MuscleMeat

Voor de dames, wie heeft het ideale figuur?

Dames wie heeft de ideale body?

  • LL Cool J / Vin Diesel

    Stemmen: 13 61,9%
  • Ronnie Coleman / etc.

    Stemmen: 1 4,8%
  • Peter Andre (ja ja die gast had ook wel een body)

    Stemmen: 2 9,5%
  • Anders, ............... formuleer

    Stemmen: 5 23,8%

  • Totaal stemmers
    21

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Purple



Ik bedoelde eigenlijk het bedrag wat op jou bordje stond....

wist ik wel, was een opmerking onder de beruchte gordel;) en ik probeerde erop deze manier onderuit te komen. vndaar de smilie
 
Sow he! Ik dacht altijd dat die peter andre gast een wrede bikkel was maar als ik dat zo dan valt dat allemaal nog wel mee. Is zo grappig, voordat ik ging trainen vond ik mensen r echt altijd veel sneller 'gespierd' uit zien. Ik vraag mezelf wel eens af; als ik mezelf, zoals ik nu ben, 5 jaar geleden eens kon zien. Zou ik dan denken: 'hij is gespierd man!'....?

Maaruh, ik ga offtopic... :)

Ik vind LL cool J echt wel veel groter ogen als Vin Diesel! Hij is ook stukken droger.
 
hij ziet er idd kleiner uit dan ik me kon herinneren ja. was toen zelf ook een stuk kleiner dus dat zal wel een grote rol erin hebben. zelfde als je weer naar bijv. de dierentuin gaat dat t stukken kleiner lijkt dan toen je er 8 jaar terug heen ging.

@Robdit is pas offtopic.

En juist omdat LL droger is oogt hij groter
 
Originally posted by Purple


Maar weet wel waar hun voor zullen gaan, maar ik vind dat niet echt interessant genoeg om dat te gaan noteren...

Voor jou niet maar voor ons mannen wel
 
Jim en Jamai denk niet dat ze daarvoor zouden gaan, beetje onder hun leeftijdsgrens...
Maar de meeste van mijn vriendinnen vinden gespierde mannen gewoon overdreven en niet mooi zeggen ze... En ze zijn allemaal al gesetteld en sommige al met kinderen en als ze aan deze poll zouden meedoen denk dat ze dan kiezen voor hun eigen mannetje.
 
Originally posted by Purple
Jim en Jamai denk niet dat ze daarvoor zouden gaan, beetje onder hun leeftijdsgrens...
Maar de meeste van mijn vriendinnen vinden gespierde mannen gewoon overdreven en niet mooi zeggen ze...

Laat me raden, ze hebben geen gespierde vriend?
dat hoor je vaker om zichzelf gerust te stellen.
Ik kan t uiteraard mis hebben dus voel je niet aangevallen, maar hooor dat zo vaak. ook van kerels die zeggen dat ze grote tieten niet mooi vinden omdat ze zelf iemand met erwten hebben, terwijl ze vroeger posters van pamela aan de muur hadden hangen
 
Originally posted by dandyman


Laat me raden, ze hebben geen gespierde vriend?
dat hoor je vaker om zichzelf gerust te stellen.
Ik kan t uiteraard mis hebben dus voel je niet aangevallen, maar hooor dat zo vaak. ook van kerels die zeggen dat ze grote tieten niet mooi vinden omdat ze zelf iemand met erwten hebben, terwijl ze vroeger posters van pamela aan de muur hadden hangen

De meeste vrouwen die echt niet van gespierde mannen houden zullen natuurlijk vrijwel nooit voor een gespierde vent kiezen. :p

Mijn (ex)vrouw heeft 38DD's bij een lengte van 1.65 en 55kg, maar 't deed me nooit veel. Kleine tietjes trouwens ook niet. Mooie billen, dijen, lippen en nek vind ik veel interessanter.

Ik ga er gewoon van uit dat er heel veel vrouwen zijn die Vin Diesel er goed uit vinden zien anders was 'ie niet zo populair. Echt goed acteren kan 'ie dus niet, da's wel duidelijk.
 
Originally posted by axestream


De meeste vrouwen die echt niet van gespierde mannen houden zullen natuurlijk vrijwel nooit voor een gespierde vent kiezen. :p

Mijn (ex)vrouw heeft 38DD's bij een lengte van 1.65 en 55kg, maar 't deed me nooit veel. Kleine tietjes trouwens ook niet. Mooie billen, dijen, lippen en nek vind ik veel interessanter.

Ik ga er gewoon van uit dat er heel veel vrouwen zijn die Vin Diesel er goed uit vinden zien anders was 'ie niet zo populair. Echt goed acteren kan 'ie dus niet, da's wel duidelijk.

dat denk ik ook. Vin's acting suck imo.
 
Ronnie Ronnie Ronnie! :bow: :thumbs:

Of Edje Edje Edje! :D
 
Originally posted by Vinny


dat denk ik ook. Vin's acting suck imo.

Ik vind vin dus wel goed acteren hoor jongens. Die ware stem, uitstraling en zijn stomme humor (Tripple X)
 
Originally posted by dandyman


Laat me raden, ze hebben geen gespierde vriend?
dat hoor je vaker om zichzelf gerust te stellen.
Ik kan t uiteraard mis hebben dus voel je niet aangevallen, maar hooor dat zo vaak. ook van kerels die zeggen dat ze grote tieten niet mooi vinden omdat ze zelf iemand met erwten hebben, terwijl ze vroeger posters van pamela aan de muur hadden hangen

Nou inderdaad dat denk ik dus ook, maar soms moet je gewoon tevreden zijn met wat je hebt of kunt krijgen... En hun zijn dat blijkbaar wel.
 
Het is toch zo dat we allemaal een andere smaak hebben, me zussie vind een vent met een beetje spieren ook al tegen vies aan. Het is hetzelfde dat je zou zeggen alle mannen willen een moppie met grote tieten een slank kontje. Ik geef zelf ook niet zoveel om borsten. Doe mij maar mooie ronde billen
 
Ik denk dat de *meeste* vrouwen toch wel een goeie afgetrainde man willen, niet te groot en niet te klein.
 
en maat van me die is een echte tietenman. maakt niet uit hoe zij eruit ziet, hoe vet ze is, als zxe maar dikke grote tieten heeft.
zieke vent
 
Ass = nice! Kan echt niet van mijn vriendins kontje af blijven joh! Kan hem zo helemaal op eten, mmmmmm! :)
 
Originally posted by Rob G
Ass = nice! Kan echt niet van mijn vriendins kontje af blijven joh! Kan hem zo helemaal op eten, mmmmmm! :)

me2.:D
 
Originally posted by Purple


Nou inderdaad dat denk ik dus ook, maar soms moet je gewoon tevreden zijn met wat je hebt of kunt krijgen... En hun zijn dat blijkbaar wel.

nooit en vriendin gehad met grote borsten, bij toeval altijd hele slanke dames met kleinere borsten (B cup). Ik geef er ook niks om om die dingen, het is leuk dat ze erop zitten. Kontje vind ik veel belangrijker. Over het algemeen is het vaak ook zo dat stevigere dikkere vrouwen grotere borsten hebben, tis toch voornamelijk vet wat er zit.. nee tieten hebben me nooit kunnen bekoren, niet dat ik er niet naar kijk, maar ik geef er niks om, een strak kontje is gewoon een must, evenals uiteraard een leuk koppie en een lief karakter..
 
Originally posted by soulreaver


nooit en vriendin gehad met grote borsten, bij toeval altijd hele slanke dames met kleinere borsten (B cup). Ik geef er ook niks om om die dingen, het is leuk dat ze erop zitten. Kontje vind ik veel belangrijker. Over het algemeen is het vaak ook zo dat stevigere dikkere vrouwen grotere borsten hebben, tis toch voornamelijk vet wat er zit.. nee tieten hebben me nooit kunnen bekoren, niet dat ik er niet naar kijk, maar ik geef er niks om, een strak kontje is gewoon een must, evenals uiteraard een leuk koppie en een lief karakter..

T is bij mij t totaalpakket. koppie kijk ik echter t eerste naar.
heb 1x een vriendin gehad met vrijwel geen tieten, maar wel leuk koppie..na verloop van tijd wil je dan echt wel iets groter hebben.
en tja, dikke vrouwen hebben nou eenmaal grote tieten. T lijkt me ook vreemd om een stevig vrouwke te zien zonder tieten. vaak zijn dit wel de hangers..

ken zat/heb zat vrouwtjes gezien die smalle taille hadden en nog beschikten over een aardig bos hout voor de deur.
 
Back
Naar boven