Fitness Seller

Voor de bulkers onder ons:D? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Monster Hamburger daar! wtf!
 
roxxe vraagt zich af waar het hoofdgerecht staat....
ik weet al wat m'n dessert zal zijn :heart:

4otirky.jpg
 
Die duitsers hoeven toch geen moeite meer te doen om op het strand een kuil te graven,na zo'n maaltijd zak je vanzelf wel door het zand heen.:D
Ga zelf ook vaker in gangelt (DE) eten bij 2 lander eck,daar krijg je ook mega porties!!!Vooral de steaks zijn ubermachtig daar.
 
Heerlijk als je je cheatdag hebt.

Die cheatdagen van mij met 7000 kcal per keer is hierbij een lachtertje! Ik denk dat ik hier maar eens heenmoet.

Btw: ik dacht dat dit soort taferelen alleen in Amerika plaatsvonden!
 
Tering zeg kilo veel weg kanen, respect!
 
Die cheatdagen van mij met 7000 kcal per keer is hierbij een lachtertje! Ik denk dat ik hier maar eens heenmoet.

Btw: ik dacht dat dit soort taferelen alleen in Amerika plaatsvonden!
pas je wel op dat je niet weer 4kg aankomt? :O
 
Schnitzel is zaaaaaaaaaalig. En jaren geleden ook. Veel te ongezond, spijtig. Een kilo is wel wat veel, met een lapje van wat is het, 150-200 g of zo, kom ik ruim toe.
 
Tering zeg kilo veel weg kanen, respect!

Heb geen foto gezien van een leeg bord.:rolleyes:Een halve kilo is al niet normaal meer om naar binnen te proppen!!!!Meestal eet je toch ook nog salade en friet of aardappels of rijst erbij toch.
 
Bij ons in Berg en Dal (nog net Nederland hebben ze ook zoiets):

Bistro le Steak.

Duur, maar mega lekker en veel.

Als je daar een stokbroodje kruidenboter besteld krijg je dus gewoon een brood. Niet zo erg maar de 1e keer met 6 man 6 porties bestellen was wat veel.
Plus steaks tot 900 gram kun je krijgen.
Erg lekker hoor.
 
haha dat is toch ****ing niet normaal:D
 
Damn hier ga ik heen!
 
Krijg der gewoon weer honger van:D

Ik moet niet te veel in dit topic kijken:P
 
Gister met mijn vader, moeder en 2 broertjes uit eten geweest in restaurant Waldgeist in Hofheim. Hun leus is als volgt: Alles etwas grosser!..

dat kun je wel stellen...je kan er veel verschillende dingen eten, maar wij gingen voor de hamburgers en znitsels:D!

let op, en dit is geen trucage!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn vader aan zijn hamburger....serieus gewoon een kilo vlees van alleen de burger al:D!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn broertje met zijn snitzels!. 3 deurmatten van samen ook ongeveer een kilo vlees, plus nog een berg friet waar je U tegen zegt:D!


het drinken is verder vrij simpel, alleen halve liters, 1 liters en 2 liters....bier, cola, alles hebben ze er wel!

het kost allemaal ook nog eens ongeveer niks!

Voor meer info kun je me PM-en....ik zou zeggen: voor de meesten is de cut afgelopen, BULKKEN!!!!!!:D

Kame...Hame...Haaaaaap!!!!
 
Ik zeg, DBB Meeting daar :D

Die spies ziet er echt super lekker uit :P
 
Back
Naar boven