Fitness Seller

Volgens mij heb ik het verdoet.. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
1.036
Waardering
43
Volgens mij heb ik het verneukt..

Hallo people,

Moet het even van me afschrijven want baal er ontzettend van. Ik moest toestraks een nieuwe collega afzetten op het station en ik had het idee alsof ze mij wel zag zitten. Ze was in ieder geval erg geinteresseerd in mijn prive-leven. Ik deed in ieder geval mijn best om een beetje indruk te maken. Toen we waren aangekomen bij het station zei ze plotseling 'heb je zin om nog even een sigaretje te roken'. Ik was overrompeld en zei meteen 'ja is goed'. Toen heb ik met de auto een parkeerplek opgezocht en hebben we zitten roken en kletsen in de auto. Toen ik merkte dat er stilte kwam zei ik plotseling aarzelend 'heb je zin in een zoentje..?!' Ik zag haar echt kijken van 'wtf?', en ik schaamde me de tering uiteraard. Ik HOOPTE dat ze het niet verstaan had maar volgens mij dus wel. Hierna zei ze dat het tijd werd om maar eens naar huis te gaan. Ik heb haar toen alsnog naar het station gebracht en ben met een rode kop weggereden.

Ik durfde gewoon niet mijn hand op haar been te leggen (op die parkeerplek), bang voor een afwijzing. Daarom floepte die achterlijkheid eruit. Heb haar net een mailtje gestuurd en mijn excuses aangeboden voor wat ik zei in de auto. Ik hoop dat ze erom kan lachen en me alsnog een kans geeft..

Wat zeggen jullie? Hoe zou ze het oppikken? Laat je horen Casanova's en ja.. lach maar even, maar daarna graag serieus reageren. ;-)

Greetz

Hopeless Fonkmeistah
 
Volgende keer gewoon kussen en niet beginnen smeken . Daar houden vrouwen niet van .
 
Heb je zin in een zoentje :roflol:

Meesterlijk m8 :D
 
Hihi, en ookal zou je er proberen te zoenen en je loopt een blauwtje. So what?
 
Dat kan je vergeten!
 
volgende keer vinger in de poepert
 
misschien was ze wel gaan gillen als je haar hand op der been had gelegd
waarom toch gelijk denken dat een vrouw je wel even gaat ppen in de auto omdat ze even naar je lachte en vroeg of je zin had om een sigaretje te roken :roflol: stelletje aanranders hier
 
so what...
heb zo vaak tegen 'n wijf gezegt dat ik zin had om haar te zoenen!!!
meestal doe ik het gewoon maar als ik steeds niet de kans krijg vraag ik het...levert iig snel resultaat op...ook al is het natuurlijk niet altijd bingo...weet je iig waar je aan toe bent!
dat er om heen gedraai en w88 op het juiste moment schiet ook niet op...meestal krijg je iig respect voor je eerlijkheid!
maak je niet zo druk...als ze het wilde had ze het wel gedaan waarschijnlijk dus of ze wilde niet of je gaat haar alsnog zoenen...
meer schijt hebben gast!
 
Mmm n goeie zeg...ik denk eerlijk gezegd dat je zulke stille momenten (mits er geen alcohol in het spel is van beiden kanten) beter op zijn beloop kan laten gaan en dan inderdaad maar even de stilte laten spreken. Laat op zo'n moment de spontane pogingen maar aan de vrouw over dan zit jij in ieder geval safe. Laat ons weten hoe het afloopt!
 
:roflol: mailtje gestuurd en excuus aangeboden

Grappig verhaal dit !
 
agjoh, jij neemt in ieder geval initiatief:thumbs:
dat ze je afwees lag waarschijnlijk eerder aan de situatie dan aan jou.
 
:roflol: mailtje gestuurd en excuus aangeboden

Grappig verhaal dit !
ja en dat snap ik nou helemaal niet...je wil haar toch zoenen...waarom excuus aan bieden voor eerlijkheid...
 
Niet geschoten is altijd mis.
 
excuses aanbieden omdat je dr aantrekkelijk vindt en wilt zoenen? WTF:roflol:
 
monster actie. maar goed ze werkt dus bij je? dat is facked uiteraard.
 
misschien was ze wel gaan gillen als je haar hand op der been had gelegd
waarom toch gelijk denken dat een vrouw je wel even gaat ppen in de auto omdat ze even naar je lachte en vroeg of je zin had om een sigaretje te roken :roflol: stelletje aanranders hier

:roflol::roflol:
 
hahaahahh ben bezig een organisatie te beschrijven aan de hand van het BLIM-model. Het wordt een hele lange avond. Maar ik heb hier zo hard om gelachen dat ik de hele nacht door kan....hahahaha, niet uitlachen, ik vind het gewoon zo stoer hahahahaha
 
Nu ga je elke dag op je werk met een kop als een tomaat werken.

Ze heeft je vernedert ! Dat betekend voor straf anaal op het bureau.
 
Hallo people,

Moet het even van me afschrijven want baal er ontzettend van. Ik moest toestraks een nieuwe collega afzetten op het station en ik had het idee alsof ze mij wel zag zitten. Ze was in ieder geval erg geinteresseerd in mijn prive-leven. Ik deed in ieder geval mijn best om een beetje indruk te maken. Toen we waren aangekomen bij het station zei ze plotseling 'heb je zin om nog even een sigaretje te roken'. Ik was overrompeld en zei meteen 'ja is goed'. Toen heb ik met de auto een parkeerplek opgezocht en hebben we zitten roken en kletsen in de auto. Toen ik merkte dat er stilte kwam zei ik plotseling aarzelend 'heb je zin in een zoentje..?!' Ik zag haar echt kijken van 'wtf?', en ik schaamde me de tering uiteraard. Ik HOOPTE dat ze het niet verstaan had maar volgens mij dus wel. Hierna zei ze dat het tijd werd om maar eens naar huis te gaan. Ik heb haar toen alsnog naar het station gebracht en ben met een rode kop weggereden.

Ik durfde gewoon niet mijn hand op haar been te leggen (op die parkeerplek), bang voor een afwijzing. Daarom floepte die achterlijkheid eruit. Heb haar net een mailtje gestuurd en mijn excuses aangeboden voor wat ik zei in de auto. Ik hoop dat ze erom kan lachen en me alsnog een kans geeft..

Wat zeggen jullie? Hoe zou ze het oppikken? Laat je horen Casanova's en ja.. lach maar even, maar daarna graag serieus reageren. ;-)

Greetz

Hopeless Fonkmeistah

:suicide:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven