Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TukkerGlen

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2008
Berichten
1.117
Waardering
79
Vond het niet nodig om een aparte topic aan te maken voor Twente maar vond dit wel een opvallend bericht. Weet niet wat ik ervan moet denken.


FC Twente gaat samenwerken met Manchester United
woensdag 5 januari 2011 | 20:57 uur

FC Twente gaat samenwerken met de Engelse topploeg Manchester United. De Nederlandse landskampioen krijgt daardoor spelers die bij de ploeg van trainer Sir Alex Ferguson niet aan de slag kunnen.
De bedoeling is dat spelers die Manchester United onder contract neemt, maar nog geen werkvergunning kunnen krijgen bij FC Twente gaan spelen. In Engeland is het verkrijgen van een werkvergunning een stuk lastiger dan in Nederland. Zo moet een speler een bepaalde tijd onder contract staan of 75% van de interlands van zijn land van de afgelopen twee jaar hebben gespeeld.



Ander voetbalnieuws mag natuurlijk ook in dit topic geplaatst worden :)
 
Zie je steeds vaker dat grote ploegen hun spelers die ze niet meteen kunnen gebruiken stallen bij kleinere ploegen zodat ze matchritme kunnen opdoen. Eigenlijk staat het de eigen jeugdstroming van die kleinere ploeg in de weg. Want de topclub verwacht dat de uitgeleende spelers zullen spelen, maar als er in de eigen jeugd even goeie of beter spelers rondlopen, lijkt me niet echt bevorderlijk.
 
Daarom spelen er bijna geen engelse spelers meer in de premier league.
 
Twente lijkt me een goede keuze van Manchester United, en dat zeg ik als Ajacied!
 
Zie je steeds vaker dat grote ploegen hun spelers die ze niet meteen kunnen gebruiken stallen bij kleinere ploegen zodat ze matchritme kunnen opdoen. Eigenlijk staat het de eigen jeugdstroming van die kleinere ploeg in de weg. Want de topclub verwacht dat de uitgeleende spelers zullen spelen, maar als er in de eigen jeugd even goeie of beter spelers rondlopen, lijkt me niet echt bevorderlijk.

Royal Antwerp heeft toch ook een samenwerkingsverband met Man Utd? Heeft ze dat nog wat opgeleverd? Ben benieuwd welke afspraken er worden gemaakt tussen Twente en Man Utd. Doorstroming van de jeugd loopt niet heel echt lekker bij Twente op moment. De stap van de jeugd naar het 1e is op het moment te groot. Ben benieuwd welke talenten er verhuurd zullen worden aan Twente. Spelers van de categorie Neymar, Ganso enzo zullen het wel niet worden omdat die toch wel een werkvergunning krijgen voor Engeland. We zullen het allemaal wel zien.

Het klopt sowieso niet hoe het eraan toe gaat in het voetbal. Clubs hebben miljoenen schuld en kunnen toch nog voor grote bedragen spelers kopen. Moet niet kunnen. Eigenlijk moeten ze gewoon alle clubs met schulden uitsluiten van Champions League en Europa League voetbal. Het niveau gaat dan wel omlaag maar het wordt op die manier wel een stuk eerlijker.



Ohja, Onyewu wordt waarschijnlijk voor een half jaar gehuurd van AC Milan :)

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Wat een doelpunt van Romaric gisteren

http://www.youtube.com/watch?v=KFQKDxHhyms
 
Laatst bewerkt:
Royal Antwerp heeft toch ook een samenwerkingsverband met Man Utd? Heeft ze dat nog wat opgeleverd? Ben benieuwd welke afspraken er worden gemaakt tussen Twente en Man Utd. Doorstroming van de jeugd loopt niet heel echt lekker bij Twente op moment. De stap van de jeugd naar het 1e is op het moment te groot. Ben benieuwd welke talenten er verhuurd zullen worden aan Twente. Spelers van de categorie Neymar, Ganso enzo zullen het wel niet worden omdat die toch wel een werkvergunning krijgen voor Engeland. We zullen het allemaal wel zien.

Het klopt sowieso niet hoe het eraan toe gaat in het voetbal. Clubs hebben miljoenen schuld en kunnen toch nog voor grote bedragen spelers kopen. Moet niet kunnen. Eigenlijk moeten ze gewoon alle clubs met schulden uitsluiten van Champions League en Europa League voetbal. Het niveau gaat dan wel omlaag maar het wordt op die manier wel een stuk eerlijker.



