AndroidHealthClinic

Volledig gebalanceerde kuur? Meningen/kritiek gevraagd

Bezoekers in dit topic

Ano_165814

Novice
Lid geworden
14 jul 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Beste forumleden,

Nadat ik een lange tijd heb gespendeerd om zoveel mogelijk informatie op te doen over ASS ben ik tot (imo) een duidelijk en overzichtelijke kuur gekomen. Hierbij probeer ik op alle vlakken beschermd te zijn en er voor te zorgen om mijzelf zo goed mogelijk te voelen tijdens de cycle.
Na een tijdje er aan bezig geweest te zijn heb ik het idee dat ik rond ben. Mijn laatste check is dan ook hier op het forum. Hierbij wil ik aan jullie vragen of jullie aan of opmerkingen hebben over mijn cycle.

Korte info over mijzelf:
Leeftijd: 28
Lengte: 1.97M
Gewicht: 83KG
Body fat %: 9-10
Trainingservaring: 3 jaar
Cyclehistory : 1x sustanon cycle van 250mg (10weken) met 40mg dbol voor 4 weken
Na een blessure te hebben gehad aan beide polsen en volledig hersteld te zijn is het tijd voor een nieuwe cycle. Ik ben duidelijk massa verloren door de blessure. De kuur start over 2 weken omdat ik dan volledig in mijn routine zit rondom de sportschool.

Doelen:
Bodyfat behouden. Rond de 7/8 kilo aankomen doormiddel van een bulk dieet met 6500kcal. Door mijn snelle metabolisme zal ik mijn bodyfat kunnen behouden en zal dit zelfs lager worden tijdens de cycle. Ik ben meer gefocust op het aankomen dan het letten op mijn bodyfat.
De reden waarom ik geen dbol kies tijdens deze cycle is omdat ik
oestrogeen aanmaak in mijn lichaam zoveel mogelijk wil voorkomen. Tbol leek mij een goed alternatief.

Start

Sustanon 300mg
2 augustus t/m 11 oktober (84 dagen)
Turinabol 50mg E/D 2 augustus t/m 13 sep (42 dagen)

PCT Donderdag 1 november t/m 22 november (28 dagen)

Meten van bloeddruk
Ik zal op 3 verschillende momenten bloed prikken om een duidelijk overzicht te ontvangen van mijn bloedwaardes.
Meting 1: Week 1
Meting 2: Week 7
Meting 3: Week 18 (einde van PCT)

Bloeddruk verlagen
De reden waarom ik hier supplementen voor neem is omdat ik in mijn vorige cycle last had van een hoge bloeddruk. Waarschijnlijk kwam dit ook door de dbol en het aanwezige oestrogeen. Toch neem ik deze supplementen. Voorkomen is beter als genezen.

1000mg magnesium elke ochtend 2 tabs
1000mg
calcium elke ochtend 1 tab
200 mg
aspirine elke avond 2 tabs
Maagbescherming bijnemen wanneer last van maag

Leverprotectie
Silymarin 300mg elke avond 1 tab
N-acetyl-L-systeìne elke ochtend 700mg mixen met water

Oestrogeen controle

E/O 5mg Aromasin t/m week 4
E/O 10mg Aromasin vanaf week 4 t/m 12
E/O 10mg Nolvadex vanaf week 1

Post cycle therapy
Elke dag POST CT 5 taps voor 30 dagen
week 1: 50mg chlomid - 40mg nolvadex - 10mg aromasin
week 2: 50mg chlomid - 40mg nolvadex - 10mg aromasin
week 3: 25mg chlomid - 20mg nolvadex - 10mg aromasin
week 4: 25mg chlomid - 20mg nolvadex - 10mg aromasin
 
Je gooit er wel erg veel in voor zo'n " licht kuurtje"daarnaast zijn je stats niet erg hoog zonder aas kun je gerust naar de 90 kilo komen.

