XXL Nutrition

Volgende kuurtje

Correct me if I'm wrong, maar je vorige kuur was toch test only en heb je op het einde was mast toegevoegd?

Als je boldenone wil gebruiken moet je richting 800mg/week gaan om echt het maximale eruit te halen.
Dan zou ik eerder je test-e verhogen ipv bold toe te voegen.

Tren zou ik afblijven. Niet enkel is 200mg veel te hoog voor je. Maar dat zou ik enkel toevoegen in een wedstrijdvoorbereiding of je richting een fotoshoot ofzo gaat.
Ging je zo slecht op de masteron dat je dit niet meer wil gebruiken ofzo?

Met jouw stats is er nog veel marge om te groeien met minder gear.
Het is niet zo dat: meer gear = meer gains. Haal dat uit je hoofd.

Ik zou gewoon terug 500-750mg test draaien met masteron bij en verder bouwen op je vorige cycle.
Orals zou ik ook mijden.
Volledig met je eens maar ik ging ook heerlijk op 400mg bold en 500mg test EW voor een week of 20!

Toen ik de bold hoger ging zetten had ik niet noemenswaardig meer gainz🤗

Tren zou ik ook afblijven, helemaal met deze stats😉

Volledig met je eens maar ik ging ook heerlijk op 400mg bold en 500mg test EW voor een week of 20!

Toen ik de bold hoger ging zetten had ik niet noemenswaardig meer gainz🤗

Tren zou ik ook afblijven, helemaal met deze stats😉
zegt de man van 50kg 25% bf :eyeroll: :p

Welke blends zijn eigenlijk nog meer een no-go?

Tren en nandrolon: grote kans op gyno.

Er bestaan geen no-go's.

Wat voor jou prima werkt, kan voor een ander drama zijn. Ik kan 2 gram test zetten zonder AI en geen gyno krijgen, en een ander krijgt al gyno van 250 mg.

Die hele AE-ratio hype is ook gewoon dom. De beste kuur is die waarbij je geen bijwerkingen hebt, goed kunt eten, slapen en je mentaal goed voelt.

Bepaalde compounds verhogen alleen de kans op haar uitval. Van een beetje testosteron ga je dat niet krijgen.
Ik ken nochtans heel wat mannen die nog nooit in aanraking geweest zijn met fitness, laat staan met Testosteron. Dat kleine beetje Testosteron in hun aderen volstaat al om kaal te worden. Deze mensen zijn genetisch voorbestemd om dit te ontwikkelen.
Wat dit proces kan versnellen zijn zaken die Oestrogeen afremmen zoals aromatase remmers en anabolen die zich binden aan het aromatase enzym zoals bijvoorbeeld Proviron en Primobolan. Waarschijnlijk hoort Boldenone hier ook bij. Masteron zou in tegenstelling wat wordt beweerd, deze eigenschap niet hebben wat maakt dat dit een perfecte add-on is. Oestrogeen remt de actie van Dht in de haarfollikel af.

PS: Oestrogeen dient ten alle tijden zo hoog mogelijk gehouden te worden. Dit stimuleert GH/ IGF-1 produktie en dit is waar spiergroei om draait.

PS: Oestrogeen dient te allen tijde zo hoog mogelijk gehouden te worden. Dit stimuleert GH/IGF-1 productie en dit is waar spiergroei om draait.
Ja en nee.

Je wilt oestrogeen niet te laag, maar ook niet te hoog; liever gewoon in range of net iets erboven waarbij jij je goed voelt.

Te hoge oestrogeen is neurotoxisch.

Terug
Naar boven