Ohja, Onyewu wordt waarschijnlijk voor een half jaar gehuurd van AC Milan :)
Ja,Antwerp heeft ook een samenwerkingsverband met man u maar lijkt me niet echt dat dat zo veel oplevert, want ze
staan tiende in de tweede klasse :P.
Onyewu misschien naar twente inderdaad, maar ik had ook gelezen over een mogelijke terugkeer naar standard. Maar valt allemaal af te wachten natuurlijk:D


Die typische gooooooooooooooooooooooool bij dat filmpje trouwens is altijd hilarisch :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Chelsea heeft Kevin De Bruyne uitgenodigd voor een bezoek aan Stamford Bridge en een gesprek.

De manager van de Genk-speler kreeg een telefoontje van de Engelse kampioen. "Maar er is nog niks concreet", zegt manager Patrick De Koster."Een van de topmensen van Cheslea heeft mij gebeld", zegt De Koster, manager van De Bruyne in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad.

"Er is niks concreet en er staat niks op papier, maar Chelsea volgt De Bruyne wel. De man die ik aan de lijn had vroeg wanneer Kevin eens met hen over de toekomst kon praten."

"Afgelopen zomer kregen we ook zo een voorstel van Twente, maar dat hebben we afgewezen. Naar Chelsea zullen we wel proberen te gaan", zegt De Koster.
Het kamp van Kevin De Bruyne lijkt dus gecharmeerd door de interesse van Chelsea, maar een transfer lijkt niet aan de orde. "We zullen later wel zien of het concreet wordt", zegt zijn manager.

"Kevin heeft nog wat tijd nodig om zijn oude niveau weer op te pikken na zijn klierkoorts. Het zou dus ideaal zijn als hij het seizoen bij RC Genk zou kunnen afmaken."

"Genk weet ook niks van de interesse van de Engelse kampioen. "Wij zijn van niks op de hoogte", zegt algemeen directeur Dirk Degraen in Het Laatste Nieuws. "Ik zal eens met de manager van De Bruyne praten."
[Link niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]

Chelsea ziet toekomst in Belg De Bruyne

Chelsea wil in de komende maanden graag eens om de tafel zitten met Kevin De Bruyne. De Engelse club ziet wel toekomst in het negentienjarige talent van Racing Genk.
Chelsea sprak al met Patrick De Koster, de manager van de middenvelder van Genk. "Eén van de topmensen van de Engelse club vertelde ons dat ze Kevin intensief volgen en hij nodigde ons ook uit voor een stadionbezoek", vertelt De Koster in Het Laatste Nieuws.

"Dan zouden we eens kunnen praten over de toekomst en tegelijk ook eens het stadion bezoeken", vervolgt de agent. "FC Twente deed ons vorige zomer hetzelfde voorstel, maar toen hebben we dat afgewimpeld. Naar Chelsea gaan we toch proberen te gaan. Indien het in Kevins drukke agenda past, natuurlijk."

Naar verluidt zou Chelsea overwegen om de jonge middenvelder snel vast te leggen, om hem vervolgens bij Vitesse te stallen. "Of er werkelijk iets concreet van komt, zien ze later wel. Maar zolang ze interesse hebben, blijft het contact bestaan", aldus De Koster.

Ook Bayern München zou de talentvolle Belg op het verlanglijstje hebben staan.


Kan die beter aan Genk worden verhuurd :p
 
Lukaku.jpg
 
Ja,Antwerp heeft ook een samenwerkingsverband met man u maar lijkt me niet echt dat dat zo veel oplevert, want ze
staan tiende in de tweede klasse :P.

en ritchie de laet die nu mooi bij manchester speelt
 
en ritchie de laet die nu mooi bij manchester speelt
Wel bij het tweede elftal:cool:

Over samenwerkingsverbanden gesproken:
Gaan KV en City samenwerken?

KV Mechelen gaat mogelijk samenwerken met de Engelse topclub Manchester City. De Mechelaars voeren momenteel gesprekken met de Engelsen.
Manchester City staat momenteel op een tweede plek in de rangschikking. De club uit de Premier League ziet een eventuele samenwerking wel zitten. Bedoeling is dat de Engelsen een handvol talenten ervaring laten opdoen bij
Kv Mechelen


In Mechelen zien ze dat al helemaal zitten. De kans is immers groot dat er binnenkort enkele zeer talentvolle jongens de Maneblussers zullen komen versterken. City is de club van Vincent Kompany en Dedryck Boyata.

