AndroidHealthClinic

volkoren pasta (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Zocht vandaag naar volkoren pasta. Was bij de konmar geweest maar kon niets vinden. Waar kan je het kopen?
 
Bestaat dat dan???
 
hmm...d8 dat ik iemand erover had horen praten... Is er dan een pastasoort met complexere koolhydraten??
 
Ja het bestaat en is beter dan die geproceseerde pasta.... Ik had ook moeite met het vinden ervan, en ik zit in spanje!! Maar in de regel is volkoren paste veel donkerder dan normale pasta, een beetje ´donkergoud zonder de glans´ Je kan het waarschijnlijk in elke superkopen.... het is duurder dan de normale pasta, dus misschien dat je daar ook iets aan hebt.....
 
Probeer eens een andere supermarkt :D
 
hehe ja ik zal wel verder zoeken thx :D
 
Originally posted by frietbakker
Ja het bestaat en is beter dan die geproceseerde pasta.... Ik had ook moeite met het vinden ervan, en ik zit in spanje!! Maar in de regel is volkoren paste veel donkerder dan normale pasta, een beetje ´donkergoud zonder de glans´ Je kan het waarschijnlijk in elke superkopen.... het is duurder dan de normale pasta, dus misschien dat je daar ook iets aan hebt.....

hmm.. Klinkt heel interessant! :D Nou als je het weet let me know! :D
 
Ja bestaat zeker! Ben hartstikke gek van Italiaanse food. Je kan volkoren spaghetti krijgen in bio-voeding zaken. Is stuk gezonder dan de 'witte' variant maar je kan er wel minder van eten, valt gewoon wat zwaarder.
 
Originally posted by Vince
Ja bestaat zeker! Ben hartstikke gek van Italiaanse food. Je kan volkoren spaghetti krijgen in bio-voeding zaken. Is stuk gezonder dan de 'witte' variant maar je kan er wel minder van eten, valt gewoon wat zwaarder.

Dat is hetzelfde als volkoren brood. Je moet ook veel eerder naar de :toilet:
 
Bij ons in de GB hebben ze een hele rayon vol met witte soorten pasta, slechts 1 merk heeft 1 soort spagetti die volkoren is...het is gewoon zielig.
 
Originally posted by Elmar


Dat is hetzelfde als volkoren brood. Je moet ook veel eerder naar de :toilet:
Integendeel, volkoren producten bevatten meer vezels en vertragen (lees: verbeteren) juist de vertering...
 
Originally posted by admin

Integendeel, volkoren producten bevatten meer vezels en vertragen (lees: verbeteren) juist de vertering...

hmm dan komt het dus ndoor je eiwitten. Maar wit brood vult voor geen meter en bruinbrood zit je zo vol. maar ik moet dus :toilet: van waarschijnlijk de eiwitten. :fart:
 
Ga eens na de Hoogvliet, daar hebben ze het zeker.
 
ik eetzelf veel volkoren pasta van het merk SOUBRY, ik weet eigenlijk niet of dit in Nederlqnd ook te verkrijgen is. Bij ons in de GB hebben ze in ieder geval voldoende varianten, gaande van 6granen spirelli tot volkoren tagliatelli.

Luca
 
Originally posted by tonbors
Ga eens na de Hoogvliet, daar hebben ze het zeker.

Hebben ze inderdaad wel bij de Hoogvliet. ( in Zoetermeer, die in wijk Oosterheem )
Heb zojuist verschillende soorten gehaald:
volkoren spaghetti
Tarwy ( pure tarwe die je kan koken )
Volkoren macaroni
En ook nog meergranenrijst met tarwe`s

Ben van plan een leuk mengseltje te gaan maken van die spullen afzonderlijk in combinatie met pesto olyvonaise ( 67gr vetten 8.5 verz. 22 gr enkelv. onverzadidg en 37 % meerv. onverzadigd) kipfilet in stukjes en knoflook.
En dan kijken welk volkoren product het lekkerste is samen met die ingredienten.
 
hee kon je niet ff wat langsbrengen?? :D
 
Maar is het lekkerder dan witte??
 
Originally posted by admin

Vind ik wel...

hmmmmm...... moet ik toch maar eens uitzoeken of ze het hier verkopen!! THX! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven