MuscleMeat

Voor als je deze gemist had. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Intradestic indeed. Thnx
 
Nice !! Tnx bro !
 
jullie zijn allemaal hartstikke welkom!
 
Ga ik ook eens lezen. Ben zelf recent begonnen met jumps toe te voegen aan mijn training.
 
Gister de 7 sec. pause Squat gedaan, voelt wel lekker moet ik zeggen. Speed squats ook gedaan alleen niet snel genoeg achter elkaar gedaan bedenk ik me nu.
 
Die paused met lange pause, epic.
Heb zelf als ik paused fullsquat doe kan ik gewoon geen speed uit the hole creeeren.
Hoe doen jullie dat? Gewoon net iets onder par doen dan?
 
Die paused met lange pause, epic.
Heb zelf als ik paused fullsquat doe kan ik gewoon geen speed uit the hole creeeren.
Hoe doen jullie dat? Gewoon net iets onder par doen dan?

Je moet sowieso niet helemaal in full positie gaan zitten.

Net iets daarboven, daar gaat het juist om. Om die spanning daar even vast te houden
 
Je moet sowieso niet helemaal in full positie gaan zitten.

Net iets daarboven, daar gaat het juist om. Om die spanning daar even vast te houden

Ok thnx, daarom ging het steeds niet :) zal het toepassen volgende training!
 
Tip van Pjotr gekregen destijds.
Succes.

Dus Paused SQ niet helemaal in de diepste positie doen, maar iets erboven? Is wel interessant. Had zelf die tip nog nergens gelezen.
 
Dus Paused SQ niet helemaal in de diepste positie doen, maar iets erboven? Is wel interessant. Had zelf die tip nog nergens gelezen.

Dat is geen excuus om ondiep te gaan squatten he! Het gaat erom dat je niet gaat relaxen in de hole, dat je zo diep zit zeg maar. Dat deed Mike toen die die tip kreeg.
 
Dat is geen excuus om ondiep te gaan squatten he! Het gaat erom dat je niet gaat relaxen in de hole, dat je zo diep zit zeg maar. Dat deed Mike toen die die tip kreeg.

Ok. Goede verduidelijking. Begrijp heel goed wat je bedoelt!
 
Back
Naar boven