MuscleMeat

Volgende kuur: 500mg test e en 300mg tren e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2012
Berichten
975
Waardering
66
Lengte
1m73
Hallo

Ik ben aan het kijken voor mijn volgende kuur en wou eens weten wat jullie ervan vinden.

Momenteel:
500mg test e
300mg deca
2x250iu hcg per week
10mg aromasin ED

Zit nu in de achtste week. Ben van plan om dit nog t.e.m. de twaalfde week te doen. Kan wel wat vroeger stoppen mocht de rek eruit zijn.

Daarna bridgen:
6 weken 125mg test e

Daarna:
500mg test e
300mg tren e
2x250iu hcg per week
10mg aromasin ED

Hoe lang? 12 weken of korter mocht de rek eruit zijn.


Enkele vragen:

1) Kan ik tijdens mijn bridge een lagere dosis hcg zetten of moet die hetzelfde blijven want onderdrukt = onderdrukt.
2) Kan ik tijdens mijn bridge een pauze nemen van de aromasin of blijf ik die beter nemen?
3) Hoe ziet mijn test/tren kuur eruit?
4) Het is de eerste keer dat ik met tren werk. Hoe erg kunnen de sides zijn op die relatief lage dosis? Vooral de slapeloosheid baart me zorgen...

En aub, schiet me niet dood omdat ik er geen nakuur bijgezet heb want ik weet nog niet of ik na die kuur ga nakuren of alweer bridgen.

Oja, stats momenteel:

1m73, 84kg, behoorlijk bloated en vp toch niet onder de 15 schat ik.

Doel van de test/tren kuur is om te cutten of op zijn minst te cleanbulken. Beetje afhankelijk van hoe ik er tegen dan zal uitzien.

Bedankt!
 
Ik denk dat 30 weken lang androgenen je progressie weinig goeds gaan doen. Je eetlust en gemoedstoestand zal zwaar onderuit gaan als je niet even een echte break neemt.

Wat mij betreft ga je die 6-8 weken echt aan de PCT met: Nolva + HGH + mod GRF 1-29 + GHRP-6 + hoge dosis creatine + BCAA + Glutamine. Androgenen eruit en eetlust omhoog, paar kilootjes pakken en dan door met je volgende kuur.

Ik weet dat het geen echt antwoord is op je vraag maar ik voelde me genoodzaakt dit even mede te delen.
 
^^ Bedankt voor je reactie. Is zeker terecht want ik heb nu ook wel het gevoel dat ik alles wat te snel wil en de dingen niet doe volgens het boekje. Ik vrees dat ik later zwaar op de blaren zal moeten zitten.
 
Na wat research te doen ga ik de kuur een beetje veranderen:

250mg test e
400mg tren e
2x250iu hcg per week

Ik kies dus voor lagere test voor twee redenen:

1) ik bloat nogal snel op 500mg test en dat is niet wenselijk voor een cutkuur
2) low test / high tren zou voor minder sides moeten zorgen, hoewel de meningen hierover verdeeld zijn

Thoughts?
 
Na wat research te doen ga ik de kuur een beetje veranderen:

250mg test e
400mg tren e
2x250iu hcg per week

Ik kies dus voor lagere test voor twee redenen:

1) ik bloat nogal snel op 500mg test en dat is niet wenselijk voor een cutkuur
2) low test / high tren zou voor minder sides moeten zorgen, hoewel de meningen hierover verdeeld zijn

Thoughts?

Je 1e maal op trenE?Ik zou em op 200mg nemen en zien of je het verdraagd,indien goed kan je nog altijd uppen;)
 
^^Idd eerste keer tren. Spannend! :D
400mg tren e is misschien veel maar als ik dan 250mg test en 200mg tren doe, dan heb ik wel heel weinig androgenen in mijn lijf, of niet?
 
Mijn advies is of gaan, ga je tog door dan de 2e optie met 400tren idd
 
^^Idd eerste keer tren. Spannend! :D
400mg tren e is misschien veel maar als ik dan 250mg test en 200mg tren doe, dan heb ik wel heel weinig androgenen in mijn lijf, of niet?

400mg tren stelt niet veel voor (kwa sides) met 'maar' 250mg test er bij.
tenminste, dat is wat ik heb ervaren. had eigenlijk nergens last van, behalve verminderde slaap. leuk kuurtje
 
Tren word zo overrated!
Ik heb bijna ook geen sides,juist dat ik snachts een paar keer wakker word,maar binnen een minuut slaap ik weer(zit op 200 mg).
 
Alright, bedankt voor de reacties. Het zal dus 250mg test en 400mg tren worden. Misschien zelfs beginnen met 300mg tren en als het nodig is verhogen.
 
Lol, tren op 200mg is echt potent genoeg voor mooie gains hoor.
snap niet wat sommigen hier lullen dat tren 'overrated' zou zijn.

geloof me, als je goeie tren hebt, dan ga je massas pakken op 200mg
zeker als het je eerste keer is. Tren is vele malen sterker dan test.
 
Tren word zo overrated!
Ik heb bijna ook geen sides,juist dat ik snachts een paar keer wakker word,maar binnen een minuut slaap ik weer(zit op 200 mg).

Welke week zit je? Het gevaar met enanthaat is dat je dosissen blijven opbouwen bij 1x in de week injecties. Als je trensomnia te pakken hebt dan zit je er nog weken aan vast.
 
De ene tren is de andere niet. Kies een goed chinees merk en blijf op 200. Alle andere kan je 400 pakken.
 
Lol, tren op 200mg is echt potent genoeg voor mooie gains hoor.
snap niet wat sommigen hier lullen dat tren 'overrated' zou zijn.

geloof me, als je goeie tren hebt, dan ga je massas pakken op 200mg
zeker als het je eerste keer is. Tren is vele malen sterker dan test.

+1 De ene mens is de andere niet,beter laag beginnen kan je nog altijd verdubbelen.
 
Welke week zit je? Het gevaar met enanthaat is dat je dosissen blijven opbouwen bij 1x in de week injecties. Als je trensomnia te pakken hebt dan zit je er nog weken aan vast.
6de week.
 
Welke week zit je? Het gevaar met enanthaat is dat je dosissen blijven opbouwen bij 1x in de week injecties. Als je trensomnia te pakken hebt dan zit je er nog weken aan vast.

Lekker benzotje nemen zoals diazepam of flunitrazepam;)
 
Lekker benzotje nemen zoals diazepam of flunitrazepam;)

Heb hier ook wel het een en ander liggen om lekker te slapen dus dat zal geen probleem zijn.

Maar hoe vaak neem je dat dan? Je kunt toch geen 10 weken aan een stuk elke dag zo'n pammetje nemen hé? Anders zul je ferm mogen afkicken, lijkt me.
 
Diazepam om tot rust te komen, zijn jullie wel lekker?
 
Back
Naar boven