Fitness Seller

Volgende Kuur : Test E + EQ + Winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maniak1985

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2012
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
hey mensen , hierbij vraag ik jullie nederig naar info / tips moest er nog iets ontbreken.

Ik train al 12 jaar , vorig jaar eerste x gekuurd op 1.5cc test E per week voor 12 weken ...

en enkele jaren ervoor winstrol only 40mg/d gedurende 8 weken.

Huidige stats zijn 96Kg @ 14% bf
1m78

Voedingsschema is volledig on point op dit moment om te cutten ( nog steeds, wil voor mijn kuur minimum op 12%komen ) op moment van start kuur ga ik over op clean bulk ( 750kcal boven onderhoud per dag )

hierbij mijn kuur .

Cycle : Testosteron Enanthate (250mg/ml) Boldenon Undecylenate(200mg/ml)

Op lege maag bij het ontwaken.

Stanozolol 20 mg ( week 1 – 8 ) + Choline Inositol

→Anastrosole 0.5 mg ( om droogte te houden , ben nogal gyno-prone )

Bij de maaltijd

→ ‘’Liv – 52’’ ( Ontbijt / Middag / Avond ) of ‘’Essential Forte N’’

→ Visolie ‘’Omega 3 caps’’ ( Ontbijt / Middag / Avond )

→ Arachidonic Acid ( Ontbijt / Middag / Avond )

Op lege maag bij het vertrekken van het werk naar huis. ( exact 12u later dan bij ontwaken.)

→Stanozolol 20mg + Choline Inositol

→Pre Workout Supplement

Injects week 1 + 2

Testosterone Enanthate 2cc (500 mg)

Equipoise ( Boldenone Undecylenate ) 3cc (600mg)

Injects week 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 + 11 + 12 + 13 + 14 ( 14 weken om werking van EQ tot zijn volle recht te laten komen. )

Testosterone Enanthate 2cc (500 mg)

Equipoise ( Boldenone Undecylenate ) 2cc (400mg)

PCT Cycle:

HCG : →250 iu / elke 3 dagen gedurende volledige kuur.

2 weken na laatste Prik:

Clomid
→2 x 50mg/dag Dag 1-25

Nolvadex →3 x 10mg/dag Dag 1-20

→2 x 10mg/dag Dag 21-40

Ik heb hier enkel nog paar vraagjes bij .

Hoe injecteer ik dit ? ik veronderstel dat meer dan 3cc in 1 spuit niet echt doenbaar is ??

dus ? verspreid ik over 2x injecteren per week ? of kan dit toch in 1 spuit ?

alsook , vorige maal 12 weken op Anabolic Technologies Test geweest , en niet echt resultaat mee behaald op 375mg/wk ...





((((((Dit mag in principe wss niet , maar ... ? iemand die me PM kan sturen welke merken mss wel te vertrouwen zijn enzo ?)))))
 
in je glute past makkelijk 5cc of meer en in me quad kon ik 8cc kwijt (wss nog meer als ik wou)
 
Ik zou of clomid of nolvAdex als nakuur niet beiden.
 
Je nakuur is veelste hoog!

Nooit nolva hoger dan 20mg doen!

En clomid is ook zo hoog niet nodig!

Week 1 nakuur: 50mg clomid
Week 2-4 nakuur 25mg clomid
 
Waarom frontload je bold?
 
Om sneller zn effect te behalen , is me al door verscheidene mensen verteld dat bolde te traag op gang komt , tenzij je frontload met 1,5 je normale waarde
 
Nakuur inderdaad verlagen: 50mg clomid werd ik al emotioneel van na 9 maanden on zijn.. 25 deed het al goed zonder nolva er bij.
Als je nolva neemt, dan is 20mg a 30mg prima.

Over de omega3 kan ik zeggen dat je veel hoger doseert dan wat de werkzame stof aan voordelen kan verrichten. 1 a 2 per dag is meer dan genoeg.
Meer is niet beter, hooguit duurder.

Op zich kan 5ml wel in 1 keer in glute of quad, maar persoonlijk vind ik dat niet echt fijn.
Je kan het ook gewoon verdelen zoals je al zegt.
Wat je ook kan doen is 4ml in quad of glute en 1ml in delt.
Persoonlijk vind ik klein doseringen in delt prikken de beste optie. Gewoon met slin naaldje.
 
Om sneller zn effect te behalen , is me al door verscheidene mensen verteld dat bolde te traag op gang komt , tenzij je frontload met 1,5 je normale waarde

lees even dit topic over de frontload: Frontloaden, halfwaardetijd, bloedwaarden

Met bold heb je ongeveer 3 x je wekelijkse dosis nodig als frontload, dus in jouw geval 1200 mg (6ml) op de eerste dag (als je 1 keer per week prikt). Een makkelijke formule om het te berekenen is: MG per dag (400/7) x halfwaardetijd (14) + MG per week (400) = frontload in MG (1200).
 
Klopt die frontload van 1200mg dat is 6 ml bold en dan natuurlijk nog de test 4ml test ook nog 100mg van de hcg. De eerste twee weken dus 10ml zetten Cools dat is wel erg veel toch. Wel niet frontloaden?
 
jah , met frontloads in die ML cathegory , zal ik wel gewoon kuren zonder frontload :D

2cc Test E per week met 2.5 cc Boldenone ? 500Mg elk ?
 
Klopt die frontload van 1200mg dat is 6 ml bold en dan natuurlijk nog de test 4ml test ook nog 100mg van de hcg. De eerste twee weken dus 10ml zetten Cools dat is wel erg veel toch. Wel niet frontloaden?

Ik heb vorige week maandag 16,2 ml gezet: 10,5ml Bold + 3,5ml mast e + 2,2ml test e. Heb het verdeeld over 4 spuiten en 4 spots. Dat ging geheel pijnloos, zonder PIP. Dus is prima te doen;)
 
Goed verdelen scheelt veel
 
Ik heb vorige week maandag 16,2 ml gezet: 10,5ml Bold + 3,5ml mast e + 2,2ml test e. Heb het verdeeld over 4 spuiten en 4 spots. Dat ging geheel pijnloos, zonder PIP. Dus is prima te doen;)

Welke dosering zet je na je frontload elke week?
 
Welke dosering zet je na je frontload elke week?

Wekelijks in totaal 525mg test e + 700mg bold + 350mg mast e. Echter spuit ik EOD dus:
Test e 150mg EOD
Bold 200 EOD
Mast e 100 EOD
 
Je hebt dus alleen de bold gefrontloaded,

Aan de doseringen te zien heb je al vaker gekuurd?

Ik start vanavond met mijn 2de, de vorige is 2,5 jaar geleden.

Jou kuur is om goed lean massa te pakken ?
 
Ik heb vorige week maandag 16,2 ml gezet: 10,5ml Bold + 3,5ml mast e + 2,2ml test e. Heb het verdeeld over 4 spuiten en 4 spots. Dat ging geheel pijnloos, zonder PIP. Dus is prima te doen;)

Alleen de bold is toch hoger gedoseerd dan de andere middelen. ?

Dan heb je toch alleen de bold gefrontloaded?
 
Alleen de bold is toch hoger gedoseerd dan de andere middelen. ?

Dan heb je toch alleen de bold gefrontloaded?

Een frontload op basis van een ED, EOD, E3D of EW is bij ieder weer verschillend. Je moet bij iedere prikfrequenties rekening houden met de opbouwwaarde en hoe deze zich vormt tot het in balans is. Als jij bijvoorbeeld EW prikt met een bepaalde frontload, dan moet je er niet vanuit gaan dat je deze frontload ook moet doen als je een keer EOD gaat prikken (ik ga er nu even van uit dat je in beiden gevallen exact dezelfde esters gebruikt). Het is wellicht wat moeilijk uit te leggen op deze manier, maar je mag ervan uitgaan dat ik wiskundig wat beter onderlegd ben dan de gemiddelde Nederlander;)
 
lees even dit topic over de frontload: Frontloaden, halfwaardetijd, bloedwaarden

Met bold heb je ongeveer 3 x je wekelijkse dosis nodig als frontload, dus in jouw geval 1200 mg (6ml) op de eerste dag (als je 1 keer per week prikt). Een makkelijke formule om het te berekenen is: MG per dag (400/7) x halfwaardetijd (14) + MG per week (400) = frontload in MG (1200).

Deze berekening klopt niet

D = dosering
T = tijd
H= halveringstijd

D/(1-2^(-H/T)

Staat er voor 400mg bold kom ik op 1365mg als frontload
 
ik heb dus beslist niet te frontloaden vanwege al die poespas die erbij komt kijken.

echter zal ik mijn 2 injectables wel via m'n huisarts doen ( test + bold ) , ook m'n volledige nakuur is via de dokter dus dat verloopt volledig legaal

enkel m'n orals zullen UG zijn , LYY Winstrol of Anavar
 
Back
Naar boven