MuscleMeat

Voor alle singles op dit forum!!

Bezoekers in dit topic

Hoor net op de radio dat er vanvond ( voor de belgen ) bij zomerkoppen een reportage is over een meisje van 10 met een zeldzame ouderdomsziekte ...

Zou nu wel kunnen dat het over dit meisje gaat ...
 
Nee deze meid heeft last van heel erge vermagerings verschijnselen... Waar ze niets aan kunnen doen...

Die andere kinderen hebben progeria. Daar zie je wel vaak wat van op tv, maar dat is heel iets anders...
 
Originally posted by Purple
Nee deze meid heeft last van heel erge vermagerings verschijnselen... Waar ze niets aan kunnen doen...

Die andere kinderen hebben progeria. Daar zie je wel vaak wat van op tv, maar dat is heel iets anders...

Inderdaad, ik ben nog niets grappigs tegen gekomen op dit board maar dit is zeker verre weg van grappig
 
Originally posted by Bodybuildster


Inderdaad, ik ben nog niets grappigs tegen gekomen op dit board maar dit is zeker verre weg van grappig
Dan heb je niet goed gekeken, want er staat zat op dit board wat wel grappig is. Niet alles natuurlijk, maar er staat genoeg op wat wel leuk is.

En natuurlijk is het lullig voor deze mensen, maar naar mijn mening moet je niet overal serieus over zijn en mag er best een keer een geintje gemaakt worden. Maar als ik daar mensen mee voor het hoofd gestoten heb, dan bied ik nogmaals mij excuses aan!
 
Geintje over dit soort dingen is naar mijn idee niet acceptabel... Die kinderen overlijden nog voordat ze in de puberteit komen...
 
En ik was niet op de hoogte van deze ziekte(s). Anders had ik het wel in een andere context geplaatst! Dit kwam ik tegen op een humor-site, dus..
 
Nee sorry, een geintje OK, maar dit ronduit zielig.

Imho is het not done om daar geintjes over te maken.

nofi
 
Originally posted by Bodybuildster


Inderdaad, ik ben nog niets grappigs tegen gekomen op dit board maar dit is zeker verre weg van grappig
Ik vond Bodyman wel grappig :rolleyes:














Grapje :D
 
zeker omdat iedereen hier zo zijn best doet er goed uit te zien, is het erg zielig voor deze mensen/ kinderen ze worden overal genegeerd uitgescholden etc etc en dat buiten de lichamelijke klachten......
 
Originally posted by Purple
Nee deze meid heeft last van heel erge vermagerings verschijnselen... Waar ze niets aan kunnen doen...

Die andere kinderen hebben progeria. Daar zie je wel vaak wat van op tv, maar dat is heel iets anders...
Ik heb begrepen dat het niet anorexia is dus?
 
Originally posted by Bodybuildster


Inderdaad, ik ben nog niets grappigs tegen gekomen op dit board maar dit is zeker verre weg van grappig

dan heb je nog niet ver gezocht hoor...

ik lach me constant een breuk met al die droge humor hier!

:D

enneuh als er dan eens iets gepost word dat er net ietsje over is dan reageer ik daar gewoon niet op, het heeft weinig nut om de persoon in kwestie te berispen.

Bij mij sta je nog altijd op een goed blaadje hoor Falcon, volgende keer wel iets meer tact...

:D
 
Originally posted by admin

Ik heb begrepen dat het niet anorexia is dus?

Nee inderdaad, de naam van deze ziekte weet ik zo 123 niet...

Als ze annorexia had en er zo uitzag, dan was ze niet in zo'n uitzending. Maar in het ziekenhuis.
 
Originally posted by bart82


Bij mij sta je nog altijd op een goed blaadje hoor Falcon, volgende keer wel iets meer tact...

:D

Dank je.
 
met anorexia krijg je van die rare tande ni, toch ? Volgens mij gewoon een mutant.
 
In ieder geval heb ik veel medelijden met dat kind. Het is dan juist zo dapper dat ze toch op tv durfde te komen.
En nogal ziekelijk dat zoiets dan op een humoristische webstek terecht komt..

Goh, Purple, wat weet jij veel van ziektes af!

Espi
 
Originally posted by Purple
Ik moest natuurlijk even kijken omdat ik single ben. maar dit is echt niet om te lachen, sorry hoor...

Dit is gewoon zeer ernstig...

BUMP
 
Beetje overdreven allemaal.. oke, ze is niet zo lekker als Carmen Electra maar zo lelijk is ze toch niet????




:nut:
 
2 Espi... Ik heb een hele tijd bij een medische organisatie gewerkt en daar kan je natuurlijk veel leesvoer krijgen over verschillende ziekten beelden en medicatie enz...
 
Originally posted by Purple


Nee inderdaad, de naam van deze ziekte weet ik zo 123 niet...

Als ze annorexia had en er zo uitzag, dan was ze niet in zo'n uitzending. Maar in het ziekenhuis.

Ik heb heel wat mede patienten mee gemaakt die ernstig last hadden van anorexia ..... als dit anorexia zou zijn zou je haar al niet meer in het ziekhuis kunnen vinden, daarbij als je goed op het gezicht let zie je bot afwijkingen in het gezicht (verhoudingen in de schedel kloppen niet).

En dan denken we dat mensen wreed kunnen zijn, terwijl moeder natuur nog veel wreder kan zijn.
 
Back
Naar boven