Meerdere videos gezien over volume, junksets et cetera. maar ik begrijp het nog steeds niet helemaal.
Als ik het goed begrijp moet je per spiergroep een X aantal sets doen per week, 8 tot 12 reps voor hypertrophy, 48 uur rust en als je meerdere keren per week een spiergroep raakt kun je dit volume verdelen. Tot zover snap ik het.
Ik heb de tijd en motivatie om 6x per week te trainen.
Dit is mijn huidige schema ik doe alles 4x12 en zodra ik dat kan verhoog ik laatste set.
Maandag: Borst, voorkant/zijkant schouder, triceps
Bankdrukken flat
Bankdrukken incline
Cable fly
Front Raise Dumbbell
Lateral Raise Kabel
Seated Lateral Raise Dumbbell
Triceps Press Machine
Triceps Pressdown Touw
Triceps Pressdown Bar
Dinsdag: Rug, achterkant schouder, biceps
Lat Pulldown
Chest Supported Row
Seated Horizontal Row
Face Pulls
Rear Delt Fly Machine
Seated Rear Delt Fly Dumbbell
Dumbbell Curl
Preacher Curl
Hammer Curl
Woensdag: Benen, onderrug
Hack Squat
Leg Curl
Leg Extension
Hamstring Curl
Back Extension
Donderdag: Borst, voorkant/zijkant schouder, triceps
Zelfde als maandag
Vrijdag: Rug, achterkant schouder, biceps
Zelfde als dinsdag
Zaterdag: Rust
Zondag: Benen, onderrug
Zelfde als woensdag
Door verkeerd trainen zaten zowel mijn onderrug en bovenrug vast en was er iets mis met mijn bekken. Ik denk door verkeerde houding bij squat of dl. Manueel therapeut heeft dit losgemaakt. Daardoor huiverig met compound oefeningen doen (deadlift, back squat, barbell row, ohp) kies nu voor veilige oefeningen omdat ik geen spotter heb.
Full body schema geprobeerd, maar vind ik niet leuk. Wil de huidge indeling behouden, maar betere oefeningen selecteren en juiste volume.
Als ik het goed begrijp moet je per spiergroep een X aantal sets doen per week, 8 tot 12 reps voor hypertrophy, 48 uur rust en als je meerdere keren per week een spiergroep raakt kun je dit volume verdelen. Tot zover snap ik het.
Ik heb de tijd en motivatie om 6x per week te trainen.
Dit is mijn huidige schema ik doe alles 4x12 en zodra ik dat kan verhoog ik laatste set.
Maandag: Borst, voorkant/zijkant schouder, triceps
Bankdrukken flat
Bankdrukken incline
Cable fly
Front Raise Dumbbell
Lateral Raise Kabel
Seated Lateral Raise Dumbbell
Triceps Press Machine
Triceps Pressdown Touw
Triceps Pressdown Bar
Dinsdag: Rug, achterkant schouder, biceps
Lat Pulldown
Chest Supported Row
Seated Horizontal Row
Face Pulls
Rear Delt Fly Machine
Seated Rear Delt Fly Dumbbell
Dumbbell Curl
Preacher Curl
Hammer Curl
Woensdag: Benen, onderrug
Hack Squat
Leg Curl
Leg Extension
Hamstring Curl
Back Extension
Donderdag: Borst, voorkant/zijkant schouder, triceps
Zelfde als maandag
Vrijdag: Rug, achterkant schouder, biceps
Zelfde als dinsdag
Zaterdag: Rust
Zondag: Benen, onderrug
Zelfde als woensdag
Door verkeerd trainen zaten zowel mijn onderrug en bovenrug vast en was er iets mis met mijn bekken. Ik denk door verkeerde houding bij squat of dl. Manueel therapeut heeft dit losgemaakt. Daardoor huiverig met compound oefeningen doen (deadlift, back squat, barbell row, ohp) kies nu voor veilige oefeningen omdat ik geen spotter heb.
Full body schema geprobeerd, maar vind ik niet leuk. Wil de huidge indeling behouden, maar betere oefeningen selecteren en juiste volume.