Fitness Seller

Voetbal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lawrie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2004
Berichten
233
Waardering
0
WTF voetbal is net begonnen Nederland V. Nigeria moest ff goed kijken welk team het Nederlandse is... :D
 
Nooit gehoord van huidskleur???
 
goed topic
 
Ja dat had ik laatst ook... ineens zag ik een witte en toen moesten wij wel degenen zijn die in de blauwe shirts speelden terwijl de tegenstanders iets oranjes aan hadden.
 
Obasi krijgt geel :roflol:
 
Gayer than listening to 'Livin da vida loca'.
 
Zat al te wachten op de grootste gaylord :D
 
0-0 eindstand rood voor Sno
 
ik denk dat ik bij de volgende wedstrijden maar gewoon de topics over de wedstrijd ga volgen, in plaats van de wedstrijd op tv kijken, jullie maken het wel heeeeeeeeeel spannend:rolleyes:
 
Voetbal is gay.
 
Hoeveel negers speelden er mee dan? In het A 11tal van Oranje valt het wel mee dacht ik. Is die stroom uit Suriname gestopt dan?
 
Hoeveel negers speelden er mee dan? In het A 11tal van Oranje valt het wel mee dacht ik. Is die stroom uit Suriname gestopt dan?
Ik heb bij de start opstelling van NL maar 2 blanken gezien.... Makaai en volgens mij de keeper ook :D Is overigens niet rasistisch bedoelt ;)
 
Ik heb bij de start opstelling van NL maar 2 blanken gezien.... Makaai en volgens mij de keeper ook :D Is overigens niet rasistisch bedoelt ;)

de keeper is ook niet blank..
 
Back
Naar boven