XXL Nutrition

Volg jij een keto dieet in je huidige cut? (1 bezoeker)

Volg jij een keto dieet in je huidige cut?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Voor wie momenteel een cut doet, volg je een keto-dieet?
 
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ga over een maand ook cutten. Maar ik ben nog in dubio
of ik een low-carb of een no-carb dieet ga volgen.
 
Kets! Gedaan en ga het weer doen. Uiterst effectief
 
Nee, wel al eerder gedaan maar viel tegen, omdat het bijna niet vol te houden is, je trekt helemaal leeg en trainingen gaan nergens meer over.
 
Nee. Vorig jaar wel gedaan en beviel wel in de zin van vetverlies en discipline (wel zwaar maar het lukte me wel om me eraan te houden, gewoon omdat koolhydraten NIET MOCHTEN) maar toch ga ik het voorlopig niet weer doen omdat de voeding me érg tegen ging staan. Ik ga het eerst op een andere manier proberen, en als dat niet lukt of de resultaten vallen tegen ga ik nog eens nadenken over keto.
 
Waar kan ik er meer info over vinden weet er niet veel over :D
 
Ik heb het vorig jaar voor 1x gedaan en ben het met flowergrrl eens, zo heb ik het ook ervaren.
Ik cut nu op een low carbs dieet. Dit bevalt mij een stuk beter dan keto.
 
Heb 2 weken keto geprobeerd maar was voor mij moeilijk vol te houden. Op gegeven moment echt ook een heeeel erge drang naar suiker. Erg veel slapper voelde ik mij tijdens de trainingen niet. Ik ben nu aan het bulken maar als ik weer ga cutten geniet mijn voorkeur liever low carb dan keto.
 
Ik zou me er niet meer aan moeten wagen maar met een volharde uitgebalanceerde ketose kom ik er wel verdomd goed bij te staan met een zeer schone huid. De definitie die ik ervan krijg en de stijging van de zin in coïtus maken het soms te aantrekkelijk.

Ketose verleiding knaagt altijd, gewoon omdat je er 100 procent beach proof van wordt, dan opeens wat dagen carbs laden en je staat erbij als een droige mother****er met aders en al je glycogeen cellen vol. De bodybuilder waarvan iedereen denkt dat die kuurt en dat op alleen voeding.
 
Ik zie alleen geen vote van je Marky. Of wil je privacy :p
 
Momenteel aan het cutten.
Eens onder de 11% ga ik keto starten...
 
dit jaar maar eens aan wagen :D
 
Mijn kh op dit moment zijn 193 in de cut. Is dat veel? Of is dat low carb?
Ik overweeg om een periode een keto te volgen..

Stats
leeftijd:19
kg: 90
lengte: 183
 
Ik was het wel van plan, maar ik heb denk ik gelezen dat je er verminderde concentratie van krijgt ? dus examenperiode lijkt me zeker geen goede tijd om het te doen ?
 
Ik zie alleen geen vote van je Marky. Of wil je privacy :p

Dat wil jij ook altijd in een publieke poll, maar vooruit, ik zal als Zwitserse geit deze keer maar even stemmen.
 
klopt, soms is het wel gewenst die pricacy. Hier maakt het niet zoveel uit voor de betrouwbaarheid van de resultaten denk ik.
 
Nee, ik heb nog nooit gecut, ook niet op low carb.
 
Nog niet in ketose nu, maar super laag in carbs zitten bevalt me tot nu toe wel. Als het goed is duurt het nog 2-3 weken voordat ik in ketose ben.
 
Nog niet in ketose nu, maar super laag in carbs zitten bevalt me tot nu toe wel. Als het goed is duurt het nog 2-3 weken voordat ik in ketose ben.

Ben benieuwd wat het met je kracht doet. Hou ons op de hoogte :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven