Fitness Seller

volgend kuurtje

Bezoekers in dit topic

DNP

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2006
Berichten
18
Waardering
0
Halfweg maart ga ik eerst nog beetje cutten met dnp en ben nu mijn volgend kuurtje aan het samenstellen, gepland voor eind april/begin mei.

Week 1: *frontload test enanthate of cyp 3000mg
*frontload Deca Durabolin 800mg
*Trenbolone 75mg/dag
*Jintropin 5iu/dag
* Igf-1 LR3 100mcg/dag
*Anadrol 100mg/dag
*winstrol tabs 50mg/dag
*Proviron 75mg/dag
*Undestor 120mg/dag
*Clomid 50mg om de andere dag
*Clenbuterol 160mcg/dag
*T3 50-75mcg/dag

Week 2-8: *test E of cyp 1000mg
*Deca 400mg
*tren 75mg/dag
*jintropin 5iu/dag
*IGF-1 LR3 100mcg/dag
*Anadrol 100mg /dag (week 2-3)daarna D-Bol 60mg/dag(week4-8)
*Winstrol tabs 50mg/dag
*Proviron 75mg/dag
*Undestor 120mg/dag
*Clomid 50mg om de andere dag
*Clen 160mcg/dag
*T3 50-75mcg/dag

Week 9-12: *Clen 120mcg/dag
*Nolvadex 40mg/dag (week 9-11)
*Clomid 200mg/dag (week 9)
100mg/dag (week 10-11)
50mg/dag (week 12)
*T3 25mcg/dag

Week 4-7: HCG 1000iu om de drie dagen
Week 8: HCG 5000iu om de drie dagen

-Jintropin blijven doornemen tot week 12 ?? Weet niet of dit wel de moeite is omdat ik dan al met de nolva begonnen ben en dit nadelig is voor de Jin.
-5iu Jintropin of 10iu Jintropin ? Ben aan het twijfelen omdat ik ook IGF gebruik dus heb je zoal minder Jin nodig.
-Test enanthate of Cypionate ? Ben tevreden over enanthate maar heb nog nooit Cypionate gebruikt.
-IGF-1 LR3 intra musculair of subcutaan? Alleen nog maar subcutaan gedaan en vraag me af of er iemand van jullie beide gedaan hebben en wat het verschil is want de een zegt zo en de andere weer anders.
-Deca of Boldenone ? Zou Boldenone dan wel op 600-800mg/week nemen.


*Winstrol tabs, Undestor en proviron is om SHGB levels te verlagen en zo je kuur te optimaliseren.
*Clenbuterol en T3 gebruik ik bij elke kuur en in de nakuur heeft het zijn voordelen wegens anti catabole werking.Proviron gebruik ik trouwens ook tijdens elke kuur.
*Nee, gebruik geen mariadistel of dergelijke prutsen (in mijn ogen), heb dit nog nooit gedaan en heb nog nooit problemen gehad zelfs niet met D-Bol op 100mg/ dag voor 12 weken.Ik laat elke twee maanden mijn bloed controleren of ik nu kuur of niet en heb steeds medische begeleiding.
Als ik aan de kuur begin zal ik log bijhouden en tevens ook de medische uitslagen posten voor, tijdens en na de kuur.

Ben trouwens aan het twijfelen of ik er geen 12 weker van zou maken en dan week 9-12 over te schakelen op test propionate, Winstrol en tren en dan PCT te verschuiven naar week 13-16.

De doseringen zijn wat ik altijd gebruikte voor mijn ongeluk(zie forum voorstellen).

Graag jullie mening en advies over mijn geplande kuur.
 
holy cow...niet beetje veel oraal anadrol en winny?..
 
Vind 5 verschillende roids tegelijkertijd wel erg veel.
 
en frontload met 3000mg :O
 
Ik neem aan dat dit fake is?
 
Is helemaal niet fake. Oxy is 100mg omdat dit voor mij niet de gewenste resultaten levert bij 50mg.
 
