XXL Nutrition

Volstaat dit voor 3e kuur ?

  • Topic starter RoSo
  • Startdatum
  • Reacties 13
  • Weergaven 865
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

RoSo

Novice
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste leden, ik zal nog effe een topic maken waar ik me in voorstel no worries!

Ik ben in februari gestard met een kuur 250mg test e
250mg deca
Per week
Op een gewicht toen van 68 kg 8%bf
Ben toen in 12weken naar 77kg gegaan 10%bf

Heb dan een bridge van 4weken gedaan en geswitcht naar
500mg test e
500mg tren e
Per week
Voor 12weken lang
Heb dan een nogmaals een aardig resultaat geboek van 76.5kg naar 82kg 11%bf

Dan terug een bridge van 4weken
Overgeschakeld naar 250mg sust 200mg tren ace beide E.O.D
10weken lang

Van 82kg nu naar 86 kg gegaan met een bf van 12/13%

Nu Zou ik terug 4weken gaan bridgen en graag als 4e kuur nemen:

500mg test c
500mg deca
400mg mast

Volstaat dit of ga ik de hoeveelheid moeten optrekken aangezien ik toch wel op 800mg sust per week zat en 650mg tren ?

Ga ik hier nog goed op gaan denken jullie?
Mijn voeding is zeker correct laat me opvolgen, zit nu op 5500kcal per dag clean :)

Ik hoor het graag van jullie?
 
Zou je niet eens fatsoenlijk een keer bridgen/cruisen?
Je bent al vanaf februari on en je hebt pas 8 weken gebridged.

Je hebt je laatste blast ook maar 4kg gegained terwijl je op bijna 1,5gr AAS zat waaronder tren, dat is vrij weinig.
 
Wat stel jij dan voor, dat ik wat langer ga bridgen nu?
 
Ja, dat is exact wat hij zegt.
 
Hoelang precies weet ik niet maar normaal gesproken wil je zorgen dat je bloedwaarden weer herstellen maar jij controleert je bloed niet denk ik?
Daarnaast geef je je lichaam even rust, je kan wel blijven gaan en blijven gaan maar je gaat dan steeds meer moeten gebruiken voor weinig gains.
Begin maar eens met 10/12 weken cruisen, wellicht langer aangezien je al zolang on bent.
 
Ok dan begin ik nu een 12weken bridge op hoeveel sust? 125mg elke 5 dagen volstaat?
 
Mijn bloed heb ik tot nu toe niet laten prikken maar dat staat wel als mijn priorieteit vanaf nu! ;)
 
jezus en dan klagen ze over mijn kuurdosis van 1.5/2gr op een gewicht van 98kg bij 1.78

gozer waar ben jij allemaal mee bezig?:roflol:
 
Ik wil niet in discutie gaan maar gozer haha klagen over 1.5g aas met zo een stats hahaha die dat klagen weten dan niet waar ze mee bezig zijn hoor.. met die stats heb je niet gewoon ff 250mg test en 250mg deca nodig hoor en als zeker niet als je al een kuurverleden hebt..
 
Aleen maar kritiek jij...? Nice
 
Beter niet reageren dan? Of bedoel je het niet lullig mss? :cool:
 
Toen ik op 600mg tren e zat en ermee stopte duurde het rond de 4 a 5 weken voordat ik me enigszins "normaal" voelde. Met acetaat ongeveer 2 weken.

Dus wat er gezegd wordt klopt als een bus, je bridge/cruise is veel te kort. Maak er met lange esters minimaal 8 weken van.
 
Klinkt mss een domme vraag maar gewoon effe voor misverstanden te vermijden, groei je dan meer als je bloedwaardes terug meer gestabiliseerd zijn of is dat puur voor de gezondeheid bedoeld ?
 
Back
Naar boven