XXL Nutrition

Volgende Kuur : Test E + EQ + Winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HG bold bij de HA?
 
echter zal ik mijn 2 injectables wel via m'n huisarts doen ( test + bold ) , ook m'n volledige nakuur is via de dokter dus dat verloopt volledig legaal

Wat bedoel je hier precies mee? Dat je je gear krijgt via je "huisarts"? De kans dat je dit überhaupt krijgt via je huisarts is bijna nihil, tenzij je vrouwelijke transgender bent of aanzienlijk lage natuurlijke testwaardes hebt. Echter was je doel van je kuur al vrij duidelijk, dus beide lijkt me niet het geval... Daarbij zal je huisarts nooit zoveel mg gear bij je prikken...

Dan nog iets: Bold via je "huisarts"? Hmmm... Het lijkt erop dat je niet helemaal weet hoe het werkt hier... Of bedoel je soms de dierenarts? Ben je überhaupt wel een mens? Of ben je soms een paard of hond???
 
heb een goeie band met mn huisarts , die begreep me dat ik het veilig wilde doen , dus verwees die me door naar iemand die gear verkoopt, maar dan wel pharmaceutisch ( pfizer etc... )

Over het feit dat boldenone farmaceutisch is had ik ook nog niet nagedacht , moet binnen enkele dagen naar dok om bloed te nemen en te checken voor ik begin , ik gooi dat wel even op tafel ja
 
heb een goeie band met mn huisarts , die begreep me dat ik het veilig wilde doen , dus verwees die me door naar iemand die gear verkoopt, maar dan wel pharmaceutisch ( pfizer etc... )

Over het feit dat boldenone farmaceutisch is had ik ook nog niet nagedacht , moet binnen enkele dagen naar dok om bloed te nemen en te checken voor ik begin , ik gooi dat wel even op tafel ja

Als dat een dealer is die human grade verkoopt en dus niet via de apotheek kan je nog steeds fake rommel kopen.
 
heb een goeie band met mn huisarts , die begreep me dat ik het veilig wilde doen , dus verwees die me door naar iemand die gear verkoopt, maar dan wel pharmaceutisch ( pfizer etc... )

Over het feit dat boldenone farmaceutisch is had ik ook nog niet nagedacht , moet binnen enkele dagen naar dok om bloed te nemen en te checken voor ik begin , ik gooi dat wel even op tafel ja
De huisarts die je doorverwijst naar iemand die gear verkoopt? :roflol:

Die beste man zet zijn baan op het spel volgens mij. Daarbij kan 'iemand ie HG gear' verkoopt ook gewoon troep verkopen. Niet alle HG = daadwerkelijk real. Vind het een vreemd verhaal. Ik denk dat je huisarts een graantje mee pikt van de opbrengsten, bewerkstelligd door je huisarts, bij die AAS boer :)
 
heb een goeie band met mn huisarts , die begreep me dat ik het veilig wilde doen , dus verwees die me door naar iemand die gear verkoopt, maar dan wel pharmaceutisch ( pfizer etc... )

Over het feit dat boldenone farmaceutisch is had ik ook nog niet nagedacht , moet binnen enkele dagen naar dok om bloed te nemen en te checken voor ik begin , ik gooi dat wel even op tafel ja

Dit kan ook alleen maar op DBB..
 
Back
Naar boven