XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drogba was wel echt een powerhouse in zn prime. Zoveel energie zie je volgens mij niet veel meer op het veld.
 
Spitsen die ook (extreem) nuttig zijn wanneer ze niet scoren... +1

Sommige mensen begrijpen dat niet. Firmino heeft bijvoorbeeld een vrij laag gemiddelde. Toch is Mr. Colgate zeer nuttig.
 
Laatst bewerkt:

Lampard was ook zo'n fenomeen. Occasioneel 20(+) goals per seizoen. Dafuq is dat?
 
Die Treijtel heeft volgens mij een keer een meeuw uit de lucht geschoten met een doeltrap
 
Frank speelt fris aanvallend voetbal.
Best een brede selectie welke elkaar niet veel ontloopt op veel posities zoals de linker en rechter flanken, missen net een paar toppers die ook daar eruit springen.
 
Niet zomaar iemand he, John Terry, het is makkelijk en laag om iemand op zijn huidskleur te pakken. Nergens voor nodig.
 
Ben wel benieuwd hoe zo'n akkefietje ontstaat en welke woorden er nog meer vooraf gaan. Je roept niet zo maar iets vanuit het niets.

Mocht de ander iets beledigend zeggen over je eigen uiterlijke kenmerken dan weet ik wel welk inkoppertje heel goed werkt om iemand op de kast te krijgen. :D
 
Hoeveel krediet zal Koeman hebben :thinking:

Hoop dat hij tijdens het EK werkloos thuis moet toekijken.
Vind t wel even leuk om te zien, een grootmacht die zich een jaartje nederiger moet opstellen. Gun het dit jaar Atletico.
 
Hoop dat hij tijdens het EK werkloos thuis moet toekijken
Dat zou mooi zijn. 🤭

Arme Messi, z'n laatste jaren slijten met beunhazen als trainer.
 
Dat zou mooi zijn. 🤭

Arme Messi, z'n laatste jaren slijten met beunhazen als trainer.

Ik denk dat met Messi haast niet samen te werken valt, wie je ook bent als trainer. Die kerel schijnt zich daar echt als een soort godfather op te stellen binnen die club. Niemand kan groter zijn dan de club, lekker oprotten met die kabouter.
 
Back
Naar boven