MuscleMeat

Volgens mij heb ik het verdoet.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
true, je moest gewoon zeggen: zuigje? En dan je tshirt wegtrekken van je gulp en dan gaat de rest vanzelf.

Gheheh :roflol: Tip voor de volgende keer dit! :D
 
Mja valt best mee gast, zou erger zijn dat je haar probeerde te zoenen en je kreeg in slag in je gezicht.
 
Heb haar net een mailtje gestuurd en mijn excuses aangeboden voor wat ik zei in de auto.

Dat had je nou net niet moeten doen..gewoon doen alsof je neus bloed. En als er een vervolgdate kwam...gewoon je kans grijpen. Soms is het beter om te doen alsof dingen niet gebeurd zijn. Nu maakte je het juist erger...en zal ze ook denken van wat een rare gozer. Eerst zo'n actie en dan een wanhopig mailtje. Vrouwen knappen vaak af op zulk gedrag. In dat heb je zin een ''zoentje'' is de humor nog in te zien. Maar om nog daarna te gaan pushen met zo'n mailtje?

Hierna zei ze dat het tijd werd om maar eens naar huis te gaan. Ik heb haar toen alsnog naar het station gebracht en ben met een rode kop weggereden.

Zet haar maar uit je hoofd maat.
 
Laatst bewerkt:
EpicFail.jpg
 
Ach jammer dan. Chicks die roken, sowieso -1.
 
Had je haar beter kunnen vragen of ze zin had om je te ppen.
 
Ik ken de voorgeschiedenis natuurlijk niet, maar naar mijn idee heb je gewoon te vroeg gehapt. Eerst nog wat langer met 'r flirten. Je merkt het echt wel als vrouwen je zien zitten, maar zoiets vragen wat jij daar deed... :roflol: Dat werkt alleen als ze je sowieso al leuk vind.

Dat sloopt elke opgebouwde spanning. Zoenen doe je als het moment daar is, de stilte valt, je kijkt haar aan, draait je ogen wat weg en leunt voorzichtig naar d'r toe. Als ze t dan niet wilt, merk je dat als nog en bied je meteen je verontschuldingen aan, maar dan wel met humor en met een knipoog dat haar signalen ook niet helemaal duidelijk waren.

Zet hem op player, je kans is niet verkeken, gewoon een andere aanpak gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ach jammer dan. Chicks die roken, sowieso -1.

+1
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=PLWwtp7rUYA

:D

Ik ken de voorgeschiednis natuurlijk niet, maar naar mijn idee heb je gewoon te vroeg gehapt. Eerst nog wat langer met 'r flirten. Je merkt het echt wel als vrouwen je zien zitten, maar zoiets vragen wat jij daar deed... :roflol: Dat werkt alleen als ze je sowieso al leuk vind.

Dat sloopt elke opgebouwde spanning. Zoenen doe je als het moment daar is, de stilte valt, je kijkt haar aan, draait je ogen wat weg en leunt voorzichtig naar d'r toe. Als ze t dan niet wilt, merk je dat als nog en bied je meteen je verontschuldingen aan, maar dan wel met humor en met een knipoog dat haar signalen ook niet helemaal duidelijk waren.

Zet hem op player, je kans is niet verkeken, gewoon een andere aanpak gebruiken.


Precies. Zinnetjes gebruiken 12-jarigen. :roflol: Als je iets of wat feeling ervoor hebt weet je wel wanneer het moment daar is. Maar bij een nieuwe collega zou ik sowieso niet al te snel wat proberen, dubbele fail TS... :p
 
Je had het beste je pik uit je broek kunnen halen. Is je intentie meteen duidelijk.

Vrouwen waarderen eerlijkheid en spontaniteit.
en grote derde beens!!!
 
jammer, dan val ik al af.Is een hele gespierde dikke ook goed ?
 
Damn, dit verhaal deed me hard lachen op werk, te luid eigenlijk :)

Maar dat plan van sophie leek me wel het beste :)

Als je vandaag meost werken, laat ons weten hoe het is afgelopen :cool:
 
Waarom breng je het ook zo?

Had gewoon gezegd, je ziet er uit om te zoenen (achterlijk woord trouwens, kussen vind ik relaxter klinken).

Dan heb je jezelf niet voorschut gezet (je geeft immers een complimentje), en misschien had ze dan gezegd waar wacht je op??
 
epic verhaal weer!
sommige mensen en hun skills :roflol:
 
Neem anders na het werk een doos negerzoenen mee om met de opmerking 'zin in een zoentje' binnen te komen. Daar MOET wel een glimlach vanaf komen :D

Dit is wel een geniale actie inderdaad :D Zal ze nog waarderen ook waarschijnlijk.

Hhaha, maar wat k*t kerel! Zo zie je maar, nooit flikflooien met een collega, klasgenoot, of whatever je elke dag tegenkomt.
 
Neem anders na het werk een doos negerzoenen mee om met de opmerking 'zin in een zoentje' binnen te komen. Daar MOET wel een glimlach vanaf komen :D

whahah :roflol: :roflol:

ik kan me lachen niet inhouden hier op het werk, zo terug :roflol:
 
Lekker zoenen na het roken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven