AndroidHealthClinic

Voor alle bezette dbb-ers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flirten mag opzich wel, maar ligt eraan hoe ver mijn vriendin / die andere gast erin gaat.

Stel:
Ik ben samen met mijn vriendin ergens en ze kijkt de hele tijd naar één bepaalde jongen, dan vind ik dat te ver gaan.

Zoen op de mond en verder: niet oke
 
Ze moet lekker doen wat ze wil, zolang ik er maar niet achter kom.
 
In mijn relatie:


Ik vertrouw mijn vriend volledig en hij mij ook, een beetje dollen en gezellig kletsen heb ik totaal geen moeite mee. Doe ik zelf ook.

Maar ik vind het wel irritant zodra ze z'n arm aanraakt of beetje te overdreven leuk en lief gaat doen. Gelukkig vindt mijn vriend het zelf erg leuk om meisjes af te wijzen.
 
Ik ben behoorlijk jaloers aangelegd en vind flirten niet leuk maar ik vind op zich wel dat het moet kunnen (doe het zelf ook... Tot op zekere hoogte, niet té). Ik ben met Mikki eens dat alles vanaf een kus op de mond me te ver gaat.

Vind ik je nou helemaal geen type voor ;)
 
Als er een knappe vrouw passeert, dan heb ik ze altijd gezien. Ik veronderstel dat dat wat knappe mannen betreft voor mijn vriendin net hetzelfde is.

Maar daar stopt het ook. Al de rest is dus verboden terrein. ;)
 
Ben single, maar ze mag bij mij TOT zoenen gaan.

Met chickies mag ze wel zoenen :P
 
Ik ben te jaloers.. Ik doe het ook niet, maarja, zolang het bij (gematigd) flirten blijft overleef ik het wel ook al word ik dan chagrijnig. Fysieke shit vind ik een brug te ver.
 
Naar mannen kijken kan er nog wel door..meer niet. Ben dan ook een jaloers type:(
 
Mijn vriendin MOET van die oogkleppen dragen net als paarden.. en ze loopt vlak achter me.. dus behalve mijn achterhoofd ziet ze NIETS!!!

Je moet haar voor je laten lopen. Dan kan je haar meteen onder haar hol schoppen als ze iets verkeerds doet.
 
Je moet haar voor je laten lopen. Dan kan je haar meteen onder haar hol schoppen als ze iets verkeerds doet.

Of gewoon aan een touwtje met kartonnen zak over haar hoofd.
 
Of gewoon aan een touwtje met kartonnen zak over haar hoofd.

Nee, want dan kan ze nog steeds naar andere mannen kijken en als je er geen gaatjes in maakt om te kijken dan loopt ze telkens tegen iets aan.
 
Nee, want dan kan ze nog steeds naar andere mannen kijken en als je er geen gaatjes in maakt om te kijken dan loopt ze telkens tegen iets aan.

Daarvoor dient het touwtje :p Je stuurt ze de goede kant uit ;)
 
hahaha hoebedoel je erg :D
 
Mijn god ik lig hier dubbel, wqhahahahahhaha!
 
Ik ben behoorlijk jaloers aangelegd en vind flirten niet leuk maar ik vind op zich wel dat het moet kunnen (doe het zelf ook... Tot op zekere hoogte, niet té). Ik ben met Mikki eens dat alles vanaf een kus op de mond me te ver gaat.

+1

Mensen hebben het hier over dansen.. maar als met dansen droognken wordt bedoeld... BLEH! Ik ga geen gast oprijen die niet mijn vriend is.. vind ik al seksueel/flirtend genoeg. Mijn vriend (als ik die zou hebben) hoeft dat ook niet te flikken.. dan ben ik dr allang tussen gekomen en haar van hem afgeduwd voor een flinke tongzoen als hint = die is van mij afblijven bitch.
 
Ach, beetje dansen/flirten moet kunnen, houd de relatie ook wel spannend, je moet elkaar toch vertrouwen....en weten dat zei op het eind van de avond gewoon weer met jou naar huis gaat en naast jou ligt en natuurijk visa versa.
 
als je elkaar vertrouwt weet je ook tot hoever je kunt gaan...............
 
simpel wat zij niet mag mag ik ook niet, komt er ook geen verwarring

- no dancing (behalve als ze op dansen zit en een partner heeft (maar de partner moet dan wel homo zijn "maar goed dat kan niet missen)

- zoenen niet, begroetings kus ja/nee, alleen bij verjaardagen of vrouwlijk geslacht (maar dan alleen op de wang) hoef geen pot )

- flirten ( ik snap het echt niet ??? flirten doe je in mijn ogen als je diegene tot een date wil verleiden of gelijk met der na bed , dus waarom zou je als bezet iemand in vredesnaam flirten k vind dat onrespectvol tegen over je vriendin maar goed wie ben ik?)

- ach en voor de rest, het is ook een kwestie van inschatten gaat ze al jarenlang met iemand bevriend en dat is hun gewoonte , wie ben ik dan om te zeggen van niet ? en als het gw een vriendschapkus is oke maar wel alleen op de wang)

:) ik ben heel erg jaloers aangelegd, heb het wel in controle hoe ik dat oplos? zoek gewoon een jaloerse vriendin klaar:)
 
simpel wat zij niet mag mag ik ook niet, komt er ook geen verwarring

- no dancing (behalve als ze op dansen zit en een partner heeft (maar de partner moet dan wel homo zijn "maar goed dat kan niet missen)

- zoenen niet, begroetings kus ja/nee, alleen bij verjaardagen of vrouwlijk geslacht (maar dan alleen op de wang) hoef geen pot )

- flirten ( ik snap het echt niet ??? flirten doe je in mijn ogen als je diegene tot een date wil verleiden of gelijk met der na bed , dus waarom zou je als bezet iemand in vredesnaam flirten k vind dat onrespectvol tegen over je vriendin maar goed wie ben ik?)

- ach en voor de rest, het is ook een kwestie van inschatten gaat ze al jarenlang met iemand bevriend en dat is hun gewoonte , wie ben ik dan om te zeggen van niet ? en als het gw een vriendschapkus is oke maar wel alleen op de wang)

:) ik ben heel erg jaloers aangelegd, heb het wel in controle hoe ik dat oplos? zoek gewoon een jaloerse vriendin klaar:)
:thumbs:
 
Back
Naar boven