Fitness Seller

VOLTOOID! - LOG: 6 week deep cut met Ostarine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Update week 4

Damn wat een goede week, verkoudheid achter de rug en vaak naar de gym geweest.
Ik begrijp dat dit erg selectief klinkt maar ik heb tijdens het trainen een enorme pomp in met name mijn armen. Holy shit, wat lopen die dingen vol. Voelt bijna of ik de arm van iemand anders beetpak, jullie snappen wel wat ik bedoel. :D
Buikvet is nog wat hardnekkig terwijl mijn bovenlichaam al behoorlijk droog begint te raken. Kwestie van geduld.

Zag gisteren aders op voorkant schouders, dat was al weer een paar jaartjes geleden kan ik jullie melden.

Ondanks dat de weegschaal mij nog steeds in het ongewisse laat, zie ik in de spiegel wel degelijk resultaat na 4 weken.
Ik overweeg een aan het einde van deze cycle dan ook een before/after van mijn labrat te posten.

Samenvatting
Start stats 95,4 kg - 21,3% bf
Eind week 1 95,7 kg - 19,7% bf
Eind week 2 96,7 kg - 19,9% bf
Eind week 3 96,0 kg - 20,9% bf
Eind week 4 95,0 kg - 19,8% bf

Iemand die me hier verder kan helpen/doorverwijzen waar ik een DEXA scan kan doen in het midden van het land?

Nog twee volle weken te gaan, het gaat lekker en ik heb er zin in! :roflol:
 
Die pomp in de armen is idd echt belachelijk hard, haha heerlijk
 
Die pomp in de armen is idd echt belachelijk hard, haha heerlijk

Klopt! Heel lekker :) met LGD en S4 samen heb ik het nog veel erger. Is een goddelijke combo, MK-2866 (Ostarine) en S4 samen is ERG geschikt om mee te cutten. Heel veel kracht winst vind ik ook!
 
Update week 5&6 + samenvatting

Het zit er op! Mijn eerste bescheiden Ostarine kuurtje is een feit. Ik kijk met veel plezier terug op de afgelopen zes weken.


Bevindingen

1. Intensievere trainingen. Zal wellicht een gedeelte wishful thinking zijn, maar feit is dat ik sterker ben geworden, met name op de basisoefeningen.

2. Pumps. Eerder al aangegeven, de pumps die ik tijdens deze ostarine only kuur kreeg waren fantastisch. Klinkt een beetje mallotig, maar voor mij is een goede pump als een kijkje in de toekomst. ‘Zó komt het er dus uit te zien als ik doortrain.’ Op zijn eigen manier zijn pumps voor mij persoonlijk dus een motivator. Call me cray cray, voor mij werkt het.

3. Bijna twee procent gezakt in bodyfat maar met behoud van spiermassa. Borst en armen zelfs spier aangezet.


Stats samenvatting
Start stats 95,4 kg - 21,3% bf
Eind week 1 95,7 kg - 19,7% bf
Eind week 2 96,7 kg - 19,9% bf
Eind week 3 96,0 kg - 20,9% bf
Eind week 4 95,0 kg - 19,8% bf
Eind week 5 95,2 kg - 19,6% bf
Eind week 6 95,4 kg - 19,4% bf


Learnings
1. Ik heb alvorens te starten, een krankzinnige hoeveelheid online research gedaan naar zowel SARMS, als wel leveranciers die mij vertrouwen gaven. Ik heb hier geen spijt van.
Ik ben redelijk risicomijdend en wilde met een zo groot mogelijke gemoedsrust deze kuur ingaan door zo zeker mogelijk van mijn zaak te zijn. Dat is goed gelukt.
2. Het duurt een paar weken voordat je full ‘on’ bent.
3. Een caloric defict van 20% was voor mij simpelweg niet vol te houden. Resulteerde in alsnog eten/snoepen. Volgende cut zal minder diep zijn en daardoor effectiever.
4. Dit was erg leuk. Ik draai al een tijdje mee en dit bescheiden kuurtje gaf me hernieuwd plezier en energie om te trainen.
5. Ik ga zeker nog een SARM kuurtje doen. Geen single compound, maar dan een stack van Ostarine + LGD + iets anders, wellicht RAD 140. Ik lees hier goede verhalen over.


Dat was em! Ik post met een paar weken een update over mijn bevindingen en stats dan.:thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Top dat het je zo bevallen is! zelf ook een ostarine '' kuur '' gedraaid, en ongeveer dezelfde resultaten behaald als jou!
Gefeliciteerd!
 
Ik wil niet gemeen zijn, maar van 21,4% naar 19,3% bf in 6 weken is niet bepaald een diepe cut.

Of was dit meer een soort kleine recomp?
 
Ik wil niet gemeen zijn, maar van 21,4% naar 19,3% bf in 6 weken is niet bepaald een diepe cut.

