MuscleMeat

Voor de fotosoepers onder ons (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
13.691
Waardering
417
Lengte
1m90
Massa
110kg
Ik heb vaak in een deuk gelegen als er weer eens wat gefotosoepte (fotogesoepte?) foto's van leden voorbij kwamen. Het zou leuk zijn wat meer van jullie talent te kunnen zien, en doe bij deze dan ook een poging om jullie aan te zetten tot het maken van de meest grappige fotosoep.

Om nou niet gelijk de leden aan te moeten vallen, of boosdoeners een vrijbrief te geven om foto's van leden te kunnen gaan bewerken, heb ik zomaar een foto van het internet geplukt die volgens mij wel genoeg mogelijkheden heeft om er wat grappigs van te maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Doe jullie best. :D
 
Nou Var, laat je kunsten maar weer eens zien jongen :p
 
Zo, chello weer up. 4 dingetjes gesoept:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
AAAARGHH! Ik ken dit uitzicht beter dan wat dan ook dankzij m'n werk. Nu even niet ajb.
 
dit gaat nog leuk worden :p
 
:roflol: :roflol: :roflol: hahaha die sanniejj

karma on the way
 
lol! :D
 
Maak er dan even de Jostibus van......
 
wacht ff dan maak ik er ook wel een :)
 
Neem als bron dan in ieder geval een scherpe foto, die eerste foto is echt broddelwerk.
 
EricR zei:
Neem als bron dan in ieder geval een scherpe foto, die eerste foto is echt broddelwerk.
blah blah blah....ik had ook jouw foto neer kunnen kwakken, lekker scherp. :D

Als je een betere hebt, gooi hem dan neer zou ik zeggen.
 
*BUMP*

Niemand?
 
teveel moeite met dit warme weer bro:cool:
 
Brutez zei:
Wie zit daar in die bus?? :D

BLHEHEhehe dat ik dit nog nodig had om daarnaar te gaan kijken. Sanniejj shit ligt blijkbaar alweer te ver in het verleden. Hij's weer prachtig bench :roflol:
 
we zouden meer foto's van leden moeten hebben denk ik, alleen sanniejj, ericR en centaur zijn niet voldoende imo...
 
Beh geen fotosoep meer na de format ,binnenkort maar weer eens downen. ;)
 
Back
Naar boven