MuscleMeat

Volendam degradeert, Heracles handhaaft. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sniperx

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2008
Berichten
7.673
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Volendam is vandaag na één jaar gedegradeerd uit de Eredivisie.
Roda JC en De Graafschap spelen nacompetitie.

Heracles handaaft! :D
Was een top sfeer bij Heracles, jammerlijk genoeg werd er wel iemand onwel.
 
Jammer dat Volendam eruit is.

Ik hoop dat De Graafschap er alsnog uit vliegt. Ben wel blij dat Roda JC er voorlopig nog in zit.
 
Jammer dat Volendam eruit is.

Ik hoop dat De Graafschap er alsnog uit vliegt. Ben wel blij dat Roda JC er voorlopig nog in zit.

Oneens. Roda mag van mij degraderen. Reden?

Roda heeft geen toekomst. De rest wel.
 
Oneens. Roda mag van mij degraderen. Reden?

Roda heeft geen toekomst. De rest wel.

Als Roda erin blijft komt die investeerder er echt wel. En met spelers als Kah, Cisse, Oper, Meeuwis, Marcel Jansen, Hadouir, De Fauw, Addo en Bodor hoor je ook niet te degraderen.
 
Anyway, Heracles is gewoon #king.
 
Kom op, kom op!

MVV voor de eredivisie!

jammer dat roda geen 17e is geworden.
 
Daar werd roda bijna genadeloos genaaid. Een pikzwarte gast die hands maakt met zn blanke arm.. Pff. Het is tijd dat er fatsoenlijke videobeelden worden gebruikt bij belangrijke beslissingen.
 
Daar werd roda bijna genadeloos genaaid. Een pikzwarte gast die hands maakt met zn blanke arm.. Pff. Het is tijd dat er fatsoenlijke videobeelden worden gebruikt bij belangrijke beslissingen.

+1, camera op de doellijn etc.
 
Daar werd roda bijna genadeloos genaaid. Een pikzwarte gast die hands maakt met zn blanke arm.. Pff. Het is tijd dat er fatsoenlijke videobeelden worden gebruikt bij belangrijke beslissingen.
idd wat een fail
 
Ben er doodziek van ons aller Riverside met een waardeloze instelling de pay-offs niet gehaald heeft!!
 
superboeren!:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Volendam hoort in eredivisie !!!!!
Spelen gewoon leuk voetbal, beter feyenoord eruit gooien ofso
 
De Graafschap is tenminste een echte club, 10x liever dan Volendam. Daar zit het in de eredivisie niet eens vol met zo'n klein k*t stadion. :roflol:
 
Volendam is vandaag na één jaar gedegradeerd uit de Eredivisie.
Roda JC en De Graafschap spelen nacompetitie.

Heracles handaaft! :D
Was een top sfeer bij Heracles, jammerlijk genoeg werd er wel iemand onwel.

Waar werd iemand onwel?

Was verder een mooie middag, mooi stelletje gekken in het home na de tijd, prachtig!
 
Back
Naar boven