACL Elite. Je ziet ze nu toch steeds vaker spelers halen die niet over hun top heen zijn.
Je moet de selecties van die clubs eens bekijken. Stelt niks voor. Met 3 tppers ben je niks als de rest niks voorstelt. ACL doen ze nu al goed denk ik. Maar komt niet in de buurt van Zuid Amerika of Europa. Nog niet bijna

Je moet de selecties van die clubs eens bekijken. Stelt niks voor. Met 3 tppers ben je niks als de rest niks voorstelt. ACL doen ze nu al goed denk ik. Maar komt niet in de buurt van Zuid Amerika of Europa. Nog niet bijna

Slim gezien van deze jongeman.

happy drag race GIF by Robert E Blackmon

Ben veel te vroeg geboren... derde doelman bij een arabische eersteklasser had mss wel gekund. Zeker omdat daar alcohol en drugs bijna niet te vinden zijn.

Wales thuis, altijd lastig.
Mja, je verdediging bestaat uit Faes en Debast, maar het ligt allemaal aan Onana die z'n man laat lopen.
Die twee wisten weer niet waar hun hoofd staat :roflol:

Noorwegen heeft een volgende stap gezet naar zijn eerste eindtoernooi sinds het EK 2000. De ploeg van bondscoach won drie dagen na de klinkende zege op Italië ook van Estland: 0-1. Makkelijk ging het zeker niet, maar Erling Braut Haaland redde de Scandinaviërs in Tallinn. Noorwegen staat er met 12 punten uit 4 duels uitstekend voor in Groep I. Italië, de nummer 3 in die groep, won met 2-0 van Moldavië
Since he was born in England and lived there for his early years, Haaland would have been entitled to British citizenship and thus potentially eligible to play for the England national team, had he not committed to Norway from such a young age.

🤭

Nou, de kezen lijken vlot over Malta te gaan.

Die klopten belgie tussen 2005 en 2010 ergens

Die Hollandse commentator vergelijkt Malta net met Wales (dat belgie veel last had gisteren met zulk ploegje) 🤣🤣

Terug
Naar boven