Fitness Seller

Voor de bulkers onder ons:D? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
6.315
Waardering
166
Gister met mijn vader, moeder en 2 broertjes uit eten geweest in restaurant Waldgeist in Hofheim. Hun leus is als volgt: Alles etwas grosser!..

dat kun je wel stellen...je kan er veel verschillende dingen eten, maar wij gingen voor de hamburgers en znitsels:D!

let op, en dit is geen trucage!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn vader aan zijn hamburger....serieus gewoon een kilo vlees van alleen de burger al:D!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn broertje met zijn snitzels!. 3 deurmatten van samen ook ongeveer een kilo vlees, plus nog een berg friet waar je U tegen zegt:D!


het drinken is verder vrij simpel, alleen halve liters, 1 liters en 2 liters....bier, cola, alles hebben ze er wel!

het kost allemaal ook nog eens ongeveer niks!

Voor meer info kun je me PM-en....ik zou zeggen: voor de meesten is de cut afgelopen, BULKKEN!!!!!!:D
 
:haha: das echt Duits
 
Jeeeeezus :D
Daar moet ik echt heen :roflol:
 
daar moet ik zeker eens heen dat is ziek cool:eek:
 
En dan eet zo'n gekke Japanner 12 kilo aan eten. Ik zou dat bord nog met moeite leeg krijgen denk ik..
 
Nice :D krijg er honger van!!
 
ziet er nog lekker uit ook !
 
Heerlijk als je je cheatdag hebt.
 
Tering:meal::laugh:....je had me al wat vertelt maar dit overtreft mijn fantasie:D:lol:...gaaaaaf ha, ha een avondje in de heimat en je hebt gelijk die kilo's en extra eiwitten erbij:burger::haha:.

Goede tip:D.
 
whaha , die zijn niet zuinig met eten daar.hmmmm lkkr zon snietz :P
nog een hele sinaasappel erop gepleurd alsof je dat andere opkrijgt.
 
Hahaha dit zint mij wel!

Ik zit binnekort toch met een American Football competitie in Duitsland.
Misschien wippen we met het hele team wel ff langs.
 
wat zijn de voedings waarden dan :P:P:P

dat krijg je toch nooit van je leven op man
 
wat zijn de voedings waarden dan :P:P:P

dat krijg je toch nooit van je leven op man

Pardon:D? ik had een hamburger ( cheeseburger wel te verstaan:D) besteld, en hem nog op gekregen ook:D!

DINGEN ZIJN DAAR LKKR GEK:D!
 
Nu weet ik waarom Duitsers zo op zwijnen lijken en ook zo praten. Gezonde mensen daar :rolleyes:
 
Voor een onvergetelijke junkdag... whehe :D
 
hahahaha teringg:D
 
Back
Naar boven