XXL Nutrition

Volgorde BCAA, whey, nr1, magnificent.

Bezoekers in dit topic

Johann0r

Novice
Lid geworden
19 jan 2015
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
94kg
Beste mensen,

Ik heb even een vraag, normaal zou ik zeggen 5gr BCAA voor trainen en 15 min na trainen een whey shake.

Nu ga ik Nr1 voor trainen proberen en na trainen magnificent en 15 min daarna eet ik meteen.

Heeft het nog nut om BCAA voor en whey na training voor eten nog te nemen?

Thx.
 
Nee, in principe niet. Als je aan het bulken bent -> heb je sowieso al een overschot aan eiwitten, koolhydraten en vetten. BCAA"s neem je om spierafbraak tegen te gaan in een cut. Ik neem aan dat je met deze gaat producten gaat bulken? Daarbij zitten er in die producten zelf ook aminzuren (bcaa's) en ook neem je nog eens Whey na de training. In Whey zit sowieso wel 5gr bcaa's en ook flink wat eaa's. Jij zit dus wel goed hoor ;)

Voor de rest lekker trainen, hard beuken en veel eten! Succes
 
Beste mensen,

Ik heb even een vraag, normaal zou ik zeggen 5gr BCAA voor trainen en 15 min na trainen een whey shake.

Nu ga ik Nr1 voor trainen proberen en na trainen magnificent en 15 min daarna eet ik meteen.

Heeft het nog nut om BCAA voor en whey na training voor eten nog te nemen?

Thx.

Het heeft vooral nut om te stoppen met B&F meuk. Er zit vaak niet in wat op het etiket staat!
 
Het heeft vooral nut om te stoppen met B&F meuk. Er zit vaak niet in wat op het etiket staat!
Vaak? Het is 1x voorgekomen man :) Je kan wel in elk topic zitten te janken, maar dat maakt het forum echt niet beter op ;) Wat types zoals jou hier doen om alles af te kraken, is om moe van te worden. Het zijn prima producten die goed werken.
 
Vaak? Het is 1x voorgekomen man :) Je kan wel in elk topic zitten te janken, maar dat maakt het forum echt niet beter op ;) Wat types zoals jou hier doen om alles af te kraken, is om moe van te worden. Het zijn prima producten die goed werken.
+1

Moshi kan beter buiten spelen, je loopt op dit forum alleen maar bij elke topic onzin te roepen. Ga eerst onderzoek doen kerel voordat je wat neerzet hier.
 
Het heeft vooral nut om te stoppen met B&F meuk. Er zit vaak niet in wat op het etiket staat!

Heb jij ooit wel eens iets positiefs te melden? On: Het heeft idd geen zin om het nog te nemen. Je zou het eventueel kunnen verplaatsen naar de ochtend van een rustdag.
 
Heerlijk weer die struisvogels met hun kop in het zand omdat ze het niet kunnen accepteren dat ze jarenlang opgelicht zijn en nogsteeds worden. 3 soorten whey allemaal slecht uit de tests gekomen. Waarvan 2 na de 1e waar het 'al weer goed' zou moeten zijn volgens hun. En dan ook nog behoorlijk onzorgvuldig gedoseerde Vit D3 met een stuk meer dan op het label staat(wat je niet wilt hebben met vitamines/mineralen).

Dus idd kappen met die BF meuk, sowieso al die fancy zooi. Whey, creatine en evt. een pre workout en vitamientjes.
 
De analyses van B&F op hun website zijn ongetwijfeld fake :) Je ziet dat die producten gewoon kloppen. Ze hebben meer analyses dat XXL, Bodylab of ander bedrijf ooit uitgebracht hebben. Ze steken duidelijk veel moeite en tijd in om aan te tonen dat hun producten kwalitatief goed zijn. Het is dan juist je kop in het zand steken en terug kijken naar het verleden ;) Het is nu duidelijk anders, maar als je dat niet wilt zien, houd het op. Dus over kop in het zand gestoken... jij snapt het duidelijk...
 
Als 4 verschillende keren informatie op het etiket onafhankelijk is getest, en het resultaat alle 4 keer kut met peren was, dan zou het me dus niet verbazen als die analyses inderdaad selectief of fake zijn. Als B&F vertrouwen had in hun eigen producten dan hadden ze al lang een onafhankelijke partij (supplementlabtest bv) een kleine donatie gedaan en gevraagd daarvoor wat van hun producten te testen. Je hoeft toch ook geen statisticus te zijn om te begrijpen dat als 4 uit 4 testen een slecht resultaat opleveren, dat er dan nog met veel meer producten is gerommeld???

bannernr1.jpg


En als je dat ziet dan weet je toch dat die club niet deugt? Hoe haal je het in je hoofd om een pre-workout een kuur te noemen? En hoezo 'sterkste supplement op de internationale markt', de sterkste ingrediënten zijn in Nederland verboden. En waarom uniek? Dit is gewoon vergelijkbaar met andere pre-workouts. Ken jij trouwens een pre-workout waarvan 1 dosering per dag niet voldoende is? Van A tot Zink bullshit dus...

Vergelijk ook maar eens alle soorten creatie die B&F verkoopt, ze beweren ongeveer van elke soort dat die keihard de beste en onverslaanbaar is. Dat kan natuurlijk helemaal niet! Er kan er maar 1 de beste zijn ;) Die club heeft z'n leven echt nog niet gebeterd. En dan lijkt het me prima om een nieuwe poster die met vragen over B&F shit komt daar even op attent te maken... Net zoals jij geen mogelijkheid onbenut laat om producten van hun te pluggen.
 
Laatst bewerkt:
De analyses van B&F op hun website zijn ongetwijfeld fake :) Je ziet dat die producten gewoon kloppen. Ze hebben meer analyses dat XXL, Bodylab of ander bedrijf ooit uitgebracht hebben. Ze steken duidelijk veel moeite en tijd in om aan te tonen dat hun producten kwalitatief goed zijn. Het is dan juist je kop in het zand steken en terug kijken naar het verleden ;) Het is nu duidelijk anders, maar als je dat niet wilt zien, houd het op. Dus over kop in het zand gestoken... jij snapt het duidelijk...

Ik wil het niet ontsporen hier, maar werk jij voor b&f of ben je echt zo achterlijk?
Je ziet dat die producten gewoon kloppen?? - zeg jij. LoL
Andere webshops hebben geen analyses nodig, ze waren random getest en kwamen goed uit de test.
Hoe meer mensen schreeuwen dat ze goed zijn, overal analyses opeens plakken etc., hoe meer de kans dat ze iets te verbergen hebben.
 
OK, ff constructief. heeft iemand een link voor mij met eventuele tests, vergelijkingen oid? Dan heb ik er in het vervolg ook nog wat aan.

Dus na training gewoon: Magnificent, Whey shake, Avondeten.
 
OK, ff constructief. heeft iemand een link voor mij met eventuele tests, vergelijkingen oid? Dan heb ik er in het vervolg ook nog wat aan.

Dus na training gewoon: Magnificent, Whey shake, Avondeten.
Inderdaad. Altijd dat gezeik. De nieuwe labresultaten vind je op de website van B&F. Een batch is inderdaad niet conform het label geweest, ergens eind vorig jaar, deze hoef je niet op te zoeken, dit is zo. Feit is dat ze momenteel gewoon een goede batch verkopen. Los van wat de azijnzeikers hier boven allemaal te melden hebben. Geen gains door Whey Perfection -20% is altijd een makkelijk excuus.
Na de training inderdaad Magnificent, Whey en vooral goed eten!
 
OK, ff constructief. heeft iemand een link voor mij met eventuele tests, vergelijkingen oid? Dan heb ik er in het vervolg ook nog wat aan.

Dus na training gewoon: Magnificent, Whey shake, Avondeten.
Die zijn er niet, het zijn alleen fanboys/medewerkers/gespsonsorden van XXL die op deze manier reclame proberen te maken voor hun merk ;) Zoals 5keer5 geeft zit het.
 
Inderdaad. Altijd dat gezeik. De nieuwe labresultaten vind je op de website van B&F. Een batch is inderdaad niet conform het label geweest, ergens eind vorig jaar, deze hoef je niet op te zoeken, dit is zo. Feit is dat ze momenteel gewoon een goede batch verkopen. Los van wat de azijnzeikers hier boven allemaal te melden hebben. Geen gains door Whey Perfection -20% is altijd een makkelijk excuus.
Na de training inderdaad Magnificent, Whey en vooral goed eten!
het gaat meer om de vertrouwen, ze claimen dat ze de beste prijs kwaliteit verkopen maar dit is niet zo. In verhouding was je alsnog duurder klaar.
EN het gaat niet alleen om de whey perfection maar om meer supplementen die niet helemaal correct zijn.
 
OK, ff constructief. heeft iemand een link voor mij met eventuele tests, vergelijkingen oid? Dan heb ik er in het vervolg ook nog wat aan.

Dus na training gewoon: Magnificent, Whey shake, Avondeten.


De site die jij gebruikt is niet te vertrouwen, is algemeen bekend..
Een recentere test vind je hier TS: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sportsnutrition/whey-perfection/#ingredienten
 
het gaat meer om de vertrouwen, ze claimen dat ze de beste prijs kwaliteit verkopen maar dit is niet zo. In verhouding was je alsnog duurder klaar.
EN het gaat niet alleen om de whey perfection maar om meer supplementen die niet helemaal correct zijn.
Die claims vind je overal, ook bij XXL en Bodylab (hé, Bodylab..). Als jij 'het beste' product hebt gevonden, hoor ik dat graag van je.
Meer supplementen is nooit volledig bewezen, aangezien de labresultaten nooit 100% betrouwbaar zijn bepaald. Daarnaast ontkent B&F dit.
Maar ik heb geen zin in deze eeuwige discussie, dus het is aan TS. Laat hem zijn ding doen.
 
Back
Naar boven