Toch is het moeilijk te geloven ...frontload deca 800mg, succes met je deca dick
 
Bartmen zei:
Toch is het moeilijk te geloven ...frontload deca 800mg, succes met je deca dick

Denk je dat dit de eerste keer is dat ik dit doe :rolleyes: Nog nooit deca dick gehad. Je zit ook met een frontload van test en je hebt proviron en clomid.
 
en waarom tren bij de deca? word veel afgeraden..
ben erg benieuwd wat je stats nu zijn , nu je aan zon monster kuur begint
 
Karma to Kenjie.
Bedankt voor je reaktie
 
wat zijn je stats eigenlijk? en waarom geen anti-e bij je kuur? waarom maar zo kort de GH ophet moment dat ie lekker begint te werken stop je ermee
waarom undestor? en geen sust of enth?
ik zou sowieso de clomid uit je kuur halen en vervangen door een anti-e of nolva!
hoe zet je je igf-1 en GH?
niet te veel van het goede?

laat t ons weten!
 
je zal al wel een flink aantal kuurtjes gebruikt hebben hiervoor....
100mg d-boll en dat 12 weken lang lijkt me niet echt goed voor je lever , maar goed je leeft nog:D
 
dennis88 zei:
je zal al wel een flink aantal kuurtjes gebruikt hebben hiervoor....
100mg d-boll en dat 12 weken lang lijkt me niet echt goed voor je lever , maar goed je leeft nog:D
tis 3 weken drol op 100mg..en daarna 5 weken dbol op 60mg...is maar 2 weken meer dan wat normaal aan oraals wordt genomen..

@dnp wats undestor?
 
klaas zei:
tis 3 weken drol op 100mg..en daarna 5 weken dbol op 60mg...is maar 2 weken meer dan wat normaal aan oraals wordt genomen..

@dnp wats undestor?

undestor is een andriol , tab vorm van testosteron ! wordt zeer vaak in het wielrennen gebruikt omdat het zeer snell uit je lichaam is . ongeveer 6 uur detectie tijd !
 
jo stanocci het gaat hier niet om wie de grootste kuren heeft gezien maar mischien wel om overkill van orals en een sonde gebruik van GH deze dient nogmaals langen genomen te worden! clen clomid oxy proviron winstrol en undestor: allemaal orals die zwaar voor de leven zijn daarnaast gaat ie ook tren gebruiken die ook al zwaar op de lever drukt

dan komt erbij dat de undestor veel te mild is naast zijn doseringen tren en deca!

zet er in ieder geval een lekkere hoeveel heid test of sust naast rek je kuur iets uit begin je Gh op een iets lagere dosis en bij 3 iu en opbouwend naar 5 iu en houd hem zo aan voor min 20 weken

een aantal dingen die anders zouden kunnen: winny oral vervangen door inject undestor eruit en test enth of sust erin de kuur 4 weken langer maken voor het optimale profijt van zijn gh!
 
Kevin in week 1 zet hij en kroket testo he ... ik vind het ook een beetje raar inneen steken . Maar als je weet wat hij al genomen heeft in het verleden is het wel iet of wat te doen .

Niet dat ik het volledig eens ben met de opstelling van de kuur !
 
hehee ik zie nu de test pas staan duhhhhh.... van de test neem ik terug maar die orals kan echt niet
 
Stats?

Ik vind ook dat je teveel onzinnige dingen stacked,kerel.

Waarom Undestor?

Troep waar je weinig aan hebt imo.

Waarom winnie tabs en oxy/dbol tegelijkertijd?

En de redenering over minder hgh omdat je igf gebruikt volg ik ook niet helemaal?

Ik denk dat je stats wel ok zijn naar dit kuurtje kijkende maar ik zou het zelf compleet anders doen.

Mijn kuur is wat simpeler alleen liggen de doseringen iets hoger.....ik zit op 2gr testo en 1 gr deca met 10iu hgh per dag en dat voor een lange tijd...12 weken is wat aan de korte kant als je hgh gebruikt,bro.
 
kevinlorenzin zei:
hehee ik zie nu de test pas staan duhhhhh.... van de test neem ik terug maar die orals kan echt niet

Het is in mijn ogen ook overkill zeker die andriol heeft geen toe gevoegde waarde meer na 3000mg .
 
Back
Naar boven