Of was dit meer een soort kleine recomp?
Ja daar komt het wel neer ja. Ben nog niet zo lang bezig met voeding en cutting; dat blijkt ook wel in de praktijk. Hoe dan ook, ik ga door naar die 16%
 
No offence, maar van 21,4 naar 19,3% BF kan toch makkelijk natty, zonder 'special supplements'?
 
No offence, maar van 21,4 naar 19,3% BF kan toch makkelijk natty, zonder 'special supplements'?
En ook zonder veel spierverlies.

En diep cutten is voor mij eerder onder de 9%

Heel laag in kcals gaan wil niet zeggen diep cutten. Heel laag in vet% gaan wel.
 
No offence, maar van 21,4 naar 19,3% BF kan toch makkelijk natty, zonder 'special supplements'?

None taken hoor. Ja, waarschijnlijk wel. Wilde het graag eens met een lichte ostarine kuur proberen. Vond het leuk, leerzaam en de moeite waard.
 
None taken hoor. Ja, waarschijnlijk wel. Wilde het graag eens met een lichte ostarine kuur proberen. Vond het leuk, leerzaam en de moeite waard.

De volgende keer zou ik echt gebruik maken van het feit dat je enhanced bent. Dat is nu juist het mooie van SARMS en AAS. Je kunt super snel en diep cutten zonder al teveel spierverlies. Daag jezelf meer uit volgende keer.
 
De volgende keer zou ik echt gebruik maken van het feit dat je enhanced bent. Dat is nu juist het mooie van SARMS en AAS. Je kunt super snel en diep cutten zonder al teveel spierverlies. Daag jezelf meer uit volgende keer.

Dat is em juist. Ik ben in BF% gezakt en massa op armen en chest aangezet. Voeding schort nog wat dat geef ik direct toe. Ik kom van ronduit zwaar en dik geleidelijk weer in shape. Ik ben meer dan tevreden over hoe dit langzame proces verloopt.

Sterker nog, in denk dat ik op mijn 40e in de beste shape van mijn leven ben en dit gaat enkel beter worden. Wellcht niet een award-winning shape, maar iets wat voor mij haalbaar en maintainable zal zijn.

Anyways, pic van na mijn laatste training:

338805DE-7B7E-478A-9127-6CDAB3643B1D.jpeg
 
Dat is em juist. Ik ben in BF% gezakt en massa op armen en chest aangezet. Voeding schort nog wat dat geef ik direct toe. Ik kom van ronduit zwaar en dik geleidelijk weer in shape. Ik ben meer dan tevreden over hoe dit langzame proces verloopt.

Sterker nog, in denk dat ik op mijn 40e in de beste shape van mijn leven ben en dit gaat enkel beter worden. Wellcht niet een award-winning shape, maar iets wat voor mij haalbaar en maintainable zal zijn.

Anyways, pic van na mijn laatste training:

Bekijk bijlage 422101

Helemaal niet slecht man! Ik zou je vp lager schatten, zeker omdat je nu in een houding staat waarmee je rollen krijgt op je buik.

Als je massa bent aangekomen op de juiste plekken was het meer een recomp.
 
Hey thanks man!
Hebben zo’n vervloekte Tanita weegschaal op de gym en vertrouw dat kreng niet. Binnenkort dexa scan doen.

Aders zijn een nieuw fenomeen voor mij :)
 
Ik had eerlijk gezegd ook heel wat anders verwacht bij het openen van deze topic. 2 procentjes zakken in 6 weken is matig. Overigens oog je wel droger als het verpercentage wat je aangeeft.
 
Hey thanks man!
Hebben zo’n vervloekte Tanita weegschaal op de gym en vertrouw dat kreng niet. Binnenkort dexa scan doen.

Aders zijn een nieuw fenomeen voor mij :)

Die weegschaal klopt voor geen kut. Ik had daarop laatst een vp een 23%. Met een tang gemeten was het 11-12%. Ik schat jou op 15% ongeveer.
 
Met een vp van 19% zie je echt geen aderen op je schouders, ik gok je ietsje voller dan ikzelf momenteel op 13% gemeten met huidplooi. Dus zou je ook eerder rond de 15% geven..
 
Ik had eerlijk gezegd ook heel wat anders verwacht bij het openen van deze topic. 2 procentjes zakken in 6 weken is matig. Overigens oog je wel droger als het verpercentage wat je aangeeft.

Ik heb het qua voeding enigzins de plank misgeslagen. Te diep gegaan in de eerste weken, compenseren in de laatse weken. Voedingsdiscipline ga ik zeker verder ontwikkelen.
 
Persoonlijk had ik er voor gekozen om de cardio op te schroeven, door bijv 20min voor en 20min na de training cardio te doen (het liefst natuurlijk ook nog 20-30min in de ochtend op een lege maag).
Hoge eiwitten heeft geen zin aangezien je lichaam maar x aantal eiwitten nodig heeft om het lichaam te laten herstellen zo gauw je daar bovenuit komt gaat het je niet veel helpen, of je krikt de vetten op of je houdt de vetten laag en krikt de koolhydraten op ipv hoge eiwitten.
 
Back
Naar boven