Fitness Seller

Voor de dames, wie heeft het ideale figuur? (1 bezoeker)

Dames wie heeft de ideale body?

  • LL Cool J / Vin Diesel

    Stemmen: 13 61,9%
  • Ronnie Coleman / etc.

    Stemmen: 1 4,8%
  • Peter Andre (ja ja die gast had ook wel een body)

    Stemmen: 2 9,5%
  • Anders, ............... formuleer

    Stemmen: 5 23,8%

  • Totaal stemmers
    21

Bezoekers in dit topic

Maar er zijn denk niet zo heel veel meiden die ook mee zullen stemmen om nou een goed beeld te krijgen waar meiden voor zullen gaan...
 
als de poll nou tot t weekend openwordt gehouden, trek ik wel weer mn jurk aan...:D

maar je krijgt idd geen goed beeld, eerder een vertekend beeld
 
Originally posted by dandyman
als de poll nou tot t weekend openwordt gehouden, trek ik wel weer mn jurk aan...:D

uhm... O_O
 
Verwacht ik ook wel dat je daar foto's van plaatst.
 
Vin 1
Vin 2
Vin 3
Vin 4

Vin


Wat duidelijke vin pics, heeft iemand nog LL pics? en die Indian acteurs zijn ook niet slecht heb ik gehoord.
 
Originally posted by Purple
Verwacht ik ook wel dat je daar foto's van plaatst.

je herkent me toch niet, ik heb al een aantal malen met je op de vrouwen-wc gepraat over welk make-up nou beter is voor tijdens t uitgaan. Toen raadde jij me tevsn nog aan om mn benen te scheren aangezien jij vond dat ik overmatig behaard was voor een vrouw..(was ik namelijk vergeten:rolleyes: )
als ik dat niet was vergeten had je me waarschijnlijk nog versierd ook:D

Maar alleen in t weekend hoor. Door de weeks is t gewoon le dandyman en in t weekend la dandyman. :D
 
Originally posted by dandyman



Maar alleen in t weekend hoor. Door de weeks is t gewoon le dandyman en in t weekend la dandyman. :D

oftewel; dandywoman
 
Maar wanneer plaats je de foto's dan.... Na het weekend, ben wel zeer benieuwd naar het resultaat met gescheerde benen.
 
Originally posted by Purple
Maar wanneer plaats je de foto's dan.... Na het weekend, ben wel zeer benieuwd naar het resultaat met gescheerde benen.

de politie had nog mooie fotootjes van me genomen afgelopen weekend. maar dan zie je alleen mn koppie met een of ander bordje ervoor met een nummer erop. Ze dachten waarschijnlijk dat dat mn vraagprijs was:D
 
Zal denk niet veel zijn geweest dan...
 
nee was maar 1 foto:D

en nog zwart wit ook:rolleyes:
 
Als ik een vrouw was ging ik voor Vin :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Purple
Maar er zijn denk niet zo heel veel meiden die ook mee zullen stemmen om nou een goed beeld te krijgen waar meiden voor zullen gaan...

Wat laat je purple, bel al je vriendinnen op en hou van het weekeind bij jou een meeting en dan mogen ze allemaal hun stem geven, dan noteer jij ze en zet ze hier neer!!!
 
Laatst bewerkt:
OK, het wordt Peter André . Vin Diesel ziet er goed uit, maar Peter André heeft een mooier koppie en is niet TE groot..
Maar ik ben meer iemand die op 'gespierd ectotype' valt ;).

Espi
 
Originally posted by dandyman
nee was maar 1 foto:D

en nog zwart wit ook:rolleyes:


Ik bedoelde eigenlijk het bedrag wat op jou bordje stond....
 
Originally posted by Juriaan


Wat laat je purple, bel al je vriendinnen op en hou van het weekeind bij jou een meeting en dan mogen ze allemaal hun stem geven, dan noteer jij ze en zet ze hier neer!!!

Maar weet wel waar hun voor zullen gaan, maar ik vind dat niet echt interessant genoeg om dat te gaan noteren...
 
Originally posted by Purple


Maar weet wel waar hun voor zullen gaan, maar ik vind dat niet echt interessant genoeg om dat te gaan noteren...

Jim, Jamai? :p
 
Ik vind dat Andre een raar hoofd heeft...

En LL ziet er kleiner uit dan Vin?
 
Back
Naar boven