Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Van Italian 80's pr0n tot hun oogverblinde middeleeuwse architectuur

Van hun prachtige natuur tot de donkerste krochten van de misdaad

Van het pikzwarte verleden in het midden van de 20ste eeuw naar hun auto's gemaakt vol met passie!


bella italia :heart:
 
berlusconi GIF
 
Timothy Fosu-Mensah staat op het punt om Manchester United in te ruilen voor Bayer Leverkusen. Volgens Manchester Evening News betaalt de nummer drie van de Bundesliga ongeveer anderhalf miljoen euro voor de Nederlandse verdediger, wiens contract op Old Trafford na dit seizoen afloopt. Een nieuw contractvoorstel van United wees Fosu-Mensah eerder dit seizoen af.
 
Van Italian 80's pr0n tot hun oogverblinde middeleeuwse architectuur

Van hun prachtige natuur tot de donkerste krochten van de misdaad

Van het pikzwarte verleden in het midden van de 20ste eeuw naar hun auto's gemaakt vol met passie!


bella italia :heart:

Je vergeet het ijs.
 
Kevin Strootman is terug in de Serie A. De Oranje-international kwam dinsdag aan in Italië om zijn transfer naar Genoa af te ronden. Tegenover Sky Italia heeft de middenvelder een eerste reactie gegeven over zijn keuze voor zijn nieuwe club. Bij aankomst in Genua heeft hij laten weten dat Genoa niet de enige club uit de Italiaanse competitie was met serieuze interesse.
 
Goed voor de kleedkamer van Genua. Mooi stadion.
 
Is goed voor de kleedkamer cryptisch voor hij neukt ze allemaal in hun reet onder de douche met zn proletenkop en doet niet moeilijk om een 'reacharound'?
 
Die trainer van PSV zie ik alleen maar zeuren in de media over hun moeilijke programma
 
Fop-Duitser

Ze moeten maar meer kartoffeln eten.
 

Die algo doet goed zijn werk.
 
Rooney gestopt als voetballer. Toch een van de helden uit mijn jeugd.

 
Die zal 10-15 kg zwaarder zijn tegen het einde v.h. jaar.
 
Rooney, held.

Ik ben trouwens benieuwd of Ronaldo en Rooney het in de tijd dat ze samen speelden het een beetje goed met elkaar konden vinden op persoonlijk vlak. Zijn toch een beetje tegenpolen van elkaar. Op het veld leverde het iig vaak mooie momenten op, die 2 samen.
 
Back
Naar boven