AndroidHealthClinic

Voor alle bezette dbb-ers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flirten zonder bijbedoelingen = Epic waste of time.


+1 nog steeds wtf waarom zou je ? of ben je een onzekere fag die de hele dag moet flirten om elke keer maar de bevestiging te krijgen van ooo mensen vinden me aantrekkelijk terwijl je een bitch thuis hebt???
 
Wat is er nou opwindend aan flirten als je er toch niks mee doet. Nee kerel je houd jezelf voor de gek.

Dan zul je de definitie van flirten er eens bij moeten pakken. Je moet flirten niet verwarren met versieren. Flirten is een vorm van communicatie waarin met sensualiteit wordt gespeeld of coïtusuele interesse wordt getoond, meer niet. Wat je er verder mee wilt doen is aan jou. Als je elke keer dat je naar een vrouw kijkt of een glimlach beantwoord er direct ook iets mee wil gaan doen, dan heb je een druk leven. Of het gebeurt je zo weinig dat je bij elke blik van een vrouw er meteen opspringt, dat kan natuurlijk ook. :D
 
Dan zul je de definitie van flirten er eens bij moeten pakken. Je moet flirten niet verwarren met versieren. Flirten is een vorm van communicatie waarin met sensualiteit wordt gespeeld of coïtusuele interesse wordt getoond, meer niet. Wat je er verder mee wilt doen is aan jou. Als je elke keer dat je naar een vrouw kijkt of een glimlach beantwoord er direct ook iets mee wil gaan doen, dan heb je een druk leven. Of het gebeurt je zo weinig dat je bij elke blik van een vrouw er meteen opspringt, dat kan natuurlijk ook. :D

Dat is precies wat ik zei. Ik ben het wel met Confiance eens. Flirten is leuk ... Aandacht is leuk. :D
 
Dan zul je de definitie van flirten er eens bij moeten pakken. Je moet flirten niet verwarren met versieren. Flirten is een vorm van communicatie waarin met sensualiteit wordt gespeeld of coïtusuele interesse wordt getoond, meer niet. Wat je er verder mee wilt doen is aan jou. Als je elke keer dat je naar een vrouw kijkt of een glimlach beantwoord er direct ook iets mee wil gaan doen, dan heb je een druk leven. Of het gebeurt je zo weinig dat je bij elke blik van een vrouw er meteen opspringt, dat kan natuurlijk ook. :D

Coïtusuele interesse tonen zonder dat er daarna coïtusuele activiteit plaatsvindt = Epic waste of time.
 
Coïtusuele interesse tonen zonder dat er daarna coïtusuele activiteit plaatsvindt = Epic waste of time.

Je komt op een feestje, ziet daar een geweldige leuke meid. Je kijkt en denkt...wauw das een lekker ding. Ze kijkt naar jou en beantwoord je blik met een glimlach omdat ze wellicht jou ook wel ok vindt. Kijk, op dat moment is de interesse gewekt en kun je er een leuke avond aan vast knopen. Of ga je dat bewust uit de weg omdat je elke vorm van interactie met een vrouw zonde van je tijd vindt. Get real.

Je denkt te veel in hokjes man, niet nken, dan ook maar niet praten!?!? :rolleyes:
 
Je komt op een feestje, ziet daar een geweldige leuke meid. Je kijkt en denkt...wauw das een lekker ding. Ze kijkt naar jou en beantwoord je blik met een glimlach omdat ze wellicht jou ook wel ok vindt. Kijk, op dat moment is de interesse gewekt en kun je er een leuke avond aan vast knopen. Of ga je dat bewust uit de weg omdat je elke vorm van interactie met een vrouw zonde van je tijd vindt. Get real.

Je denkt te veel in hokjes man, niet nken, dan ook maar niet praten!?!? :rolleyes:

Daar komt het in grote lijn wel op neer idd.
 
Flirten of flirten opzoeken komt misschien ook voort uit onzekerheid en het zoeken naar bevestiging van je plaats in de 'markt' zoals al eerder (half) is aangegeven..

Aan de andere kant kan je je als partner van diegene waarmee geflirt wordt/die flirt ook gevleid voelen dat jij diegene bent waarmee ze naar huis gaat en de echte leuke dingen doet.
 
Flirten of flirten opzoeken komt misschien ook voort uit onzekerheid en het zoeken naar bevestiging zoals al eerder (half) is aangegeven..

Misschien, en misschien ook omdat aandacht gewoon leuk is (zoals al eerder aangegeven)..
 
Ik flirt enkel wanneer er bijbedoelingen zijn. Zie het hele punt ook niet om te flirten zonder avance te maken. En al helemaal niet om zelfbevestiging. Je bakt toch ook geen biefstuk om het daarna in de vuilcontainer te kieperen.
 
Coïtusuele interesse tonen zonder dat er daarna coïtusuele activiteit plaatsvindt = Epic waste of time.

Tuurlijk gast, tuurlijk. Wat een boeiend leven moet jij hebben :roflol:

Voor 1 keer ben ik het met de vrouwen hier eens. Hoe ga je ooit een chick kunnen vinden als je nooit flirt? Hoe wil je zekerheid dat je haar ook paalt als je dan toch eens wat tegen haar zegt? Of moet ze mss zelf, zonder enige aanleiding naar je toe komen en aan je pik gaan hangen, terwijl jij met je broeders rustig bier ligt te zuipen en jonko's ligt te smoken aan de bar.

