Fitness Seller

Volume reclameblokken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Ik word er zolangzamerhand totaal gestoord van: je zit een film te kijken op tv (of hij staat op op de achtergrond), schrik je je opeens de tyfus van een oorverdovende reclame herrie. Het lijkt wel of ze het volume in de films steeds verder naar beneden draaien, zodat je boxen bijna ontploffen als de reclame komt.

Zo dat moest ik ff kwijt. :o
 
Zelda zei:
Ik word er zolangzamerhand totaal gestoord van: je zit een film te kijken op tv (of hij staat op op de achtergrond), schrik je je opeens de tyfus van een oorverdovende reclame herrie. Het lijkt wel of ze het volume in de films steeds verder naar beneden draaien, zodat je boxen bijna ontploffen als de reclame komt.

Zo dat moest ik ff kwijt. :o

Klopt als een postBUS 51
 
volgens mij zijn daar wegens eerdere klachten nieuwe richtlijnen voor opgesteld. Mijn ouders klagen er ook altijd over.
 
Er worden aardig wat trucs uitgehaald om het harder te laten klinken (finalizers/compressie ed). Is inderdaad rete-irritant. Ik ben blij dat de reclames van Jamba doorgaands niet als eerste in het blok aan bod komen.
 
over tv irritaties gesproken. Hoe vervelend zijn die vieze-wijfen-die-willen-dat-je-ze-belt snachts op tv. Op 5 zenders tegelijk!? :mad:
 
Ze schroeven het volume niet omhoog, want dat mag niet. Ze gebruiken slimme truucs om het harder te laten klinken. Homo's zijn het.
 
Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang Clitbang Cillit Bang Clit Bang Cillit Bang

Optyfen Met Dat
 
Back
Naar boven