AndroidHealthClinic

Voor DBC... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Waardering
3
Geliefde ouwe laat Eend zojuist persoonlijk weten in staat van uber-orgastische uitbarstingen van genotvolle razernij te verkeren. Dat wijt hij aan de frontload, en aan zn tekstje te lezen voelt hij zich het koningsmonster van de wereld. En nog wel verder :rolleyes:

DBC01 zei:
De eerste week van een frontload is altijd als in zo'n scene uit zo'n Japanse tekenfilm waarin een nieuw soort ubermonster ontstaat, schreeuwend, bloederig, grrrrroot...

Vandaar poepie, hier heb je wat om je roes nog wat op te voeren, identificeer je er maar lekker mee. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je miste de diarree trouwens nog was het niet?

Klik dan maar hieeerrrr

Ramen dicht en brul lekker wat rond. Voel je een roofdier, een gevaarrrlijke leeuw ouwe, dat ben je! :D Geniet er maar van :kiss:
 
Juist lieverd. Het gaat me nooit gemakkelijk af zo'n eerste week. Alleen de usual diarree mist nog maar al het andere is latent aanwezig.

De pijnen, de vermoeidheid, het rekken..gewoon dat je je als, wat zei ik ook alweer, waant als een nieuw soort monster in een japanse tekenfilm, dat wordt geboren uit zo'n slijmerig bloederig techno-ei...kun je me volgen?
 
gre_27.jpg
 
frontload this:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven