MuscleMeat

Voor de Final Fantasy VII fans onder ons (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is er nog iemand behalve ik die Emerald, Ruby en Diamond wapens verslagen heeft zonder cheat codes? Karma forever. Beste boss fights ever. Emerald duurde wel een half uur geloof ik. Maar ik was toen 17 ofzo. Kan het me nog vaag herinneren. Knights of the round table summon spammen. :D
 
Ik kan me nog herinneren dat de rode in de woestijn te vinden was, en eentje in het water. Weet niet zeker meer of ik ooit met de 3de gevochten heb. Iemand ook actief bezig geweest met het kweken van chocobo's?

Ik hoop echt dat de remake ook de open map krijgt.
 
Ik kan me nog herinneren dat de rode in de woestijn te vinden was, en eentje in het water. Weet niet zeker meer of ik ooit met de 3de gevochten heb. Iemand ook actief bezig geweest met het kweken van chocobo's?

Ik hoop echt dat de remake ook de open map krijgt.

Yup, in de woestijn is Ruby en onder water zwemt Emerald. Ze waren 10x sterker dan de final boss sephiroth. Moest alle materia's, levels en stats maxen voordat ik een kans had. Chocobo's ben ik niet zo mee bezig geweest.
 
Is er nog iemand behalve ik die Emerald, Ruby en Diamond wapens verslagen heeft zonder cheat codes? Karma forever. Beste boss fights ever. Emerald duurde wel een half uur geloof ik. Maar ik was toen 17 ofzo. Kan het me nog vaag herinneren. Knights of the round table summon spammen. :D

Sowieso. Cheat codes? Wist niet eens dat die er waren.

Yup, in de woestijn is Ruby en onder water zwemt Emerald. Ze waren 10x sterker dan de final boss sephiroth. Moest alle materia's, levels en stats maxen voordat ik een kans had. Chocobo's ben ik niet zo mee bezig geweest.

Alle materia's maxen hoefde niet, KotR was wel heel belangrijk samen met de final limit's, Cid Barret en Cloud waren onmisbaar omdat zij als enige 3 boven de 9999 limit uitkwamen. En zonder chocobo's kon je geen Knights of the Round halen, dus moest wel ;) ook moest je die materia hebben dat je na je dood gerevived kon worden, anders redde je het niet tegen Emerald. Ruby was een kwestie van op het juiste moment zorgen dat je middelste speler dood was, anders werd ie opgezogen ;)

Wat ook altijd kut was, was het stukje in Wutai als Yuffie je materia had gejat :D

---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:21 ----------

Ik kan me nog herinneren dat de rode in de woestijn te vinden was, en eentje in het water. Weet niet zeker meer of ik ooit met de 3de gevochten heb. Iemand ook actief bezig geweest met het kweken van chocobo's?

Ik hoop echt dat de remake ook de open map krijgt.

Remake krijgt de open map ook. Gok dat het een beetje een idee ala dat hele grote veld van FF13 gaat krijgen
 
Owww the memories. Je moest Yuffie toch je materia laten stelen, amders sloot ze zich niet later bij je aan. Kan me herinneren dat je bij Vincent en Yuffie op bepaalde manieren moest handelen anders voegde ze zich niet toe bij je.
 
Owww the memories. Je moest Yuffie toch je materia laten stelen, amders sloot ze zich niet later bij je aan. Kan me herinneren dat je bij Vincent en Yuffie op bepaalde manieren moest handelen anders voegde ze zich niet toe bij je.

Klopt. Vincent zat verstopt in een kist in de kelder van Nibelheim. Helaas waren Yuffie en Vincent vrij useless, tenzij je het minder serieus speelde. Maar cloud barret en cid (tifa ook maar op de gok) waren de enige waarbij hun limit veel meer dmg dan 9999 deden. En dat had je gewoon nodig om Emerald en Ruby weapon te verslaan.
 
Ja, ik weet het nog. Vincent kwam je tegen vlak nadat je Sephiroth voor het eerst tegen kwam. Yuffie in de open map. Gister wat streams gekeken op twitch om alvast herinneringen op te halen gheghe.
 
Ja, ik weet het nog. Vincent kwam je tegen vlak nadat je Sephiroth voor het eerst tegen kwam. Yuffie in de open map. Gister wat streams gekeken op twitch om alvast herinneringen op te halen gheghe.

Huh, neejoh Sephiroth kwam je toch al in het begin tegen in principe. Vincent zat verstopt in die kelder en daar had je die sleutel voor nodig en die kreeg je volgens mij van dat beest wat in die kluis zat, waarvan je ook de Odin materia kreeg, en no way dat je die al zo snel aan kon :p

Ging wel altijd voor Nibelheim keihard grinden om meteen die baas in die kluis aan te kunnen :D en ging voor junon altijd grinden voor fire/ice/lightning/earth 2, dus dan was ik meteen fucking sterk al :D kun je nagaan hoe vaak ik dit spel heb gespeeld :D
 
Ja Sephiroth kwam je tegen in dat grote huis. Ik dacht dat Vincent in een kist lag in hetzelfde huis. Ik weet het allemaal niet zeker meer. Is voor mij echt zeker 16 jaar geleden dat ik het heb gespeeld in ieder geval. Ik heb het nooit echt hardcore gespeeld, maar wel enorm veel. Ik heb het spel ook 1x uitgespeeld in ieder geval.

Heb me nooit verdiept in het feit welke karakters nu eigenlijk het sterkste waren. Ik had toen wel ooit zo een guide geleend van een toenmalige collega, maar onze hond vond het toen leuk om die gids aan te vreten haha.

RedXIII kan ik me ook nog herinneren, volgens mij had ik die vaak in mijn team.
 
Ja Sephiroth kwam je tegen in dat grote huis. Ik dacht dat Vincent in een kist lag in hetzelfde huis. Ik weet het allemaal niet zeker meer. Is voor mij echt zeker 16 jaar geleden dat ik het heb gespeeld in ieder geval. Ik heb het nooit echt hardcore gespeeld, maar wel enorm veel. Ik heb het spel ook 1x uitgespeeld in ieder geval.

Heb me nooit verdiept in het feit welke karakters nu eigenlijk het sterkste waren. Ik had toen wel ooit zo een guide geleend van een toenmalige collega, maar onze hond vond het toen leuk om die gids aan te vreten haha.

RedXIII kan ik me ook nog herinneren, volgens mij had ik die vaak in mijn team.

Klopt, Nibelheim mansion daar zat Vincent, Sephiroth ook maar die kwam je al eerder tegen.
 
Back
Naar boven