AndroidHealthClinic

Volle kwark

Bezoekers in dit topic

GeneralNero

Novice
Lid geworden
31 mrt 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
67kg
Ik ben reeds begonnen met het 5x5 programma en moet flink meer calorieën wegbunkeren dan ik gewend ben

Voor het slapen eet ik 500gr volle kwark.
Echter loop ik tegen het probleem dat er vrij weinig "low sugar" volle kwark is.

Weet iemand een winkel waar ik volle kwark kan verkrijgen met ongeveer 100kcal +, 8gr + eiwitten en weinig suiker per 100 ml?

Ik heb op het moment de almhof vanille met 135kcal, 13,6gr suiker en 5,6gr eiwitten. (675kcal, 68gr suiker, 28gr eiwit voor een heel bakje) Deze is ongv €1,80 bij de jumbo

Het aantal calorieën is ideaal voor zo'n klein bakje, alleen het aantal suiker tikt aardig aan met 68gr suiker per bakje.

Of kan ik deze gewoon blijven eten aangezien mijn dagelijkse suiker waardes zelfs met het bakje niet boven de 100gr komen?
 
Beetje suiker in je bulk kan geen kwaad :)
 
Magere franse kwark bij de Lidl. Kost bijna niks, goede smaak, weinig suikers en voldoende eiwitten.

20170520_215710.jpg


20170520_215602.jpg
 
En voor de vetten kan je er een stoot noten, pitten en zaden doorheen gooien oid:thumbs:

Of inderdaad gewoon niet bang zijn voor wat extra suikers in de bulk :)
 
Dit is mijn favo. Verkrijgbaar bij de Lidl. Veel minder zurig dan (franse/magere) kwark en lekker romig. Voedingswaarde 100 gram:
58 kcals
4.2gr koolhydraten
5.8gr eiwit
2.0gr vet

griekse-yoghurt.jpg
 
Ik zal eens een kijkje nemen naar die franse, las zowat overal dat deze niet te narsen zou zijn.
Mocht ik het echt niks vinden dan houdt ik het wel bij deze, aangezien hij wel makkelijk naar binnen te schuiven is door de smaak, dan neem ik die suikers maar wat voor lief
Dankjewel voor de tips!
 
Dit is mijn favo. Verkrijgbaar bij de Lidl. Veel minder zurig dan (franse/magere) kwark en lekker romig. Voedingswaarde 100 gram:
58 kcals
4.2gr koolhydraten
5.8gr eiwit
2.0gr vet

Bekijk bijlage 86867
Helaas zoek ik volle kwark, met meer calorien per 100ml, het liefst rond de 100 of hoger.
Dat scheelt gelijk weer zo'n 500
 
Skyr heeft ook goede voedingswaarden ~63kcal waarvan 11gr eiwit per 100ml. Niet zuur maar wel goed stevig, als je daar van houdt is het echt lekker! ;);)
 
Skyr heeft ook goede voedingswaarden ~63kcal waarvan 11gr eiwit per 100ml. Niet zuur maar wel goed stevig, als je daar van houdt is het echt lekker! ;);)

Wel tering duur jammer genoeg
 
Ik eet tegenwoordig ook Skyr ipv kwark, ik vind het een stuk lekkerder dan kwark, het licht minder zwaar op de maag, maar is helaas wel 2 keer zo duur.
 
Franse volle kwark met Flavdrops van MyProtein, zo'n flesje is niet duur en gaat erg lang mee. Lekker ook, zonder calorieën.
 
Als je volle wilt, kun je ook de Lidl Griekse Yoghurt 10% nemen:
Voedingswaarde per 100 g
Kilojoules 506 kj Calorieën 121 kcal
Eiwitten 4,6 g
Koolhydraat 3,2 g
Suiker 3,2 g
Vet 10 g
Verzadigd Vet 6,6 g
 
Ik neem magere verse kaas milbona van Lidl kcal 51, suikers 3.7, vet 0.1, proteinen 8.4; ik meng er ook altijd wat vers fruit onder.
 
Back
Naar boven