Idd lekker niet kuren je lichaam is al krak mikkeg genoeg
 
zo doordacht vind ik de kuur niet.

en waarom zo bang voor oestrogeen op 300 sust dat je daar al zoveel voor wil nemen?

8 kilo lijkt mij ook behoorlijk wat, zeker als je oestrogeen de kop in drukt hierdoor zul je minder vocht pakken en ga je geen 8 kilo spier pakken op 10 weekjes 300mg sust zonder toename van je vetpercentage


pak gewoon je kuur en hou aro of arimidex bij de hand mocht je problemen krijgen ipv preventief al extra zooi te nemen.
 
owja en aspirini is geen bloeddrukverlager.

en je nakuur is teveel van het goede of juist teweinin aangezien ik hcg mis

clomid op 50 mg en nolva op 20mg
 
Jezus wat een verhaal weer en wat een hoop (onnodige) supps/medicijnen.
Wanneer zet je nou je laatste inject? Het is ontzettend onduidelijk om het in dagen uit te drukken.
 
owja en aspirini is geen bloeddrukverlager.

en je nakuur is teveel van het goede of juist teweinin aangezien ik hcg mis

clomid op 50 mg en nolva op 20mg

Jezus wat een verhaal weer en wat een hoop (onnodige) supps/medicijnen.
Wanneer zet je nou je laatste inject? Het is ontzettend onduidelijk om het in dagen uit te drukken.

Hij is 1.97m en 83kg het enige waar hij aan moet denken is vreten.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Lol, ook deze TS is laat dit jaar.
Als je werkelijk zoveel tijd in research gestoken hebt vraag ik me ten eerste af waarom je niet de gebruikelijke notatie hanteert, dus **mg/EW, **/ED etc. in plaats van je verwarrende aantal dagen verhaal.
Ten tweede waarom de keuze op sust gevallen is icm turinabol.
Laatste is sws de zwakkere broeder onder de orals en dan nog op 50mg/ED?
Uberhaupt geen goed plan om met dergelijke stats te gaan kuren maar goed.

Edit: Oh wacht, je bent bang voor oestrogeen daar had ik even overheen gelezen.:roflol:
 
Lol, ook deze TS is laat dit jaar.
Als je werkelijk zoveel tijd in research gestoken hebt vraag ik me ten eerste af waarom je niet de gebruikelijke notatie hanteert, dus **mg/EW, **/ED etc. in plaats van je verwarrende aantal dagen verhaal.
Ten tweede waarom de keuze op sust gevallen is icm turinabol.
Laatste is sws de zwakkere broeder onder de orals en dan nog op 50mg/ED?
Uberhaupt geen goed plan om met dergelijke stats te gaan kuren maar goed.

Tja, turinabol.. ik zou het voor nog geen goud nemen.
 
klopt, maar dat kunnen we wel iedere keer zeggen tegen 50% van dit forum maar kuren doen ze toch wel dus kan je beter advies geven over wat ze toch gaan nemen

Ik blijf het iedere keer gewoon zeggen, en ik geef geen advies.
 
Als je 83kg weegt bij een lengte van 1.97m moet je gewoon niet gaan kuren. Het geeft al aan dat je de basis niet onder de knie hebt.

Uit je hoofd zetten en eerst is een goed voedingsschema gaan maken, je eet namelijk veel te weinig.
 
Buiten de zeer terechte opmerkingen over je lengte-gewicht combinatie en waarom je daarom beter niet kunt kuren;

- Je gaat bloedwaarden laten meten omdat je hoge bloeddruk hebt? Wat wil je meten in je bloed dan, en wat wil je daarmee doen?
- Voor zover ik weet is er geen uitgebreide evidence voor het nut van magnesium en calciumsuppletie om hoge bloeddruk te voorkomen. Waar heb je dit vandaan?
- Waarom aspirine? Is geen bloeddrukverlager.
- Nakuur is volgens mij lang niet zo uitgebreid nodig.
- Hoe weet jij dat je een snel metabolisme hebt?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven