Fitness Seller

volgende kuur,effe kijken?????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

little n

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
280
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Dit zou mijn volgend kuur worden;week 1-5 50mg drive
week 1-7 500mg testo enantate
week 1-12 400mg deca
week 6-12 200mg primo
week 7-12 eod 50mg winny
week 1-12 hgh 4iu 5 on 2 off
nakuur ; hcg,clomid,nolvadex vanaf gyno!
Weet iemand een paar veranderingen op te merken,ik kan er nog t3 bij nemen maar ben daar ni echt voor te vinden,heb er ook nog geen ervaring mee!!!!
 
HGH is te kort
6 maanden of langer is beter

Waarom stop je met de test in week 7? Want die winny vangt dat echt niet op.
 
Navy zei:
- Drive is te weinig en te kort.
- Van de stack Deca Primo zie ik het nut niet.
- 200mg Primo is te weinig.
- Hgh moet je goed doen of gewoon niet, 12 wkn haalt niets uit al helemaal niet op 5on 2off.
- wat doe je tegen oestrogenen tijdens de kuur?
- hoe ziet je nakuur eruit?
- hoeveelste kuur is dit?
- je stats etc.

greetz

Kortom een waardeloze kuur van lik m'n vestje. Ben altijd benieuwd wie dit soort dngen aandraagt. Thanks Navy, verder niks toe te voegen!
 
WIe heeft je deze kuur aangeraden? Of heb je deze zelf samengesteld??
 
Dus jij zou de test gedurende de 12 weken nemen,mijn bedoeling was te stoppen omdat ik snel last krijg van gyno,nu ik weet dit is te verhelpen maar omdat dit toch [/I]een van de zwaardere produkten is dacht ik deze ni gans de kuur te nemen,nog suggesties,sta er voor open!!!!!
 
week 1-10 500mg testo enantate
week 1-10 400mg deca
week 7-10 eod 50mg winny


Lekker straight, simpel en erg effectief. Dit was ongeveer mijn laatste kuur van afgelopen februari en ik kwam er solide van aan. Maak het je niet te moielijk met een batterij aan roids, veel is niet altijd beter tenzij je het laat overlopen.

Liquidex van MedRequest raad ik aan als gyno -en vocht terugdringer, begin ermee in week 2 en laat het de hele kuur doorlopen op 0,5ml om de dag.
Ideaal middel! :thumb:
 
Thanks bro ga dit zeker eens proberen!!!!!!!!!
 
effe reageren!!

Eventjes uitleg geven ivm de bovenstaande hgh kuur,mijn voorlaatste kuur was mijn motto more is better,begon de eerste 2weken kalmpjes om dan de4 volgende weken volle bak te spuiten waarna de laatste weken terug naar minder,wat bleek de"topweken"kwam ik maar evenveel bij als de weken dat ik weinig zette,dus toen dacht ik volgende keer pak ik het anders aan.Mijn laatste kuur dit jaar begon ik in maart 9 weken hier is ze;
week1-4 4 naposim/dag
week 1-4 500mg susta
week 1-4 100mg finabolan
week1-9 200mg deca
week5-9 250mg testo enantate
week5-9 3maal 50mg winny/week
Nakuur;50mg clomid/dag aan 20 dagen
20 mg noladex/dag aan 20 dagen+vanaf de tweede week kuur wegens gyno!
hcg 3 stuks van 5000 om de 5 dagen.
Van deze kuur ben ik 9 kilo bijgekomen nu na 8weken niks meer,nog 8 kilo heb gehouden en ook wat droger geworden dankzij de nolva maar vooral door mijn voeding,6 a 7 keer per dag eten,zit rond de 3000 a 3200 cal,180gr eiwitten en 550gr koolhydraten,en dan nog 3 keer per week 30 miuten cardio!!
Nu weet ik niet wat jullie hiervan vinden is dit goed,weinig of wat vinden jullie,denk toch dat ik niet zo veel heb genomen?
Ik ben 32 jaar meet 1.69m;73 kilo en bf rond de 11%.
Nu als jullie mij nog wat info kunnen geven omtrent de hgh kuur zal ik deze met plezier ontvangen,ben van plan 12 weken te doen is nu al f***ing kostelijk en als ik zie wat sommige jongens op de gym al bereiken met de helft van wat ik nu hebt en ik weet wat ze nemen! dan moet dit toch resultaat geven!Laat de info maar komen mannen!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
??? ??? ???

Heb je nooit wat opgedaan aan kennis over proteine en carbo's?
 
little n zei:
Nu als jullie mij nog wat info kunnen geven omtrent de hgh kuur zal ik deze met plezier ontvangen,ben van plan 12 weken te doen is nu al f***ing kostelijk en als ik zie wat sommige jongens op de gym al bereiken met de helft van wat ik nu hebt en ik weet wat ze nemen! dan moet dit toch resultaat geven!Laat de info maar komen mannen!!!!!!

Jongens die de helft nemen van deze kuur??????????

En wat bereiken ze dan?????

Je weet helemaal niks,bro...

Je groeit namelijk niet op de helft van wat jij net allemaal beschrijft dus je info is ruk.

Vergeet die HGH maar helemaal want waarschijnlijk wil je dat ook lekker laag doseren en voor zo'n korte tijd.....WEG GEGGOOID GELD!!

Zou heel veel gaan researchen als ik jou was want je begrijpt het nog niet zo goed.
 
Testo zei:
Jongens die de helft nemen van deze kuur??????????

En wat bereiken ze dan?????

Je weet helemaal niks,bro...

Je groeit namelijk niet op de helft van wat jij net allemaal beschrijft dus je info is ruk.

Vergeet die HGH maar helemaal want waarschijnlijk wil je dat ook lekker laag doseren en voor zo'n korte tijd.....WEG GEGGOOID GELD!!

Zou heel veel gaan researchen als ik jou was want je begrijpt het nog niet zo goed.

amen! :D
 
Er word vaak gezegt dat je de HGH het beste 12 weken of langer moet nemen maar waarom word het dan ook regelmatig 8 wken gebruikt of door onze eigen
CHEMICAL maar 4 weken in 1 van zijn laatste kuren..?
 
Denk niet dat chemical maar 4 weken aan de HGH gezeten heeft hoor?!!!
 
nee pcies je moet zn thread wel goed lezen...hij heeft die shit per 4 weken opgezet en dan veranderd ie het steeds...
 
ok sorry mensen dan heb ik het even verkeerd begrepen:)
 
ja was idaad niet echt duidelijk neer gezet in zn log...
mare wie is die gast in je avatar??
greetz
 
Geen flauw idee eigenlijk

ik niet in ieder geval;)
 
lol wat een buikspieren..geef toe je bent het wel:D..
 
Mr. B.I.G. zei:
Denk niet dat chemical maar 4 weken aan de HGH gezeten heeft hoor?!!!

Kan het me ook niet voorstellen.
 
Back
Naar boven