Fitness Seller

Aankondiging Volgende week zaterdag 35 graden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
j7bus8.jpg


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/05/35_graden_volgende_week_hittegolf_des_doods.html

Haast niet te geloven met het weer wat we nu hebben :)
 
aiiiitt superswek

die strandsessies weer eens goed bij hun kut grijpen!
 
Nog wat te vroeg om er echt op te rekenen, maar dat er hitte komt is zeker. :D
 
ik ga naar het strand!!!!
 
hoppa dat wordt weer een week lang in de kelder vertoeven


net als altijd eigenlijk
 
Mag hopen van niet
 
Mooi kan ik lekker in de polder (FIETSEN..
wel grappig(nou ja) dat je de Duitse site daar voor pakt , die schijnen het nog redelijk te kunnen voorspellen..

als het aan PIET ligt, ben je morgen zeik nat
 
35 graden. En kijk mensen elkaar napraten en net doen of ze dat fijn vinden.

Persoon 1 laten we hem Bert noemen: "Oh warm weer! Heerlijk! Wat hebben we het getroffen lekker genieten!"

Persoon 2 laten we hem mij noemen: "Maar eigenlijk hou ik niet zo van warm weer. De zon is zo fel, de mensen doen raar, het is zo benauwd en je kunt niets doen."

Persoon 1 Bert dus: "Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in het is dan zo warm. Voel me vaak hondsberoerd. Iedereen is zo luidruchtig en heeft de kolder in de kop. Laat het maar snel oktober zijn. Kutzomers. Zullen we zelfmoord plegen?"

5972124502_b68191fbfe_o.jpg
 
Zweet me echt de tering met dat weer. Dan zie je mensen met 35 graden met geen druppeltje zweet op hun kop. Die je raar aankijken. Ik geloof echt dat bepaalde mensen robots zijn (of reptilians).
 
Morgen nok ik met Tren.
 
vorige week een airco op me kamer gekregen dus laat maar komen die hitte, iemand zin om te wakeboarde? stuur berichtje
 
Zal warm worden op zolders
 
mooi, zweet al genoeg
 
20 graden is warm zat
 
Back
Naar boven