En nu we toch over city praten:
"Kompany is beste verdediger van de Premier League"

Vincent Kompany is aan een uitstekend seizoen bezig bij Manchester City. Assistent-trainer Brian Kidd noemt de Rode Duivel zelfs de ‘beste verdediger van de Premier League’.

Kompany is een van de exponenten van het uitstekende seizoen van Manchester City The Citizens pronken in het klassement op een mooie tweede plaats, op twee punten van stadsgenoot en leider Manchester United.
“Kompany is aan een fantastisch seizoen bezig”, gooit Kidd met bloemetjes naar de Belgische international. “Ik ben niet partijdig als ik zeg dat hij de beste verdediger van de Premier leaugue is. Daar bestaat toch geen twijfel over.”
 
Chadli volgt zijn hart en kiest voor Rode Duivels

Nacer Chadli heeft definitief voor de Rode Duivels gekozen. Dat heeft bondscoach Georges Leekens laten weten. Hij laat een aanbieding van Eric Gerets en Marokko dus links liggen.


Enkele maanden geleden speelde Chadli een oefenwedstrijd met Marokko "omdat hij wilde proeven van de sfeer". Omdat het om een vriendschappelijke interland ging, kon hij nog steeds voor België kiezen.

"Het is de keuze van zijn hart", vertelt Leekens. "We volgen Chadli al een tijdje. In samenspraak met Twente-trainer Michel Preud'Homme heb ik hem rustig de Champions League-campagne van zijn club laten afwerken vooraleer hem te selecteren."

"Ik wil Michel Preud'Homme uitdrukkelijk bedanken voor zijn medewerking. Ik heb van Chadli begrepen dat zijn keuze voor de Rode Duivels een keuze van zijn hart is. Hij kijkt er naar uit om deel uit te maken van deze jonge en ambitieuze ploeg."
Mooi. Hoewel Belgie best veel spelers heeft op die positie, maar je er kan er eigenlijk nooit genoeg van hebben. Het zijn zulke spelers die een wedstrijd kunnen beslissen.
 
Financial fair play-rule moet gegoochel met transfermiljoenen vermijden

Chelsea en Liverpool strooiden de voorbije dagen met geld dat het een lieve lust was. De Europese voetbalbond UEFA wil zulke praktijken in de toekomst beperken door de invoering van een ‘financial fair play-rule’.


Dat wil zeggen dat voetbalclubs vanaf volgend seizoen geen cent meer mogen uitgeven dan dat er bij de club binnenkomt.

“Het lijdt geen twijfel dat de transfers die nú gedaan zijn, impact zullen hebben op de break-even resultaten van de financiële jaren 2012 en 2013”, stelt de UEFA. “Dat zijn de eerste jaren die beoordeeld worden in het financial fair play-systeem. De clubs kennen de regels en weten ook dat de UEFA deze zeer strikt zal gaan toepassen.”

Clubs die de regels overtreden, mogen met ingang van het seizoen 2014/15 niet deelnemen aan Europese competities. Benieuwd of Chelsea dan nog 58 miljoen euro veil heeft voor Fernando Torres.
..
 
Carcela wil plots Rode Duivel worden

Mehdi Carcela komt terug op zijn beslissing om voor Marokko te spelen. De middenvelder van Standard kiest net zoals Nacer Chadli voor de Belgische ploeg. Ondertussen hengelde Manchester City ook nog eens naar zijn diensten.


Na een hele lange bedenktijd koos hij uiteindelijk voor Marokko. Het hoofdstuk België leek definitief afgesloten. Nadat Chadli besloot Rode Duivel te worden, wil Carcela plots echter ook voor onze nationale trots spelen.

Carcela tekende wel al een contract bij de Marokkaanse federatie. De Standard-speler zal nu naar het TAS in Lausanne trekken om dat document nietig te laten verklaren.

In Marokko zeggen ze echter dat het contract bindend is. De entourage van Carcela zegt dat er niets aan de hand is. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Manchester City doet voorstel
Alsof dat nog niet genoeg is, kreeg het jonge talent ook nog een aanbieding van Manchester City op de laatste dag van de wintermercato. Standard wimpelde het voorstel om hem zes maanden te huren resoluut af.
Wordt een hele soap dit:cool:
 
Back
Naar boven