Mss haar ook meteen maar al het werk laten doen, stoten is immers een "epic waste of time", en onderussen neem je dan effe je captain crush grippers mee zodat er helemaal niets van je kostbare tijd verloren gaat. Gay as the day is long.
 
Ik flirt enkel wanneer er bijbedoelingen zijn. Zie het hele punt ook niet om te flirten zonder avance te maken. En al helemaal niet om zelfbevestiging. Je bakt toch ook geen biefstuk om het daarna in de vuilcontainer te kieperen.

helemaal mee eens :thumb:
 
Flirten of flirten opzoeken komt misschien ook voort uit onzekerheid en het zoeken naar bevestiging van je plaats in de 'markt' zoals al eerder (half) is aangegeven..

Aan de andere kant kan je je als partner van diegene waarmee geflirt wordt/die flirt ook gevleid voelen dat jij diegene bent waarmee ze naar huis gaat en de echte leuke dingen doet.

Ik vind dit allemaal wel enorm ver weg gezocht. En wat dan als die ander niet terug flirt, ben je dan onzeker omdat ze je niet leuk genoeg vinden?
 
FLirten kan leuk zijn en een ego boost geven...gewoon een bevestiging van je markt positie.

Vrienden en kennissen mogen best een zoen op de wangen/ zoentje op de mond krijgen bij begroeting.

Dansen mag ook met vrienden/ kennissen.

Jongens kijken tot bepaalde grens mag ook (dus niet in katzwijm naast me liggen :P )

Vreemde geen zoen/ knuffel/ dansen/ telefoon nr uitwisselen(zeker niet als ik eerst aangeef dat het contact maar via mij moet lopen en 10min later meneer zijn telefoonnr alsnog aan haar probeert te geven, terwijl ik 10min daarvoor heb gezegd geef je mail maar ik zorg ervoor).

Flirten grijs gebied, dat wil ik niet weten, doe het zelf wel, maar hoef het van haar niet te weten...
 
FLirten kan leuk zijn en een ego boost geven...gewoon een bevestiging van je markt positie.

Vrienden en kennissen mogen best een zoen op de wangen/ zoentje op de mond krijgen bij begroeting.

Dansen mag ook met vrienden/ kennissen.

Jongens kijken tot bepaalde grens mag ook (dus niet in katzwijm naast me liggen :P )

Vreemde geen zoen/ knuffel/ dansen/ telefoon nr uitwisselen(zeker niet als ik eerst aangeef dat het contact maar via mij moet lopen en 10min later meneer zijn telefoonnr alsnog aan haar probeert te geven, terwijl ik 10min daarvoor heb gezegd geef je mail maar ik zorg ervoor).

Flirten grijs gebied, dat wil ik niet weten, doe het zelf wel, maar hoef het van haar niet te weten...

Je gaat elkaar toch niks verbieden man, dat werkt alleen maar averechts. Iets wat niet mag is alleen maar spannender.
 
Waarom zal je dingen toelaten als je je daar enorm ongemakkelijk bijvoeld?
 
Ik flirt enkel wanneer er bijbedoelingen zijn. Zie het hele punt ook niet om te flirten zonder avance te maken. En al helemaal niet om zelfbevestiging. Je bakt toch ook geen biefstuk om het daarna in de vuilcontainer te kieperen.

Yessir!

1: Tuurlijk gast, tuurlijk. Wat een boeiend leven moet jij hebben :roflol:

2: Voor 1 keer ben ik het met de vrouwen hier eens. Hoe ga je ooit een chick kunnen vinden als je nooit flirt? Hoe wil je zekerheid dat je haar ook paalt als je dan toch eens wat tegen haar zegt? Of moet ze mss zelf, zonder enige aanleiding naar je toe komen en aan je pik gaan hangen, terwijl jij met je broeders rustig bier ligt te zuipen en jonko's ligt te smoken aan de bar.

3: Mss haar ook meteen maar al het werk laten doen, stoten is immers een "epic waste of time", en onderussen neem je dan effe je captain crush grippers mee zodat er helemaal niets van je kostbare tijd verloren gaat. Gay as the day is long.

1: Ik heb weinig te klagen
2: Weet je, je zit niet eens zo heel ver van de waarheid af :roflol:
3: Haha, je klinkt gefrustreerd? Ben je gefrustreerd?
 
Ik vind dit allemaal wel enorm ver weg gezocht. En wat dan als die ander niet terug flirt, ben je dan onzeker omdat ze je niet leuk genoeg vinden?
Moet je niet aan mij vragen, ik heb geen behoefte aan flirten of aandacht. Misschien wel, misschien niet.
 
+1 nog steeds wtf waarom zou je ? of ben je een onzekere fag die de hele dag moet flirten om elke keer maar de bevestiging te krijgen van ooo mensen vinden me aantrekkelijk terwijl je een bitch thuis hebt???

Wat een BS! Man, je bent 18 jaar, op die leeftijd ben je een player van hier tot Tokio en is elke leuke meid een ''hot prospect''. Hebt je soms het libido van een Chinese bergpanda? :p
 
Back
Naar boven