Fitness Seller

Vogelgriep komt wel erg dichtbij nu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En toch bleek dat de meeste sterfgevallen begin deze eeuw mensen waren van de leeftijd 20-45.

We zien wel wat er allemaal gebeurd, er wordt vaak al stennis geschopt om een geval wat enkele kenmerken vertoont. Mja het is een feit dat er om de zoveel tijd een epidemie uitbreekt die talloze slachtoffers maakt. Of dit in Nederland ook gebeurd? Niemand weet dat, blijft een potje speculeren mensen.

En toch lach ik me dood om de mensen die om hun eiwitinname denken, ****ing freaks!!!
Dikke hongersnood op komst, en jij gaat in een slaapzak liggen voor de supermarkt om als eerste naar binnen te gaan, en je winkelkar helemaal vol te gooien met kipfilet. Als iemand je erop wijst dat je asociaal bezig bent, roep je 'Rot toch op man, ik doe aan BB! Ooit van eetschema's gehoord?'
 
al die heisa:)!!!Zorgen als er een besmet kippetje binnekomt:eek:!!!
Jongens..dr hoeft maar een besmette duif binnen te vliegen die zn vriendjes weer aansteekt en drna is de eerste de beste minkukel die op de Dam de duiven staat te voeren de lul:)

tot de tijd dat het overgewaaid is eet ik wel vis:)
 
Toen met SARS liep het ook bijna uit de hand maar dat hebben ze geweldig opgelost. Ik denk niet dat er een pandemie komt.
 
Kunnen we dit niet in 1 topic houden?

We hebben er nu al 3 of 4 ofzo.
 
het houdt de gemoederen flink bezig MrJ :D
 
Dat mag, maar niet iedere nieuwe link hoeft een nieuw topic te krijgen. :)
 
eduardjanssen zei:
@ MRJ, do you have a bad day? PM me maar als je erover praten wilt :D.

Geen bad day hoor, viel me gewoon op.
 
mee eens....

Zullen we dan maar 1 groot VOGELGRIEP topic openen?
 
Okay doen we, aan wie de eer? Anders hebben we er straks 89:D.
 
Bij deze. ;)
 
Zijn nou net 6 ganzen gevonden in duitsland dichtbij de nederlandse grens. Waarschijnlijk zijn ze gestorven aan volgelgriep. Het komt idd wel heel erg dichtbij. Ben benieuwd...

Was gewoon ff een mededeling voor de geinteresseerden onder ons:D
 
Het is helemaal niet duidelijk of het wel van mens tot mens over te dragen is dus een pandemie vind ik echt lichtelijk overdreven... preventief vaccineren is ook geen optie omdat dit geen nut heeft.. er bestaat geen vaccinatie tegen de vogelgriep.... de media is iedereen weer aan het gek maken zoals altijd maar dit keer vind ik het niet erg.. zo wordt de kip tenminste lekker goedkoop... Wanneer jekip eet heb je ook geen kans om de vogelgriep te krijgen.. het virus overleeft namelijk niet meer dan 60 graden Celcius..
 
Het valt mij op dat er in Nederland zowat een psychose aan het ontstaan is omdat de media de mensen bang en gek maakt. En wie wrijft er in zijn handen en telt zijn centen? Big Pharma vaart er wel bij.
 
Kbegin echt bang te worden van deze topic, ff mn ouders overhalen wat havermout, rijst, spagethi en vitamine pillen inslaan:)

Ik ben ook van mening dat kinderen als eerste een injectie tegen de griep moeten krijgen:o
 
Socrates zei:
Wanneer jekip eet heb je ook geen kans om de vogelgriep te krijgen.. het virus overleeft namelijk niet meer dan 60 graden Celcius..

Wat nou als je de rauwe kip in je handen hebt? Dan kan je het toch ook krijgen? Dus kip eten is volkomen veilig nog? :)
 
RobertHosper zei:
tot de tijd dat het overgewaaid is eet ik wel vis:)
Haha, en je wil niet weten wat voor levensbedreigende ziektes vissen met zich meebrengen. Denk maar aan de zink en al die boten die afvalstoffen lozen maar die dat lekker stiekem doen :) Wat ik wil zeggen is dat je van NIKS meer zeker kan zijn en geloof me: regeringen zullen echt geen risico's nemen mbt voeding. Zeker niet met zulke mogelijke gevolgen.
En moest er dan al een of andere sukkelaar getroffen worden zou het nog moeten lukken dat jij dat bent.
Anyway, ik waag het erop. :D
 
Ik zag vandaag eigelijk iets best belangerijks; groepen volgens die in de bekende V vorm naar warme gebieden trokken. Als het hier te koud is, komen die vogels hier niet, is de kans op verdere besmetting op vooral West Europa kleiner. Als ze nou ook gewoon meteen al die grenzen dichtgooienvoor vogels.
 
CitizenDildo zei:
Als ze nou ook gewoon meteen al die grenzen dichtgooienvoor vogels.
Minister Verdonk aan de grens! Elke k*tgans die voorbij wil: "Ausweis bitte!"
 
Back
Naar boven