XXL Nutrition

Nieuws volgende trainingsdag maaseik op 21 juni (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nice, nice. Is het eigenlijk inkom betalen? Misschien dat ik in augustus eens kom als ik dan niet moet werken. Ik zou daar maar stom staan als het inkom is en ik heb niks bij.:p

Ik zal mezelf maar even bumpen.:p
 
Volgende keer probeer ik erbij te zijn, samen met Aron dan waarsch hé ;)
 
Ik zal mezelf maar even bumpen.:p

Toen we binnen gingen niet, ik heb het erna gevraagd aan diegene die aan de toog stond maar hij wist het niet en zei dat we het volgende keer moesten regelen. Geen idee dus.
@Jeppe: Nice, weer 2 beesten erbij!
 
ja vond wel eens leuke namiddag eigenlijk :-),is wel een leuke gym trouwens.Toestellen zijn echt plezant en fijne mensen die je leert kennen enzo.
Ik zal waarschijnlijk op huwelijksreis zijn volgende maand,dus zal het pas voor august zijn maar in ieder geval mensen die nog niet daar zijn geweest,gewoon gaan!Het geeft je altijd een kans om wat bij te leren op welk gebied dan ook :-).
Was ook wel eens tof om eens met beast samen te trainen :-).Maarin ieder geval een next time komt er zekers!!
 
hehe het was zeker leuk vandaag :) Goed kunnen trainen met o.a. shadowlands.
Er waren ferme beesten aanwezig (wat ben ik toch klein in vergelijking :D) en er is goed gesquat :cool: go sanca :p
In ieder geval wel voor herhaling vatbaar
 
hey iederen.
was inderdaad een zeer leuke namiddag.
Tof dat jullie er allemaal bij waren, en ik denk wel dat dit kan uitgroeien tot iets groot want is inderdaad een zalige gym.
Jammer dat er niet iets meer foto's zijn gemaakt, maar dat is iets wat we weer weten voor de volgende keer.
Ik probeer deze week de datum voor de volgende trainingsdag vast te leggen.
groeten
 
Volg keer ga ik wel eens mee deadliften ;) Dat lukt me nog redelijk ^^
 
Het enigste wat ik me wel wat aan" stoorde" is het smijten met gewichten en niet zo zuiver mogelijk trainen.Ik weet niet wie het was,maakt al niet uit maar probeer gewoon geconcentreerd en gecontroleerd te trainen.Haal je meer uit en zeker op lange termijn qua kwetsures enzo,je moet ze toch proberen te beperken hoor want ik heb ook al paar keer uitgelegen met schouders die ontstoken waren en ik wens het niemand toe in ieder geval,hiermee wou ik dit toch even kwijt:-) Het zijn niet altijd de gewichten die de massa maken maar de manier hoe je ze gebruikt :-).
 
ja vond wel eens leuke namiddag eigenlijk :-),is wel een leuke gym trouwens.Toestellen zijn echt plezant en fijne mensen die je leert kennen enzo.
Ik zal waarschijnlijk op huwelijksreis zijn volgende maand,dus zal het pas voor august zijn maar in ieder geval mensen die nog niet daar zijn geweest,gewoon gaan!Het geeft je altijd een kans om wat bij te leren op welk gebied dan ook :-).
Was ook wel eens tof om eens met beast samen te trainen :-).Maarin ieder geval een next time komt er zekers!!

Nu herken ik je, dacht wel, dat is een wedstrijd atleet! En nice, dat is een goede reden om er voor een keertje niet bij te zijn :)
 
Goddamned Danny, nu denken de beesten in mn log dat we de ganse tijd gesquat hebben met de safeties zo hoog, payback's gonna be a bitch :mad: :grumble:


:roflol:
 
Goddamned Danny, nu denken de beesten in mn log dat we de ganse tijd gesquat hebben met de safeties zo hoog, payback's gonna be a bitch :mad: :grumble:


:roflol:

:whip:
 
Ik ben den andere van Tongeren, daarom dat ik het vraag :p Wie was er bij je kwam me ook bekend voor

ik was samen met shadowlandz daar ..

was leuke training daar

veel drooggetrainde kerels

tot de volgende ...
 
Ik zal proberen de volgende keer ook te komen. Kan ik altijd wat van opsteken!!
Zijn er eigenlijk ook andere Nederlanders geweest? anders voel ik me zo alleen.

Hoop wel dat r niet alleen brede gasten komen, das heel slecht voor mn ego!!
 
Ik zal proberen de volgende keer ook te komen. Kan ik altijd wat van opsteken!!
Zijn er eigenlijk ook andere Nederlanders geweest? anders voel ik me zo alleen.

Hoop wel dat r niet alleen brede gasten komen, das heel slecht voor mn ego!!

Ik kom ook dus geen nood! :)
En als waarschijnlijk enige west-vlaming ga ik mij ook wel een out-sider voelen vanwege het dialect :D
 
Back
Naar boven