XXL Nutrition

Volgens mij heb ik het verdoet..

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: Zoentje? :roflol: schoot ze niet ontzettend in de lach? Of is ze gewoon verlegen. Wat zei ze?! hahahaah zin in een zoentje.. nu dat klinkt gemeend. whahaha heb dubbel gelegen. Totally ruined the moment. :aai:
Volgende keer gewoon erover heen lullen en beetje flirtende toespeling doen. Merk je vanzelf of het nog een optie is. NIET excuses aanbieden, dat is dan echt toegeven aan je Fail. Kan je indien later nog doen als je daadwerkelijk van speeksel heb geruild.:D Keep us posted :D
 
Neem anders na het werk een doos negerzoenen mee om met de opmerking 'zin in een zoentje' binnen te komen. Daar MOET wel een glimlach vanaf komen :D
 
Neem anders na het werk een doos negerzoenen mee om met de opmerking 'zin in een zoentje' binnen te komen. Daar MOET wel een glimlach vanaf komen :D

Dat is nog geen slecht plan.

Waarna je er een kapotslaat op haar mondje.
 
Neem anders na het werk een doos negerzoenen mee om met de opmerking 'zin in een zoentje' binnen te komen. Daar MOET wel een glimlach vanaf komen :D

Doen. Instant classic.
 
Jij: 'zin in een Zoentje?;)'
Zij: 'eehh nou...'
Jij: 'pak maar hoor, ze zijn er om genomen te worden:D'
 
Neem anders na het werk een doos negerzoenen mee om met de opmerking 'zin in een zoentje' binnen te komen. Daar MOET wel een glimlach vanaf komen :D

+1 goed plan xD
 
+1, je geeft iedereen er een behalve haar en dan zeg je, gister in de auto gaf je al aan dat je er geen wou door me zo stom aan te kijken

:D
 
shootyourself.
 
vreet anders zelf de hele doos leeg, met de woorden 'niemand anders wilt ze hebben :(' hehe
 
OMFG :roflol: Geen handige actie nee
 
Je moet bij dit soort acties denken "wat zou het me doen over 10 jaar".

Waarschijnlijk niks, volgende keer gewoon lang aankijken, dan weet je genoeg :D

Succes verder.
 
Neem anders na het werk een doos negerzoenen mee om met de opmerking 'zin in een zoentje' binnen te komen. Daar MOET wel een glimlach vanaf komen :D

Damn die is wel goed :D
 
Je had het beste je pik uit je broek kunnen halen. Is je intentie meteen duidelijk.

Vrouwen waarderen eerlijkheid en spontaniteit.
 
Je had het beste je pik uit je broek kunnen halen. Is je intentie meteen duidelijk.

Vrouwen waarderen eerlijkheid en spontaniteit.

true, je moest gewoon zeggen: zuigje? En dan je tshirt wegtrekken van je gulp en dan gaat de rest vanzelf.
 
Je had het beste je pik uit je broek kunnen halen. Is je intentie meteen duidelijk.

Vrouwen waarderen eerlijkheid en spontaniteit.

:roflol: Zekers, werkt altijd! :roflol:
 
Hallo people,

Moet het even van me afschrijven want baal er ontzettend van. Ik moest toestraks een nieuwe collega afzetten op het station en ik had het idee alsof ze mij wel zag zitten. Ze was in ieder geval erg geinteresseerd in mijn prive-leven. Ik deed in ieder geval mijn best om een beetje indruk te maken. Toen we waren aangekomen bij het station zei ze plotseling 'heb je zin om nog even een sigaretje te roken'. Ik was overrompeld en zei meteen 'ja is goed'. Toen heb ik met de auto een parkeerplek opgezocht en hebben we zitten roken en kletsen in de auto. Toen ik merkte dat er stilte kwam zei ik plotseling aarzelend 'heb je zin in een zoentje..?!' Ik zag haar echt kijken van 'wtf?', en ik schaamde me de tering uiteraard. Ik HOOPTE dat ze het niet verstaan had maar volgens mij dus wel. Hierna zei ze dat het tijd werd om maar eens naar huis te gaan. Ik heb haar toen alsnog naar het station gebracht en ben met een rode kop weggereden.

Ik durfde gewoon niet mijn hand op haar been te leggen (op die parkeerplek), bang voor een afwijzing. Daarom floepte die achterlijkheid eruit. Heb haar net een mailtje gestuurd en mijn excuses aangeboden voor wat ik zei in de auto. Ik hoop dat ze erom kan lachen en me alsnog een kans geeft..

Wat zeggen jullie? Hoe zou ze het oppikken? Laat je horen Casanova's en ja.. lach maar even, maar daarna graag serieus reageren. ;-)

Greetz

Hopeless Fonkmeistah

Je bent dus veel te snel gegaan.

Het kan zijn dat je een blauwtje hebt gelopen, maar dat hoeft niet zo te zijn.

Eerst afwachten of en hoe ze reageert in de komende periode. dan pas kun je echt bekijken hoe het zit.

Succes :p
 
En morgen vraag je of ze samen met jou een filmpje wilt kijken ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven