AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Aan de stand te zien in de Seria A zullen ze 4de plek belangrijker vinden
 

Telkens ik die knul zie moet ik denken aan zijn vader die uit wraak verschrikkelijk hard omver gemaaid werd door Roy Keane. :emo: (en er nooit enige vorm van berouw voor toonde)
 
1.69 voor Frankrijk. Best veel voor een zekerheidje.
 
Depay is sinds begin 2021 niet meer in vorm geweest. Maar ja oranje heeft geen andere goeie spits
 
Ja, ook zoiets, De Jong. Bedanken voor het nationale elftal. Alsof 'ie veertig is en drie keer wereldkampioen is geworden.

Maar goed, die is ook niet meer goed genoeg natuurlijk.
 
Ja, ook zoiets, De Jong. Bedanken voor het nationale elftal. Alsof 'ie veertig is en drie keer wereldkampioen is geworden.

Maar goed, die is ook niet meer goed genoeg natuurlijk.

Kan me anders best goed voorstellen dat je geen zin hebt in trainingskampen en (verre) reizen en nog meer / langer weg van huis als je toch nooit of nauwelijks speelminuten krijgt. Hij heeft nu 1 keer een EK en 1 keer een WK meegemaakt op die manier en dat is voor hem waarschijnlijk wel genoeg geweest. Prima keuze imo.
 
Blind heeft over de laatste 3 wedstrijden bij Bayern 17 minuten gespeeld
 
Kan me anders best goed voorstellen dat je geen zin hebt in trainingskampen en (verre) reizen en nog meer / langer weg van huis als je toch nooit of nauwelijks speelminuten krijgt. Hij heeft nu 1 keer een EK en 1 keer een WK meegemaakt op die manier en dat is voor hem waarschijnlijk wel genoeg geweest. Prima keuze imo.

Is persoonlijk natuurlijk, maar dan heb je totaal geen ambitie als sporter. Zelfs dit Nederlands elftal zou voor de Jong een enorme eer moeten zijn. Over 2 jaartjes is hij gestopt en kan hij zijn hele leven nog thuis zitten. Het bedanken is een keuze die weinig spelers maken.
 
Ja, ook zoiets, De Jong. Bedanken voor het nationale elftal. Alsof 'ie veertig is en drie keer wereldkampioen is geworden.

Maar goed, die is ook niet meer goed genoeg natuurlijk.

Eigenlijk is alleen Simons talentvol genoeg voorin als Nederland wilt aanhaken bij de wereldtop. Het is hopeloos. Depay was nooit echt top en is nu nog maar 80% van wat hij ooit was. Zie hem niet snel meer op 100% komen, traag geworden.
Louis heeft er betreft resultaat toch weer het beste uitgehaald, op een haar na de halve finale.

Ik had toch eens een echte boerenkool opstelling met 4-4-2 willen zien met Wout en de Jong voorin, de rest potdicht getimmerd en lange ballen op die 2 met Simons als aanvallende middenvelder er om heen. Was tegen Argentinië zo gevaarlijk, met 2 lange bomen lijkt het balletje toch altijd wel ergens een keer goed te vallen.
 
Kan me anders best goed voorstellen dat je geen zin hebt in trainingskampen en (verre) reizen en nog meer / langer weg van huis als je toch nooit of nauwelijks speelminuten krijgt. Hij heeft nu 1 keer een EK en 1 keer een WK meegemaakt op die manier en dat is voor hem waarschijnlijk wel genoeg geweest. Prima keuze imo.
Het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk en zijn goed recht, maar ik vind het bij nader inzien niet alleen pretentieus maar ook problematisch voor 't Nederlands elftal op 't moment. Want ondanks het feit dat De Jong niet meer zo goed is als 'ie eerder was, heeft Oranje gewoon een spitsenprobleem en dus elke spits nodig nu.
Depay is niet meer goed genoeg, Brobbey is dat (nog?) niet, Weghorst is ongetwijfeld een leuke vent en werkt hard maar ook niet dé oplossing natuurlijk, en van Gakpo vraag ik me maar af hoe hij het gaat doen. T is nog niet onveranderd geweldig bij Liverpool.

Eigenlijk is alleen Simons talentvol genoeg voorin als Nederland wilt aanhaken bij de wereldtop. Het is hopeloos. Depay was nooit echt top en is nu nog maar 80% van wat hij ooit was. Zie hem niet snel meer op 100% komen, traag geworden.
Louis heeft er betreft resultaat toch weer het beste uitgehaald, op een haar na de halve finale.
Ben benieuwd of Koeman het aandurft om Depay er eens naast te zetten, vooralsnog ziet het er niet naar uit. Je zou bijna hopen dat 'ie weer geblesseerd raakt...
Ik had toch eens een echte boerenkool opstelling met 4-4-2 willen zien met Wout en de Jong voorin, de rest potdicht getimmerd en lange ballen op die 2 met Simons als aanvallende middenvelder er om heen. Was tegen Argentinië zo gevaarlijk, met 2 lange bomen lijkt het balletje toch altijd wel ergens een keer goed te vallen.
Ik weet niet of je daar nog mee weg komt tegenwoordig, behalve dan als forceermiddel of als je een voetbaldwerg bent en het toch niet echt uit maakt. Topverdedigers van nu kunnen veel beter voetballen dan vroeger, keepers voetballen meer mee, het veld is kleiner, er wordt meer op buitenspel gespeeld en je bent veel meer afhankelijk van snelle, behendige mannetjes in de aanval dan de grote, logge kopsterke mannen. T is niet voor niks dat ook in de Premier Leaugue 't kick & rush eigenlijk wel uitgestorven is.
 
Back
Naar boven