AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En dan te bedenken dat die wedstrijd tegen Argentinië in 74 een van de beste wedstrijden ooit was van Oranje

Goede scheids om het toch nog een goede partij te laten maken. Was in 2006 wel anders.
 
2006 sloeg nergens op

Mijn haatlijstje: 1. Brazilië 2. Portugal 3.Turkije.

Dit zijn toch de tegenstanders die ik Oranje het liefst zie uitschakelen op een eindtoernooi. Komt helaas maar sporadisch voor, vandaar ook de opgebouwde hekel.
 
Mijn haatlijstje: 1. Brazilië 2. Portugal 3.Turkije.

Dit zijn toch de tegenstanders die ik Oranje het liefst zie uitschakelen op een eindtoernooi. Komt helaas maar sporadisch voor, vandaar ook de opgebouwde hekel.
Heb helemaal geen Oranje gevoel meer :(
 
Bij Scherpen loopt de poep tussen de benen langs.
 
Wat zei ik. Niet alleen de stront loopt langs zijn benen, ook de bal.
 
Wat een geweldige uitstraling heeft die Scherpen toch he? En zo lang ook!
 
Volledige naamJürgen Norbert Klopp
BijnaamThe normal one


:lol:

Heb m ook wel eens raar zien doen langs de lijn
't Was misschien deels zelfspot bij z'n voorstelling. Alleen brengt de journalist Mourinho te berde.


In in ieder geval, hij heeft weleens aangegeven dat hij occasioneel niet helemaal spoort langs de zijlijn.
 
Net als tegen Valencia, Getafe en nu tegen Roma denken ze de favoriet te zijn maar gaat het altijd mis.

En let op...die denken volgende week nog een heuse kans te maken.
 
Ik hoor al veel vergelijkingen met 2019 na de 2-1 thuisnederlaag tegen Real. Waar haalt Ajax telkens weer het optimisme toch vandaan?
 
Dat had ik met Kluivert. Die was net 30 toen ie bij PSV ging voetballen. Liep toen ook al een eeuwigheid mee.
 
Back
Naar boven