XXL Nutrition

Volgens mij heb ik het verdoet..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha volgens mij is dit verhaal verzonnen?:P
 
Origineel gepost door Fonkmeistah
Ik heb echt een vriendin! (is it possible zullen jullie denken?!) Daar lieg ik niet om. Heb NIKS gelogen in dit topic. En het mooiste is dat ze een stuk ouder is dan ik ben. Ik heb al enkele jaren iets met haar dus de liefde is omgezet in 'houden van'. Ik zal deze week een foto posten..!



Jij houd nogal veel van je vriendin als je een meisje vraagt of ze zin heeft in een zoentje.
 
Het verhaal krijgt nog een verrassende wending! :D

Ik heb namelijk gisteren een mailtje terug ontvangen van mijn 'collega'.

Hieronder stond onder meer het volgende:

Ik weet niet meer of je iets verkeerds hebt gezegd in de auto dus viel vast wel mee
Maar lees nu pas je mailtje dus vandaar dat je maar niks binnenkreeg van mij.
[...]
Vind het ook leuk om je weer te zien. Misschien dat we in de carnavalsvakantie wat kunnen gaan doen?
[...]
Groetjes [naam]
En sorry terug voor de late mail ;)

Ze heeft blijkbaar mijn verzoekje niet eens verstaan.. [Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het verhaal krijgt nog een verrassende wending! :D

Ik heb namelijk gisteren een mailtje terug ontvangen van mijn 'collega'.

Hieronder stond onder meer het volgende:


Ze heeft blijkbaar mijn verzoekje niet eens verstaan.. [Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]


Stom dat ze je niet heeft verstaan, want mssn had je dan wel lekker gedoet of niet. Je had alleszins duidelijkheid en dat heb je nu nog niet... Positief is wel dat ze zelf voorstelt om iets te gaan doen.
 
Het verhaal krijgt nog een verrassende wending! :D

Ik heb namelijk gisteren een mailtje terug ontvangen van mijn 'collega'.

Hieronder stond onder meer het volgende:



Ze heeft blijkbaar mijn verzoekje niet eens verstaan.. [Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]
Ik hoop dat je 'vriendin' er achter komt.:thumbs:
 
Ben ik de enige die dat mailtje niet geloofd? :o

Het is namelijk helemaal geen logische reactie, als je het niet verstaan hebt, en iemand bied zijn excuses aan in een mail, dan lijkt het me zeer waarschijnlijk dat je vraagt wat diegene dan heeft gezegd.
 
Stom dat ze je niet heeft verstaan, want mssn had je dan wel lekker gedoet of niet. Je had alleszins duidelijkheid en dat heb je nu nog niet... Positief is wel dat ze zelf voorstelt om iets te gaan doen.

volgens mij heeft ze het echt wel verstaan maar doet ze alsof ze van niks weet
 
Ben ik de enige die dat mailtje niet geloofd? :o

Het is namelijk helemaal geen logische reactie, als je het niet verstaan hebt, en iemand bied zijn excuses aan in een mail, dan lijkt het me zeer waarschijnlijk dat je vraagt wat diegene dan heeft gezegd.

Klopt is niet logisch, maar mensen zijn niet logisch.
 
EDIT: Foto weer verwijderd. ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die dat mailtje niet geloofd? :o

Het is namelijk helemaal geen logische reactie, als je het niet verstaan hebt, en iemand bied zijn excuses aan in een mail, dan lijkt het me zeer waarschijnlijk dat je vraagt wat diegene dan heeft gezegd.

je bent niet de enige :o
 
nou fonkmeistah, dat is goed afgelopen
 
Waren de batterijen leeg?
gehoorapparaat.jpg
 
En in haar antwoordmail stond die DBB-smiley zeker?

:roflol:!
 
Ze heeft het natuurlijk wel gehoord maar wist natuurlijk niet hoe ze hierop moest reageren vandaar die late reactie;)
 
Ze heeft het natuurlijk wel gehoord maar wist natuurlijk niet hoe ze hierop moest reageren vandaar die late reactie;)

Dat zou misschien kunnen. Maar waarom geeft ze dan wel woordelijke signalen af zoals 'leuk om je weer te zien' en 'binnenkort eens afspreken in de carnavalsvakantie'? Als ik haar zou hebben afgeschrikt, dan zou je zeker geen 'toezeggingen' verwachten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven