Fitness Seller

Voor de fervente SMS'er

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Wil je iemand sms-en dan heb ik hier nog wel een paar sms berichten
voor je als je zelf niets weet te bedenken :D

Love is like war ... Easy to start ... Difficult to end

Impossible to forget...



What I feel for you,is really true. You got to know,I need you so. When you are gone,I can't go on. Can't you see,that you are the only one for me?



Klein en kort, zacht en lief sms ik gauw, dat ik zielsveel van je hou!



If I had a penny for everytime I thought of you, I'd still miss you, but at least I would be rich enough to come and see you..!!



Ik mis je zo hier om me heen, zoveel mensen, maar toch alleen. Ik mis je lippen,je lieve lach, ik mis je steeds meer,iedere dag!



Lang gewacht, stil gezwegen, niet gedacht......

Toch gekregen



If I die and go to heaven, I'll put your name on a golden star. So that all the angels can see, how much you mean to me.



Every message is a smile ... every word is like a kiss

but when you touch me ...remember this ... my life is full with happiness



Door mijn hart te volgen kwam ik bij jou, ik vergat alleen iets mee terug te nemen. Mijn gedachte is namelijk nog steeds bij jou.



De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.



Love is hard and will always be, but remember somebody loves you and that one is ME !



If the people we love are stolen away from us the only way to have them live on is to never stop lovin'them. Buildings burn, people die, but real love is forever...



Zonder liefde kan ik niet leven, jij bent liefde dus ik kan niet leven zonder jou!!!



LIEFDE is iets moois,een verlangen, een gevoel dat je zou willen vangen. LIEFDE is het gevoel dat je levenslustig maakt. LIEFDE is iets wat nooit meer overgaat!

I wanted to send you all my love but the postmen said it was too big !!!!!



Roses of red grow in my heart and they will never wither... 'Cause they bloom



Ik ben een beetje verlegen...ik zou graag coïtus met je hebben, je hoeft geen ja te zeggen, als je nu gewoon glimlacht weet ik genoeg!



Ik denk dat ik BSE heb op mijn penis ...... alle vrouwen die erop zitten worden gek !



Jongens zijn net sprinkhanen............. ze gaan van bedje naar bedje!!!!!



Eva stond in de rivier haar pruim te wassen komt god daar ineens aangerend en roept: EVA EVA NI DOEN DIE GEUR KRIJG IK NOOIT MEER VAN DIE VISSEN AF.



Hoe krijg je een banaan recht? .....Moet je er een pruim naast leggen!



Weet ge waarom een waterbed met zeewater moet gevuld zijn?...Omdat de mosselen moeten openkomen.



Een druppeltje dreft tussen derde been en pruim brengt een nacht vol passie en een bek vol schuim.



Het nut van leestekens: "Hij zat op haar schoot en ruste uit."...lees "Hij zat op haar, schoot en ruste uit."



Wip rustig en zonder zorgen, al wie niet klaarkomt doet dat morgen !



Vrouwen zijn net kleine kinderen alles wat ze zien steken ze in der mond.



De jongen steekt zijn informatie in haar communicatie,samen maken ze populatie!



Beter een varken zonder krul, dan een jongen zonder l*l !



Wat is de overeenkomst tussen een ruitenwisser en een vrouw? ... Als ze nat zijn, dan piepen ze niet meer!



coïtus coïtus coïtus altijd maar coïtus... praat liever eens over het weer ... oké, waneer doen we het weer?

The first day we met,I wanted you in my bed.Today I'll know better,so I'll right it in my letter.In my bed I've seen so many faces,so I'll **** you at different places



Wie niet waagt blijft maagd !



Sex is good,coïtus is funny, all the people **** for money!If you think love is funny, **** yourself and safe the money!!!

Uw netwerk heeft een nieuw tarief ingesteld. Uw tarief word bepaald door de lengte van uw geslachtsdeel, hoe korter hoe goedkoper. U belt vanaf nu gratis!



Wat hij wil, wil ik niet ... Wat ik wil, wil hij niet ... Wat wij willen, mag niet !



Hallo, dit is GOD. Ik maak weinig mis-scheppingen maar jij bent wel het ziekste gedrocht dat ik tot nu toe gebouwd heb. Mijn excusus namens de hele wereld..



Dit is het telefoon terroristen team. Met het ontvangen van dit bericht werd een virus geactiveerd. Dit heeft zojuist uw GSM besmet. Uw GSM zal niet meer werken, tenzij u lelijk bent.



Ik hou van het leven, ik hou van de zon, ik open de deuren en flikker van het balkon !



In case of fire read this message.....................................I SAID IN CASE OF FIRE YOU ****ING IDIOT!!



Hoe meer ik leer hoe meer ik weet, hoe meer ik weet hoe meer ik vergeet, hoe meer ik vergeet hoe minder ik weet, dus waarom zou ik leren??



Heb ik jou gisteren niet in het winkelcentrum gezien, met een grijze jas aan? Nee? O, dan was het toch een vuilniszak.



Jongens zijn net kerstbomen, eerst versier je ze en daarna tuig je ze af!



Wie zijn kruis krabt met een riek, eindigt vaak in de kliniek!



Wie leeft als een beest, viert z'n hele leven feest.



This sms can only be readed by someone SEXY:...try again...again...maybe you are just not sexy?...one more time...hey don't force it ugly!!!



Je reed op je brommer, je was te gek! Je keek achterom en ging op je bek. Waren het mijn ogen of mijn lach? ... of waren het de bomen die je niet zag ?



Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep...en voelde dat ik ergens anders in kneep.



When I was a dog, and you were a flower, I walked over you and gave you a shower!!



Er lopen 3 HOMO"S op den berg .............Volg je nog ???



Het is charmant,waanzinnig knap,super lekker,goed gevormd,geil,een beest in bed en het spreekt 1 woordje frans ... MOI!!



Hoe wil je je eitje bij het ontbijt.... zachtgekookt of bevrucht ?



Ik ben niet dom ik ben blond!!! B - L - O - N - T



Je bent nooit te blond om te leren !!!



Op dit moment heb ik een deja vu en geheugenverlies tegelijkertijd. Ik denk dat ik dit al eens eerder vergeten ben.



Niet storen, ik ben al gestoord genoeg . . .



Wie een kuil graaft voor een ander zweet zich kapot !



Ik weet waarom ik vrijgezel ben: mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen...



Een vrouw houdt van vier dieren in huis: een jaguar voor de deur, een poolvos in de kast, een stier in bed, en een ezel om dit allemaal te betalen.



Nu kan ik ook mobiel bellen ..... Op mijn nieuwe fiets zit een bel !



Birdy birdy in the sky, left a poopie in my eye. Me don't care, me don't cry, me just happy that a cow can't fly!!



Wetenschappers in de VS hebben bewezen dat mensen die slecht presteren in bed en moeilijk klaarkomen hun gsm met rechts vasthouden ..................



God schiep het heelal, de aarde, de natuur, de eieren, de man en zag dat ze mooi waren. God schiep ook de vrouw en dacht:"ze zal zich wel schminken!"



Het is klein en groen en het zit in je hersenen? ... Een hersenvretertje! ... Wat doet het daar? ... Honger lijden !!!



De doorsnee Belgische vrouw heeft twee problemen: ze heeft niets om aan te trekken, en ze heeft geen kasten genoeg om het allemaal in te hangen.



Als je niet rookt, laat ik geen wind.... Mocht dit toch gebeuren, dan is het een compromis der geuren.



hoi, ik denk dat jij het bent..............doei, je viel me toch erg tegen.......



Ik wou dat ik een vulkaan was, dan kon ik de hele dag roken en zou iedereen zeggen: "kijk hij werkt".



Je hebt denkers en je heb doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen.



Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.



Een man betaalt fl.2,00 voor een fl.1,00 item dat hij nodig heeft, een vrouw betaalt fl.1,00 voor een fl.2,00 item dat zij niet nodig heeft.



Jij kent zeker twee talen? Brutaal en wartaal?



Je naam is gevallen! Kun je 'm even oprapen?



I am a killer,I kill people for money.....But because you are my friend,I'll kill you for free!



School is net een vuilnisbelt.............Ieder uur een andere zak.



Love me or leave me. Hey,where is everybody going ???



Don't feel sad, don't feel glue, Einstein was ugly too !



Als lelijk zijn pijn deed lag jij de hele dag te janken



Je was vroeger zo lelijk dat je moeder een biefstuk om je hals moest binden anders wou zelfs de hond niet met je spelen



Gisteren stak ik voor het eerst mijn hand in mijn vriend's broek. Tot mijn ontsteltenis ontdekte ik daar een flesvormig voorwerp. Is mijn vriend aan de drank ?



BEEB! Send this message to 5 of your friends and you will have unbelieveble coïtus tonight! If you break this chain, you'll never have multiple orgasm again!



Liefste ik vergelijk jouw met een lekker koud glas bier, mooie kleur, perfecte smaak echt volmaakt en als je op bent neem ik gewoon een nieuwe!



Hello I am a virus and I am entering your brain right now..... sorry I will leave, I can't find a brain.



This cat, is cat, a cat, good cat, way cat, to cat, keep cat, a cat, idiot cat, busy cat, for cat, 20 cat, seconds cat! Now read it all without the word cat!



ik keek de dood in de ogen..... de leraar keek terug



roses are red, violets are blue, most poems ryhm, but this one doesn't...



rozes are red, violets are blue, frankenstein is ugly but what the hell happend to you????



Als u echt lijkt op uw pasfoto bent u niet gezond genoeg om op reis te gaan.



Heel zachtjes kom je s'nachts naar me toe en betast je al mijn naakte plekken totdat je de plek hebt gevonden en begint te zuigen. Je vindt het heerlijk........, k*t MUG



Hallo, zou u zo vriendelijk willen zijn uw vibrator uit te zetten of klaar te komen. Hij stoort op ons netwerk.



3 kijkend naar jouw strakke gleuf denk ik,zou het passen...met zak en al? met subtiel geweld druk ik 'm erin!oh wat is het toch fijn om postbode te zijn



S'morgens wil ik je in me voelen je met mijn lippen strelen en je met mijn mond naar binnen zuigen,heet guts je naar binnen.Ja zo moet koffie zijn



Langzaam stop ik m'n vinger erin, voel langs de haren en ga steeds dieper. Oh wat is neuspeuteren toch lekker



Ik zoek je gaatje en steek hem er in. Ik begin te pompen en te hijgen. Dan zit je weer vol!!! Gelukkig! Ik kan weer fietsen



Jij met je mooie ogen, jij met je bruine haar, jij met je mooie lichaam... o sorry verkeerde nummer



Het was een zwoele zomeravond, haar ogen glinsterden. Ik schoof haar benen uit elkaar, zocht haar tepels. Ik was zo opgewonden. Ik had nog nooit een koe gemolken



Smachtend haal ik hem eruit. Ik open mijn mond en neem hem tussen mijn lippen.Ik wil er wel in bijten. De witte lading vult mijn mond. MMM lekker zo'n MAGNUM van OLA



Ik ril en kreun van genot als ik dat lange harde ding met dat zachte kopje in dat behaard en goed gesmeerd holletje steek.Geweldig toch? Die oorstokjes



Die mooie ogen dat lekkere lichaam zo,n goed stel hersens sexy mond mooie lach...maar nu genoeg over mij hoe is het met jou ?



Condooms zijn elastisch. Neuken is fantatisch. Wil je me niet geloven...................... kom dan mee naar boven!



Waarom zit er een slot op de deur van een benzinestation dat 24 uur open is?



Bericht van www.kpn.nl: Uw vibrator stoort op ons netwerk. Zet hem uit of ga handmatig verder. Bedankt voor uw medewerking.



Ik haalde het harde ding uit mijn broek, stak het in de gleuf en drukte 3,4,5 keer en alles kwam eruit... Dit was de eerste keer dat ik mijn bankkaart gebruikte!



Weet jij het toppunt van seksueelgenot? nee?................................... Prutser!



Vannacht lag ik aan je te denken,Ik wilde je voelen op mijn naakte lijf,maar ik moest weer zonder jou in slaap vallen,waar was je !?...stomme pyjama



2 Wonderen van een vrouw: 1) ze geven melk zonder gras te eten 2) ze kunnen 4 dagen bloeden zonder dood te gaan!



Dokter, zegt hij, denkt u dat ik nog veertig jaar kan leven? Ben je een drinker? Nee! Ben je een roker? Nee! Ben je een hoerenloper? Nee! Waarom zou je dan nog veertig jaar leven?



Ik heb vannacht over je gedroomd je rende naakt door het bos met wel 6 eekhoorentjes achter je aan ze hadden nog nooit zo`n grote eikel gezien!



Heerlijk als tie stijf je mond in glijd. Het vocht langs je lippen en laat zijn sporen na. Een druppel op je borst ...oooh heerlijk zo'n Hema worst!!



Wat is het toppunt van automatisering? Een stewardess die zwanger is van de automatische piloot.



lieve Mona, hier een vraag voor je rubriek; ik ben 9 jaar oud en nog steeds maagd, is er soms iets mis met mijn vader?



Momenteel ligt 34% van de mensen te nken, 5% versiert een turk, 5% doet het met hetzelfde geslacht, maar er is maar 1 stakker die dit berichtje leest



vrouwen zijn net condooms ! ze zitten vaker in je portemenee dan om je lul !



MMM met m'n lippen tast ik je af en proef je! Je bent zalig zoetig en hebt dè juiste lengte om mij te vullen...Ja zó hoort een lange-vinger biscuit te smaken



Ik gleed met m'n vingers over haar koude gleuf...ze moest nog opgewarmd wordn dus ik gleed met m'n handen over d'r knopje...en toen sloeg ze op tilt! Verslavend, zo'n gokkast



Jij met die mooie ogen met dat mooie blonde haar, als ik je nog 1 keer naar mijn vriend zie kijken dan sla ik je in elkaar??



Ik heb niet zo veel spieren als stallone, ik ben niet zo knap als brad pitt, ik ben niet zo sterk als schwarzenegger, maar ik kan wel zo goed likken als lassie!!!



Langzaam kom ik pak je beet en ga stevig met je op en neer. Als je goed nat bent, dan stop ik je weer in dat diepe donkere gat, Ja hoor olie op pijl



School is huiswerk, huiswerk is arbeid, arbeid mag niet.



Als het met jouw goed gaat, gaat het met mij ook goed. Als jij huilt, huil ik ook. Als jij verdrietig bent, ben ik het ook en als jij geil ben bel me dan ff.



Op dit moment zijn er 375. lullen aan het nken, 534. rukken zich af, 958. staan te pissen en 1 lul leest een sms bericht.



smachtend kijk ik naar je, pak je vast en begin te likken. ik kan me niet meer inhouden, ik wil je, nu! ik open mijn mond en sluit mijn lippen om je heen. mmmm lekkere lollie!



langzaam glij ik in je cm voor cm ga steeds dieper je bent zo heet en nat ik verlang naar je diepte lekker he zo'n heet bad!!!



Ik heb vannacht over je gedroomd. Je was heel bruin en kon heel goed zwemmen. Toen ik achterom keek heb ik je toch maar door gespoeld.



Searching(coïtus)...... Done... Iedereen is op dit moment me SEX bezig. ...Wait a sec plz... Maar der is 1ne zot zonder coïtus dit klotebericht aant lezen!



met het openen van dit bericht heeft u de viborator van uw vriendin geactiveerd zij dankt u kreunend u bent door deze actie overbodig geworden



N3pJoM36 7I36 7VVW373H N38 >II '3W d73H Snap je 't niet? Ga even terug en hou je GSM ondersteboven!



ik wil je gaan bellen omdat ik je mis....en dan gaan vertellen...dat mijn liefde voor jou nog steeds niet over is!



Trekclub "Het Lamme Handje" organiseert een trektocht. Er word nog hulp gezocht in de blarenpost , en met uw jarenlange ervaring leek u ons de aangewezen persoon



Weet je dat je er fantastisch uit zou zien als je een kilo minder woog en volgens mij wegen jou kleren precies 1 kilo



Dit is het telefoon tereur terroisten team. Met het ontvangen van dit bericht is een virus meegestuurd. het heeft u zojuist besmet. het dood meteen, tenzij u lelijk bent



Dit is een geluksvis >-<> Hij brengt geluk in de liefde! Je moet hem aan 5 lieve mensen zenden, anders behoudt hij zijn geluk voor zichzelf



Ik hou van de zee, Ik hou van de rotsen, maar als ik jou zie moet ik kotsen



Slaap schatje slaap... en toen vielen mijn oogjes dicht... en droomde ik een nachtlang van jou... wat ik hier mee wil zeggen... DAT IK VAN JE HOU!!!



Wat is je telefoon nummer van jou thuis, ik wil je ouders ff bellen om ze te bedanken



Met het openen van dit berichtje is er zojuist 1 gulden van je beltegoed afgeschreven, met het sluiten komt het er weer bij!



HOI, ik ben een buitenaards wezen vermond als je GSM, ik heb nu coïtusuele omgang met je vinger via het toetsen bord. Ik weet dat je het lekker vind,want je lacht



Uw telefoon heeft tijdelijk geen bereik.Zet de telefoon op trilstand en breng deze anaal in. Bel uzelf herhaaldelijk en wacht op uw bereik.



Ik wilde je iets onbeschrijfelijk mooi,liefs,gevoeligs,gezelligs,erotisch en leuks SMS-en..maar helaas pas IK niet op dit schermpje



Ik ben een beetje verlegen, maar ik zou graag met je naar bed willen, je hoef geen ja te zeggen het is al voldoende als je nu glimlacht



Geachte cursist. de cursus rietdekken gaat niet door, riet is ziek!



God schiep de aarde, god schiep het woud, god schiep ook jou, maar ja, ook god maakt wel eens een fout



Ik ben voor je gevallen languit op de straat, ik zag je mooie ogen,maar de stoep zag ik te laat



Je pakt me op.Je zet me in vuur en vlam.Je maakt me nat en maakt me heet.Je zuigt me leeg en daarna gooi je mij weg.Ik,ik ben je sigaret



Als de wereld een appel was... Dan was jij een rotte plek......



Als een regendruppel zou betekenen:ik hou van jou, en jij zou mij vragen hoeveel ik van je hou,dan weet ik zeker dat het de hele dag regenen zou



Sex is als wiskunde:trek de kleren af,voeg het bed toe,spreid de benen en vermenigvuldig



Vrouwen zijn als rubberen laarzen, als ze droog zijn kom je er niet in, als ze nat zijn stinken ze en als je er mee over straat loopt lachen ze je uit



Sex is een combinatie. De jongen stopt z'n informatie in haar communicatie, samen maken ze een populatie. Snap je de situatie of wil je een demonstratie?



Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen



Heb je last van druppel druppel Doe dan durex om je knuppel



Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk



Beter je lul in een gat dan een gat in je lul



Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn als je maar beter bent dan de rest



Huiswerk? Dat doet mijn moeder al...


Kijk naar jezelf en niet naar een ander, behalve bij een proefwerk...

Een goede buur is het dubbele cijfer!

All I need is love, all I get is homework!

School is net een vuilnisbak, ieder uur weer een andere zwerver!

School is net een circus, ieder uur weer een andere clown.

School is net een vuilnisbelt, ieder uur weer een andere zak.

School is net een autokerkhof, ieder uur een ander wrak.

Vrij nooit in de tuin, liefde is blind maar de buren niet!

Liefde zit in een klein hoekje , spijtig dat de aarde rond is !

Ik ben voor jou gevallen zomaar op straat

Ik zag jouw mooie ogen , maar de stoeprand te laat.

Jouw hoofd is als een gevangenis : ook een tekort aan cellen.

God made the ocean, God made the lake, God made you, that was a big mistake

Stevie :D
 
hehehe

top van je steve!

ga er zeker enkele gebruiken

:)
 
Mag ik pasfoto? Ik spaar namelijk natuurrampen!
 
Weer zo'n n00b met weinig posts die een topic omhoog schopt.

Zitten echt van die creepy slijm smsjes bij :barf:
 
Haha enkelen zijn echt droog
"Je reed op je brommer, je was te gek! Je keek achterom en ging op je bek. Waren het mijn ogen of mijn lach? ... of waren het de bomen die je niet zag ?" :D
 
Santoz zei:
Haha enkelen zijn echt droog
"Je reed op je brommer, je was te gek! Je keek achterom en ging op je bek. Waren het mijn ogen of mijn lach? ... of waren het de bomen die je niet zag ?" :D

:roflol:
 
ik heb er net al 1 gebruikt... die van smorgens wil ik je in me voelen, je met mijn lippen strelen en je met mijn mond naar binnen zuigen, heet glij je naar binnen..........
ja......... zo moet koffie zijn. :D :D :D
 
Ik heb deze net naar 2 vrienden van me gestuurd:
Wetenschappers in de VS hebben bewezen dat mensen die slecht presteren in bed en moeilijk klaarkomen hun gsm met rechts vasthouden ................

Ik heb er ook nog eentje die er niet tussenstaat:

" De politie heeft vanochtend een lijk gevonden, misvormd, zonder hersens en met een belachelijk klein lulletje. Ik maak me zorgen, leef je nog?"


:D
 
Aimee zei:
Ik heb deze net naar 2 vrienden van me gestuurd:
Wetenschappers in de VS hebben bewezen dat mensen die slecht presteren in bed en moeilijk klaarkomen hun gsm met rechts vasthouden ................

Ik heb er ook nog eentje die er niet tussenstaat:

" De politie heeft vanochtend een lijk gevonden, misvormd, zonder hersens en met een belachelijk klein lulletje. Ik maak me zorgen, leef je nog?"


:D

ouch RYU :o


Beter je lul in een gat dan een gat in je lul

hoe plas je dan? ???
 
Zitten wel leuke tussen, maar sommige zijn ook echt ongelofelijk fout

What I feel for you,is really true. You got to know,I need you so. When you are gone,I can't go on. Can't you see,that you are the only one for me?
:barf::barf::barf:
 
Errug slijmerig idd,bro.
 
Hmm die heb ik nou net verstuurd!!! :D
 
Mr. B.I.G. zei:
Hmm die heb ik nou net verstuurd!!! :D

ja alleen dan weer jammer dat je hem naar alledrie je vrouwtjes tegelijk heb gestuurd terwijl ze net samen waren gaan shoppen ;)
 
Ik mis je zo hier om me heen, zoveel mensen, maar toch alleen. Ik mis je lippen,je lieve lach, ik mis je steeds meer,iedere dag! :bawling: :bawling: :bawling:

Ik word hier zwaar depressief van..... Hahaha

Maar ennieweei, allemaal leuk en aardig maar ben ik nou de enige met SMS RSI...bestaat er niet zo iets als een toetsenbord wat je in je foon kunt inpluggen.... :cool:
 
marz01 zei:
ja alleen dan weer jammer dat je hem naar alledrie je vrouwtjes tegelijk heb gestuurd terwijl ze net samen waren gaan shoppen ;)
3? Ai dan zijn er een paar weggelopen. Zonde Mr B.I.G. Toch beter voor je meisjes zorgen dus ;)
 
SSSTTTT ze lezen hier ook mee hoor...................!!! ;) :D
 
Back
Naar boven