Fitness Seller

voor champ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
laat dat mooie kuurje maar zien doen
:D
 
hehehehe.. weet je zeker dat je het aanduft?

Het is geen hele zware kuur, maar wel zwaar genoeg.

je hebt je stats nog steeds niet vermeld dus ik ga uit van 185cm en 80kg


4 maanden HGH 4ui 5 dagen in de week
dan 8 weken test prop 100mg ED en 6 weken winny depot op 100mg ED. uiteraard 8 weken slin erbij Post workout ;)

Wordt je hard van, groter. Maar dan zijn wel 56 prikjes.
Veel mensen zal deze kuur niet aanstaan. zwaarder wil ik hem ook niet maken door een extra produkt! maar als je je hele leven weinig alcohol hebt gedronken en nu nix meer dan red je dit wel!

Dit kan wel als een beginners kuur!
 
Originally posted by Champ
hehehehe.. weet je zeker dat je het aanduft?

Het is geen hele zware kuur, maar wel zwaar genoeg.

je hebt je stats nog steeds niet vermeld dus ik ga uit van 185cm en 80kg


4 maanden HGH 4ui 5 dagen in de week
dan 8 weken test prop 100mg ED en 6 weken winny depot op 100mg ED. uiteraard 8 weken slin erbij Post workout ;)

Wordt je hard van, groter. Maar dan zijn wel 56 prikjes.
Veel mensen zal deze kuur niet aanstaan. zwaarder wil ik hem ook niet maken door een extra produkt! maar als je je hele leven weinig alcohol hebt gedronken en nu nix meer dan red je dit wel!

Dit kan wel als een beginners kuur!


ik kan nu niet aan winstol depot komen en 4 maanden ...
heb je nog een altanatief
 
4 maanden gh kan je wel aan komen.. en winny is denk over 3 weken ook geen prob meer ;)

anders kan ook wel iets anders ja :p
 
Originally posted by Champ
hehehehe.. weet je zeker dat je het aanduft?

Het is geen hele zware kuur, maar wel zwaar genoeg.

je hebt je stats nog steeds niet vermeld dus ik ga uit van 185cm en 80kg


4 maanden HGH 4ui 5 dagen in de week
dan 8 weken test prop 100mg ED en 6 weken winny depot op 100mg ED. uiteraard 8 weken slin erbij Post workout ;)

Wordt je hard van, groter. Maar dan zijn wel 56 prikjes.
Veel mensen zal deze kuur niet aanstaan. zwaarder wil ik hem ook niet maken door een extra produkt! maar als je je hele leven weinig alcohol hebt gedronken en nu nix meer dan red je dit wel!

Dit kan wel als een beginners kuur!


Hoo, hier ben ik het niet mee eens, 4 maanden HGH en slin voor een beginner , is dit een flauwe grap ofzo?


Dit kan zeker niet als beginner kuur, een beginner moet het houden op roids, en niet op slin en HGH.


Een deca/dianabol kuurtje oke, maar dit kan echt niet.Slin kan heel gevaarlijk zijn, als je niet weet waar je mee bezig bent, zelfde geldt voor mindere mate voor GHG.

Dus als dit een grap is , is het wel een hele flauwe grap
:mad:
 
dat bedoel ik met dat niet iedereen het er mee eens zou zijn..

Met de juiste begeleiding zou een beginner dit zeker wel kunnen gebruiken. GH en slin hebben namelijk helemaal niet zo een belastend effect op het lichaam als Roids.
De slin daar ga ik geen discussie over beginnen! daar heb je overduidelijk gelijk in.
 
Originally posted by Champ
dat bedoel ik met dat niet iedereen het er mee eens zou zijn..

Met de juiste begeleiding zou een beginner dit zeker wel kunnen gebruiken. GH en slin hebben namelijk helemaal niet zo een belastend effect op het lichaam als Roids.
De slin daar ga ik geen discussie over beginnen! daar heb je overduidelijk gelijk in.

sorry maar de kuur die je omschrijfde lijkt me eerlijk gezegt ook niets voor mij. probeer het nog eens.
als je wilt ( ik ben wel een beginner)
 
Originally posted by Champ
dat bedoel ik met dat niet iedereen het er mee eens zou zijn..

Met de juiste begeleiding zou een beginner dit zeker wel kunnen gebruiken. GH en slin hebben namelijk helemaal niet zo een belastend effect op het lichaam als Roids.
De slin daar ga ik geen discussie over beginnen! daar heb je overduidelijk gelijk in.


Waarom raad je dan zo'n kuur aan ??? Je weet dat het een beginner is, dus begeleiding is ook niet vanzelfsprekend..


Ben benieuwd naar je antwoord.......

Want stel dat hij het wel zou proberen, dan durf ik er gif op te nemen dat het fout zou gaan.
 
michael, als je je kuur gaat afstemmen op het budget dat je hebt, dan ben je fout bezig.

Je mag wel zo goedkoop mogelijk werken, maar niet slechte kuurtjes gaan doen omdat je het geld niet hebt.
 
Originally posted by admin
michael, als je je kuur gaat afstemmen op het budget dat je hebt, dan ben je fout bezig.

Je mag wel zo goedkoop mogelijk werken, maar niet slechte kuurtjes gaan doen omdat je het geld niet hebt.


daar heb je helmaal gelijk in.
heb jij nog een voorstel dan voor een mooi een goed kuurje
 
Ik heb je al eens een voorstel gegeven toch?

(weet niet meer in welke thread want je begint meestal in andermans threads erover)

Dus even duidelijk maken wat je nu juist wilt, welke budget voor handen etc.
 
Het word beginners afgeraden omdat het duur is!

Als je gh gewoon kan betalen, dan kan je het gewoon gebruiken als beginner.
 
Originally posted by admin
Ik heb je al eens een voorstel gegeven toch?

(weet niet meer in welke thread want je begint meestal in andermans threads erover)

Dus even duidelijk maken wat je nu juist wilt, welke budget voor handen etc.


ik wil gaag droge massa opbouwen en goed droog worden.
buget dat ik hier aan wil besteden is +-250 euro
dus als je iets weet laat het me dan horen
 
Originally posted by admin
Ik heb je al eens een voorstel gegeven toch?

(weet niet meer in welke thread want je begint meestal in andermans threads erover)

Dus even duidelijk maken wat je nu juist wilt, welke budget voor handen etc.

Ik denk dat de kuur ook niet het probleem is, ik heb het ook niet zo op: "En natuurlijk 8 weken slin"

Je kan met alles experimenteren, helemaal mee eens, en als je budget het toelaat, doe dan lekker gek... Maar een beginner aan de SLIN lijkt me wat minder..

Ben het dus HELEMAAL met Levrone eens!!

Just my 2cc's

Mike.
 
Idd. een beginner zet de slin rustig voor het slapen en neemt geen carbs en gaat dan lekker knorren.. word wel een lange slaap dan.. nee sorry champ, maar hier ben ik het echt niet met je eens.. GH en slin is iets voor gevorderde gebruikers die amper is roids reageren.. plus dat je gh gewoon lang moeten nemen om er effect van te hebben.

"dan 8 weken test prop 100mg ED en 6 weken winny depot op 100mg ED"

Hou het hier maar op dan.. alleen op de prop met een goed dieet kan je al goeie droge massa pakken.. kijk eerst maaris wat test. met je doet.
 
Denk ik nog steeds dat ED injecties mentaal in gaan werken op een beginner..
(****, ik heb het soms nog, en dat na enkele jaren ervaring!)
 
Daar heb je een punt, maar het heeft een voordeel tov. een langwerkende ester. Stel dat je dus ernstige bijwerkingen zou krijgen, met prop. is het zo uit je lichaam terwijl enth. weken doorwerkt. Stel dat je extreem opgefokt wordt of helemaal gek in je kop of torenhoge bloeddruk of andere problemen, het is veel sneller uit je lichaam als een langwerkende ester. Nadeel is dat ED injecties mij ook geen pretje lijken. Je zal heel wat spiergroepen moeten injecteren, glutes, quads, schouders en je bent 6 dagen verder, maar leuk?? Nee dat vast niet nee.. Maar wie mooi wil zijn.......
 
En buiten dat:

dan 8 weken test prop 100mg ED en 6 weken winny depot op 100mg ED.

Dan nog te hopen dat de PROP en WINNY beide 100mg/ml zijn.. Zie een beginner nog geen 3 of 4cc in de shouder zetten!! :D :D

Mike..
 
Laatst bewerkt:
Glutes of quad is nog te doen ja 4 ml, maar schouders, lijkt me idd. geen pretje.. zelf geen ervaring mee..
 
Originally posted by Mike_NL


Ik denk dat de kuur ook niet het probleem is, ik heb het ook niet zo op: "En natuurlijk 8 weken slin"

Je kan met alles experimenteren, helemaal mee eens, en als je budget het toelaat, doe dan lekker gek... Maar een beginner aan de SLIN lijkt me wat minder..

Ben het dus HELEMAAL met Levrone eens!!

Just my 2cc's

Mike.
Waarom zeg je dat tegen mij???
 
Back
Naar boven