AndroidHealthClinic

Voldoet dit toestel voor mijn al mijn oefeningen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchAppeal

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
170
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset


http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---145kg-Halterset.html

Dit is mijn schema voor de komende tijd:

Rippetoe3.jpg


Voldoet dit ene toestel voor al deze apparaten?

Zo ja, weet iemand of fitness-seller.nl ook installatie aanbied (tegen betaling uiteraard)?
 
Laatst bewerkt:
Ja alles kan en WTF het zijn maar een paar bouten die je moet aandraaien. Kom op man!
 
Ja alles kan en WTF het zijn maar een paar bouten die je moet aandraaien. Kom op man!

Dit+ ik weet niet wat je stats nu zijn, maar 145kg ontgroei je vrij snel als je al een tijdje training erop hebt zitten.
 
Ja alles kan en WTF het zijn maar een paar bouten die je moet aandraaien. Kom op man!


Ja alleen die hele zooi op de zolder krijgen wordt al een hele onderneming vrees ik :P

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 00:03 ----------

Dit+ ik weet niet wat je stats nu zijn, maar 145kg ontgroei je vrij snel als je al een tijdje training erop hebt zitten.

Mijn sig is verouderd, ik ben 180cm, weeg 72/73kg en heb totaal geen spieren :o
 
jup, met een cage heb je alles wat je nodig hebt! alleen nog wat gewichten bijkopen mss. die lat tower vind ik op zich zelfs niet nodig, maar das mijn mening maar. Het enige TOESTEL dat ik nog zou kopen buiten een cage is een Hyperextension/roman of een glute ham raise. voor de rest zou ik enkel nog geld investeren in barbells, gewichten en accessoires als bands, chains, etc...
 
Is een goed app.

Persoonlijk zou ik het schema iets aanpassen en ik denk dat 3x per week squat te veel is.

Gebaseerd op WestSide :

Squat
Benchpress
Lying triceps extension
( Militairy press --> af en toe ; teveel overbelast voorkant schouders na zware benchpress)
Exerc achterkant schouders ( Tegenhanger borst )
Crunches

Deadlift
Bent rows
Shrugs
Curls
Leg raises
 
vraag of de pakjesbezorger wilt helpen het naar boven te tillen
 
Het hele pakket wordt op een pallet geleverd, en de palen en steunen zitten los verpakt.
Dus je kan zo het plastic eraf halen en 1 voor 1 dingen naar binnen dragen.
De cage zelf zit met 28 bouten en moeren vast, als dat al niet lukt ?? (Wel is het handig als een 2'de persoon even meehelpt)
 
Is een goed app.

Persoonlijk zou ik het schema iets aanpassen en ik denk dat 3x per week squat te veel is.

ik denk dat hij rippetoe (of iets dergelijks) volgt. Dan doe je 3x squat per week. Doe dat ook. Is niet teveel. Het is een beginnersprogramma, dus als je gewicht te hoog wordt, dan wordt het inderdaad teveel en schakel je over naar een ander programma.
 
Je hebt nog niet de kracht om de gewichten te verplaatsen waarmee je niet drie keer epr week kan sqautten. Ik kom nu na drie en eenhalve maand met vrij goede beginstats nu pas op het punt dat ik merk dat het herstel vrij lang duurt.


Daar hoef je je voorlopig dus nog geen zorgen vover te maken
 
Ja.. is zeer goed
 
Is een goed app.

Persoonlijk zou ik het schema iets aanpassen en ik denk dat 3x per week squat te veel is.

Gebaseerd op WestSide :

Squat
Benchpress
Lying triceps extension
( Militairy press --> af en toe ; teveel overbelast voorkant schouders na zware benchpress)
Exerc achterkant schouders ( Tegenhanger borst )
Crunches

je squat ook niet
Deadlift
Bent rows
Shrugs
Curls
Leg raises

je squat ook niet 3x op dezelfde intensiteit e
 
Mooi ding zeg en de prijs is ook nog redelijk! Dit en een paar dumbbells is eigenlijk sowieso alles wat je nodig hebt.
 
Denken jullie dat dit toestel in mijn kamer past:

c467a455.jpg


ac1c298c.jpg
 
Het zal er wel in passen, maar ik denk dat het in de weg zal staan.
Plak anders eens tape op de vloer waar je het zou stellen dan weet je het ongeveer.
 
Is het een zolder? Grote kledingkast naar traphalletje?
Bureau onder het schuine gedeelte? Alleen even kijken hoe je met aansluitingen zit van je pc.
Wordt denk ik wel even passen en meten.
 
Onderschat het niet, ik heb net ook een power rack gekocht en hij is toch wat groter dan ik gedacht had. De breedte vooral, aangezien je ook nog schijven op de 2m brede stang moet kunnen laden. Die hangt bij mij boven m'n bed ongeveer, wat niet ideaal is als je met een schijf van 20 kg loopt te zeulen. Die moet ik nu in de kooi staand op de stang lateral raisen, en dat is al een oefening op zich...
 
Meten is weten!
 
Knap apparaat!
 
Back
Naar boven