AndroidHealthClinic

Nieuws Voetbalfan doodgeslagen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
In Columbia is een voetbalfan doodgeslagen nadat hij per vergissing in de supportersbus van de tegenstander was gestapt. Vier supporters van America waren na de 2-1-winst van hun ploeg in de bus van Santa Fe verzeild geraakt. Ze werden onmiddellijk aangevallen. Drie van hen konden ontsnappen, maar de vierde struikelde en werd geslagen en getrapt tot hij de geest gaf. Eind juli was een fan van Santa Fe nog vermoord door een andere fan van America.

..
 
Laatst bewerkt:
[non empathiemodus]Moet je dat ook niet doen natuurlijk, zeker niet in Colombia. [/non empathiemodus]
 
jeetje, groepsdruk, klapje hier schopje daar.. :P
 
[non empathiemodus]Moet je dat ook niet doen natuurlijk, zeker niet in Colombia. [/non empathiemodus]

Inderdaad... eigen schuld, dikke bult!!one!
 
voetbal is oorlog

wel ****ing triest
 
Ik snap het nut van dit topic niet. Een of andere Colombiaan die kapot is geslagen?
 
K*tvoetbal ook
 
wil je zeggen dat dat in NL niet kan gebeuren?
:o
 
kom da tegen, maar was al geen te hefitege fan als ie z'n eigen ploeg niet herkende
 
mensen die voetbal serieus nemen zijn triest. En dit slaat echt op alles. Ik wil nog wel de dag zien waar de fans van de olympia runner ups elkaar gaan slaan en rellen omdat hun man verloren heeft :rolleyes:
 
Haha het zal je maar gebeuren.. sta je opeens in een bus met alleen maar fans van de tegenstander :roflol:
 
Brutal self ownage, of niet Jesaja.
 
Lullig.

Ik schenk mezelf nog maar een baco in en proost op betere tijden.:D
 
Ik snap het nut van dit topic niet. Een of andere Colombiaan die kapot is geslagen?

Het illustreert mooi het zinloos geweld in deze wereld, maw beter je leven Pat en adopteer een negertje.
 
haha, sommige mensen...
 
Een Baco zonder Ba is een lekker wijf zonder tieten ;)

Ik ben toch meer van de billen:D,, Heb trouwens de afgelopen dagen tientallen baco's geschonken.. om gek van te worden.
 
Back
Naar boven